Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

może ktoś wie co to może być ?

Objawy: przy temperaturach powyżej 20 stopni zanika połączenie bluetooth ( znika ikonka na displayu ) a następnie przestaje grać radio i i-drive jest luźny. Przerwy trwają od paru sekund do paru minut, potem wszystko wraca do normy - do następnego razu. Dałem do naprawienia moduł telefonu, podobno sprawdzony na innym aucie i działa bez zarzutu. Po naprawie ( dwukrotnej, bo pierwszą reklamowałem ) wyłączanie radia jeszcze się nasiliło i pojawiły się nowe objawy których nie obserwowałem wcześniej tzn. po włączeniu auta radio w ogóle jest głuche , nie działa też i-drive, mija po paru minutach lub przy następnym odpaleniu auta. Miałem też tak, że po odpaleniu auta zamiast ukf-u radio było na długich i nie dało się w ogóle wyłączyć ani zmienić np. na CD, przeszło po następnym odpaleniu. No i takie są te bmk-i.

Może ktoś spotkał się z takimi lub podobnymi objawami ?

Gdzieś doczytałem, że przyczyną może być wtyczka anteny do radia ??????????

Wszystko możliwe w tym aucie, zanim zacznę grzebać, chciałem popytać kolegów na forum

Pozdrawiam

Sławek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz podjechać do mnie (okolice Grunwaldu) to zerkniemy komputerem co się dzieje. Może coś wykaże, jakieś błędy itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam podłącze się do tematu w mojej e60 2004 jest podobnie radio gra jak jest zimno jak temp na zewnątrz jest wyższa niż 15 st radio przerywa dzwięk co jakis czas zawiesza się wszystko prawdo podobnie coś sie przegrzewa ale nie wiem co jeszcze błędów brak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na 99% moduł BT siada bo się przegrzewa.

Mam swój BT wyjęty który u mnie i u kolegi na 100% nie zacina muzy tylko rozładowuje aku więc można by podłączyć i sprawdzić potwierdzając lub nie moje przypuszczenia.

Powodem jest to że jak on się zacina to przycina pętlę światłowodu i tym samym reszta nie bangla.

Takie psikusy miałem jak z M-ką na początku przygody z autem próbowałem poradzić sobie z niedziałającym BT i kilka które podpinaliśmy niestety nie działały.

W razie co dajcie znać to podepniemy mojego old BThappy_bmw

Łoli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BT masz w bagażniku po lewej stronie za wykładziną.

musisz otworzyć tą osłonę lampy a następnie wyciągnąć dwa nity jeden od strony tej osłony lampy a drugi na górze pod półką jak je wyjmiesz zobaczysz BT przykręcony na 4 śrubki do wspornika. Od góry będzie kabel od anteny BT i może jeszcze jeden jak masz tel w podłokietniku a od spodu biała wtyczka wielopinowa i czarna od światłowodu

Oli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam patrzyłem dziś na ten moduł BT po 20 min grania radia zaczął się delikatnie nagrzewać nie wiem czy to to nie jest normalna temp nie był bardzo gorący gdzie można dać do sprawdzenia taki moduł ewentualnie zrobić ktoś kto ma pojęcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z modułem BT przestaje grac radio i robi sie lużny i-driwe macie jakis namiar gdzie to naprawic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Same informacje które podałeś nie wskazuja kompletnie na nic więc i ciężko wskazać kompetentny zakłąd który taka naprawę przeprowadzi.

Moduły BT w początkowych wersjach maja wady fabryczne do których BMW jak zwykle się nie przyznaje, czasami pomaga wymiana softu na najświeższy a czasami jedyną opcją jest zmiana na nowszy moduł bądź też wywalenie obecnego i dołożenie zewnętrznego , bezawaryjnego moduły typu parrot lub Bury.

