Rekomendowane odpowiedzi

Zażegnałem jeden problem mam kolejny ...

Komputer nie widzi czy drzwi są otwarte dotyczy to drzwi kierowcy oraz tylni prawy pasażer.

Tym samym nie uzbroi alarmu po zakończeniu jazdy nie informuje mnie o zapalonych światłach.

Problem jest z tiggerem umieszczonym w zamku [Contact door] pad całkowicie, triger zwiera do masy sprawdziłem pod zamkiem 8 pin w kosci zwarłem do masy i działa ale bez triggera...

koszt nowego zamka to 100zl + tył 100zł

Czy ktoś poradził sobie z tym problemem?

poz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w autach koncernu VW wystarczy wymienic mickrostyk (koszt 3 zl sztuka) roboty na 45minut, wiem bo robilem... pewnie w BMW jest podobny sposob

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę uwierzyć udało się a tyle miałem z tym problemu...

13630023_imag0536.jpg13630024_imag0538.jpg13630025_imag0539.jpg

Jednych z forum BMW-USA doczytałem się ze trigger typu N/O [Door sensor E46] się blokuje z brudu i kurzu wymagają czyszczenia a nie jest to proste bo jest w zamku.

Wiec szybko pogoniłem to przetestować znalazłem WD-40 do otłuszczania i oczyszczania - Nie nie standardowy WD-40 choć piszą że działa. Wiec zapuściłem tylny zamek i sprężonym powietrzem oczyściłem każą dziurę na zamku i zadziałał od razu.

Ale zamek od strony kierowcy nie odpuścił tak łatwo w ogóle nie zadziałał - Wlałem w niego puł WD-40 i nic! Wiec spróbowałem dostać się jeszcze inaczej odpinając malutką zaślepkę przy górnej śrubie mocując zamek. przez tą dziurkę za sprejowałem jeszcze raz zamek i ruszałem zamkiem otwierają zamykają aby odskoczył trigger i pierwszy raz od bardzo dawna zobaczyłem jak zadziała choć na chwilę.

Wiec zrobiłem tak i zadziałało

1. Ugnij rurkę od pistoletu jak na foto Sprzężone powietrze.

2. Wymuś aby triger zadziałał otwieraj i zamykaj drzwi. Jeżeli zadziała pozostaw go tak!

3. Pociągnij klamkę ["z kluczykiem"] zapuść do małego otworu WD-40 i odczekaj chwilę

4. Pociągnij klamkę ["z kluczykiem"] włóż do małego otworu ugiętą rurkę tak aby końcówka była skierowana w duł zamka i sprężonym powierzę usuniesz brud kurz z zamka oraz trigera!

5. Powtórz tą kilka razy i na pewno zadziała u mnie to zadziałało po pierwszym razem ...!

Aby problem nie wrócił zasmaruj zamek dobrym produktem ... Ja się z tym męczyłem dość długo i byłem już zrezygnowany ale pięknie zadziałał i działa do tej pory wszystko wróciło do normy światła alarm podświetlanie ......

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w autach koncernu VW wystarczy wymienic mickrostyk (koszt 3 zl sztuka) roboty na 45minut, wiem bo robilem... pewnie w BMW jest podobny sposob

pozdro

Dzięki za odpowiedź ale w E46 zamek nie rozbroisz i nie wyciągniesz mirro styku a jak ci się to uda to już go raczej nie złożysz wszystko się wysypie ... mikro styk jest wtopiony w plastikową obudowę zamka brak kabli czy płytki. Tylko nowy zamek ....

Poz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego przebieg masz w milach???

Sory kolego ale jestem w inny kraju :) tu nawet jadą na lewaka! :):lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73
Sory kolego ale jestem w inny kraju tu nawet jadą na lewaka!

o w morde,nie zauważyłem,że ty u fajwokloków jesteś:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inny sposób na odblokowanie trigera.

Jeżeli nadal nie działa tryger to przy otwartych drzwiach [na tych drzwiach gdzie nie działa triger ] wszystko inne drzwi zamknięte!

Zamknij samochód z pilota alarm powinien się uzbroić klikaj tak kilka razy [zamknij otwórz] i w otwór gdzie widzisz nimbusa pociągnij klamkę i trzymaj ją, tym samym śruba odsłoni ci całkowicie otwór do zamka tam wtryskaj WD-40 powtarzaj ten proces i nie żałuj WD-40 powinien odskoczyć triger jak tylko odskoczy i będziesz widział informacje że drzwi są otwarte to pakuj w otwór WD-40 ale pod kontem w duł zamka włóż dozownik/rurkę WD-40 i za sprejuj go dobrze.

U kompla problem kilkakrotni wrócił ale po takim zabiegu wszystko wróciło do normy i dział bez przerwy.

14466068_13630025_imag0539.jpg!