Zacznij od porządnej diagnozy komputerowej, niech ktoś przeprowadzi ściężke diagnostyczna na całym zestawie modułów na MOST , być może przyczyna nie leży am gdzie myślisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Objawy wyglądają tak że jak jest powyżej 20 stopni to po odpaleniu auta dziala przez 15-20 minut potem zaczynają się przerwy w dzwięku zanika blutu i i-drive robi sie luzny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że po podpięciu do komputera wyjdzie Ci błąd chłodzenia jednostki CCC lub ULF co jest niestety częstą usterką. Rozbierz konsole i wykręć ccc, odpal autko i zobacz cz ywentylatorek z tyłu dobrze działa. Zaopatrz się też w powietrze w sprayu i przedmuchaj co się da

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hary raczej bez komputera się nie obejdzie niestety.

PS. Widzę, że Dziqsek zawitał i u nas ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamcio właśnie miałem sie odezwac w sprawe zmian w kompie na pl daj znac kiedy moge zadzwonic zeby sie dogadac to bys luknoł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwon kiedy chcesz nawet dzisiaj do północy spokojnie. Jak bym nie odebrał to za chwile oddzwonie

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co proponujesz z tym zanikaniem dzwieku masz jakis pomysl :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pomysłu nie mam, ale gdybyś potrzebował, to mam sprężone powietrze w spraju:)

I zaproponuje nieśmiało, ale może podjedź do CarAudio tak z ciekawości i pogadaj. Potem szukaj dalej jakby nic z tego nie wiszło. I rozumiem, że ogarniasz teraz już E60 i się nie chwalisz:)

Edytowane przez Kondziu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artek z Caraudio nieogarnia bylem a ze spreju skorzystam ale narazie nic nierobie bo niemam zawiele czasu a pochwale sie spokojnie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy jest opcja odblokowania funkcji mp3 w e61 profesional ccc jesli tak to co trzeba zmieni i gdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ale trzeba to zrobic kablem.

Mi to robil Filip M-ka ale Kamcio i reszta tez to zrobi.

Oli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki już z Kamciem rozmawialem i zrobi jak podjade bo mam problem jeszcze z mulfem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wielkie dzięki już z Kamciem rozmawialem i zrobi jak podjade bo mam problem jeszcze z mulfem

No ja tez mialem kuku z mulfem i skonczylo sie wymiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez efendi
      Cześć,
       
      jako że kolega szuka sobie 520d w karoserii E61, wczoraj byliśmy obejrzeć jedną perliczkę w opolskim.
       
      Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e61-lift-automat-bezwypadkowy-aso-bixenon-polskory-lifestyle-ID6z0dHz.html
       
      Z obserwacji na miejscu (nie zabraliśmy niestety miernika grubości lakieru):
      - od środka na niektórych drzwiach przy rantach dało się znaleźć pęcherzyki "krople" lakieru które były miękkie i można je było palcem naciskać,
      - rygle zamków od niektórych drzwi na słupkach krzywo po przykręcane - nie według markerów/znaczników,
      - tylny zderzak jak właściciel pisze i mówi malowany i to dość nieudolnie ale nie mi oceniać bo ja lakiernikiem nie jestem,
      - maska źle spasowana przy reflektorach (nierówne szpary),
      - wszystko pod maską doskonale umyte więc brak wycieków :), widać nalot utleniania aluminium na aluminiowych elementach silnika,
      - wnętrze zadbane (przycisk Start-Stop jak NOWY), gałka od iDrive wydrapana do plastiku,
      - silnik na ciepłym pracuje bardzo nierówno, nie wiem jak na zimnym gdyż właściciel przywitał nas rozgrzanym silnikiem
      - diagnoza na komputerze pokazała:


       
      Błędy z ISTA, każdy niech sobie interpretuje jak chce, dla mnie za dużo tego  i wszystko z grubsza w tym samym momencie.
       
      To co zaznaczyłem na czerwono to taki rodzynek i również jego niech sobie każdy interpretuje - może zmieniony sterownik od skrzyni a może kręcony, któż to wie.
       
      Hitem, czego jeszcze nigdy nie słyszałem był tekst: że jak się nie sprzeda tutaj to wraca do Niemiec bo tam ją ktoś z rodziny chce kupić - bo auto niby z rodziny z Niemiec przyjechało tutaj ale tam Volksdojcze za nim płaczą
       
      Jest to moja osobista opinia, na temat w/w auta. Ja go nie kupiłem. Jeżeli komuś się podoba i akceptuje to co ja widziałem to niech jedzie, ogląda i bierze :D.
    • Przez StormRider
      Witam. 
       
      Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny.
       
      Ewentualne oferty poproszę na PW.
    • Przez Chexer
      Witajcie. Od jakiegoś czasu szukam piąteczki.
       
      Samochód: E60 M57, konkretniej: 530d 218, 530d 231 lub 535d 272
      Budżet: Mile widziane egzemplarze do 40 000
      Wyposażenie: Koniecznie w M-Pakiecie zewnętrznym i wewnętrznym.
      Stan: Bez wycieków, bez szpachli, nie składana z kilku. Akceptuję 2 warstwę lakieru na niektórych elementach, wymienianą szybę przednią lub odpryski i podobne, normalne rzeczy. Rozumiem, że jest to używane auto.
       
      Oczywiście ze względu na ograniczony budżet biorę pod uwagę przedliftowe egzemplarze.
    • Przez Chexer
      http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7115788264
       
      BMW 535d, 200kW (272KM) VIN: WBANC91010B757877
      Start gwarancji: 3 grudnia 2004
       
      Historia:
      16.08.2006 31264mm
      - Przegląd pojadzu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Wymian okresowa płynu hamulcowego
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Pielęgnacja pojazdu
      - Kontrola składu spalin
      - Kpl. piór wycieraczek
       
      25.10.2006 33612km
      - Demontaż i montaż przednich i tylnych kół
       
      30.11.2006 35063km
      - Przegląd pojadzu
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
       
      01.02.2007 37121km
      - Przegląd
      - Wymiana filtrów
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Uszczelnienie drzwi przednich prawych
      - Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych
      - Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych
       
      26.04.2007 40758km
      - Demontaż i montaż przednich i tylnych kół
      - Inicjacja czunika wskażnika spadku ciśnienia w oponach
       
      08.05.2008 58692km
      - Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      18.07.2008 60642km
      - Przegląd czasokresowy
      - Wymian okresowa płynu hamulcowego
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      26.11.2008 68231km
      - Przegląd - zakres podstawowy
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      11.01.2011 101243km
      - Przegląd - zakres podstawowy
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
       
      24.05.2011 111040km
      - Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      Opis:
      Wszytkie słupki w szpachli (do 800-1500 mikronów). Na dole przy łączeniu schodzi do 600-400. Lewa strona druga warstwa lakieru (drzwi przednie i tylne). Ćwiartki 200-800 mikronów. Odpada szpachla wewnątrz (pod drzwiami) WSZYSTKICH słupków i na łączeniu z dachem + po prawej stronie na tylnym słupku NA ZEWNĄTRZ. Na dachu kupę szpachli. 
       
      Szkoda mi trochę sprzedającego, fajny facet i widać było, że jest nie do końca świadomy co kupił i co teraz sprzedaje.
       
      Oprócz tego wszystko git. Silnik bardzo zdrowy, ale delikatnie się poci. Bardzo żwawy. Nie kopci, nie dymi. Skrzynia w idealnym stanie, olej świeżo wymieniony, świetnie zmienia biegi. Zaczep prawej lampy wyłamany i zderzak ma odpryski.
       
      Miernik którego używałem to: Blue Technology MGR-11-S-FE.
       
      Ewidentnie była to wersja cabrio
       
      Filmik, na którym widać pęknięcia szpachli i grubą warstwę: 
       




      20180307_180339.mp4
    • Przez Micgam8281
      Witam, wszystkich jak w temacie kupie Styling 166, tylko i wylacznie w komplecie i ORYGINALNE. 
      No i listwy progowe z M paczki tez bym przytulil. 
      E60 05r. 
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.