Tu gdzie lać WD-40

Jeżeli od bardzo dawna triger nie działa to potrzebujesz trochę czasu aby to naprawić ale warto bo zadziała! kuog

Edytowane przez CrisELdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73
Bo w milach wydaje się mniejszy :P

no i to też jest dobre wyjaśnienie:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dodam coś od siebie w związku z problemem kontrolki otwartych drzwi, też miałem z tym problem

Spróbowałem metody Crisa i niestety nie udało się, prób było kilka i kilka wd40 500ml zużyłem i niestety bez efektu, co ciekawe kontrolka czasem dzialala i sygnalizowała otwarte drzwi gdy było zimno, poniżej 5 stopni C.

Postanowiłem że wymienię zamek na używkę kopiłem dwa na wszelki wypadek i na moje nieszczęście oba zamki były niesprawne, jeden miał ten sam problem co mój czyli nie sygnalizował ze drzwi są otwarte a drugi świrował tak że drzwi po zamknięciu można było otworzyć dopiero po pewnym czasie, blokowały się, wkurzony wróciłem do domu biedniejszy o 100pln (koszt wymiany zamka) + drugie 100PLN za dwa zamki :/

Stary zamek wrócił na swoje dawne miejsce.

Postanowiłem rozebrać a raczej rozwalić jeden z uszkodzonych zamków aby sprawdzić gdzie ten nieszczęsny trigger otwartych drzwi jest i jak wygląda.

30403152_img_20151117_180228.jpg

Na zdjęciu zaznaczyłem czujnik. Jak widać składa się on z dwóch elementów. Cześć elektroniczna i czymś przypominającym mały magnesik, przyjmijmy ze to magnesik ;)

W każdym bądź razie po rozebraniu zamka oba te elementy były mocno zabrudzone.

Teraz gdy już wiedziałem gdzie co jest postanowiłem wyczyścić raz jeszcze swój zamek

Użyłem do tego 3 środków k2 do hamulców, k2 do przepustnic i oczywiście wd40 :)

Małą cieniutka rurkę z WD40 (czerwoną) wciskamy do otworu w zamku tego okrągłego w którym jest śruba i która odchyla się po odciągnięciu klamki drzwi, rurkę wciskamy głęboko do otworu pod skosem (zdjęcie później na przykładzie śrubokręta) tak aby psiknąć prosto na czujnik i go wyczyścić, co ciekawe po wciśnięciu rurki czujnik nagle zaskoczył i zasygnalizował ze drzwi są otwarte.

30403162_img_20151117_182806.jpg

Podlaczamy K2 do przepustnic pod rurkę z WD i psikamy chwile do środka, potem to samo z K2 na hamulce, i na końcu WD 40, rurką trochę ruszałem w środku aby dobrze oczyścić czujnik.

Po tej operacji było prawie dobrze, czujnik raz działał a raz nie.

WYglada na to ze trzeba wyczyscic tez ten maly metalowy magnesik. Żeby to zrobić dobrze musimy zablokować zamek (tak jakby zamknąć drzwi nie zamykając ich), pomagamy sobie śrubokrętem i blokujemy zamek i dodatkowo blokujemy drzwi u góry aby zamek nie otworzył sie gdy pociągniemy za klamkę, zdjęcie poniżej pokazuje pozycje magnesiku gdy drzwi są zamknięte, jest centralnie nad czujnikiem.

30403165_img_20151117_183542.jpg

30403163_img_20151117_183012.jpg

Tak jak poprzednio, odchylamy klamkę i wciskamy rurka WD40 w otwór i kolejno K2 do przepustnic, K2 do hamulców i WD40 na koniec.

Pełny sukces wszystko działa, kontrolka sygnalizuje otwarte drzwi :)

30403167_20151117_190914.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Kłaku00
      Witam wszystkich razem z moim skromnym sedanem 😁

    • Przez Seba97e46
      Witam, chciałbym podłączyć kabel AUX do takiego radyjka, niestety nie ma ono takiej możliwości. Wiem, że można próbować wpiąć się pod fale AM. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, to proszę o pomoc. Scalak to motorolla xc390239fu, nie mogę nigdzie znaleźć datasheetu. Takie dwa schematy znalazłem, pierwszy schemat nie działa, polutowałem wszystko tak jak należy, ale niestety brak dźwięku po podłączeniu telefonu. Radio gra z podłączonym i odłączonym jackiem, bez różnicy czy jest przejście w ścieżce czy też nie. Drugiego schematu nie próbowałem, ponieważ tam włączam się przed wzmacniacz i będę miał regulację głośności tylko z telefonu.. Udało się komuś w jakiś sensowny sposób dorobić kabel AUX do takiego radia bez przycisku MODE?
       


    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
    • Przez bullit87
      Więc witam...
      Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.
      Jest on związany z silnikiem n46b20
      Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 
      Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 
      Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 
      Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.
      No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 
      Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)
      Czujnik temperatury w przepływomierzu 
      Aktywator valvetronic 
       
      Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...
      Ehh też wymieniłem...
      Znowu przyuczanie i...
      No właśnie... 
      Zapłon nadal wypada.
      W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 
      Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 
       
       
      Tak to wygląda... 
      Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.