Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

może ktoś wie co to może być ?

Objawy: przy temperaturach powyżej 20 stopni zanika połączenie bluetooth ( znika ikonka na displayu ) a następnie przestaje grać radio i i-drive jest luźny. Przerwy trwają od paru sekund do paru minut, potem wszystko wraca do normy - do następnego razu. Dałem do naprawienia moduł telefonu, podobno sprawdzony na innym aucie i działa bez zarzutu. Po naprawie ( dwukrotnej, bo pierwszą reklamowałem ) wyłączanie radia jeszcze się nasiliło i pojawiły się nowe objawy których nie obserwowałem wcześniej tzn. po włączeniu auta radio w ogóle jest głuche , nie działa też i-drive, mija po paru minutach lub przy następnym odpaleniu auta. Miałem też tak, że po odpaleniu auta zamiast ukf-u radio było na długich i nie dało się w ogóle wyłączyć ani zmienić np. na CD, przeszło po następnym odpaleniu. No i takie są te bmk-i.

Może ktoś spotkał się z takimi lub podobnymi objawami ?

Gdzieś doczytałem, że przyczyną może być wtyczka anteny do radia ??????????

Wszystko możliwe w tym aucie, zanim zacznę grzebać, chciałem popytać kolegów na forum

Pozdrawiam

Sławek

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 70
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Jak w wielu przypadkach świrował moduł MULF. Niby wszystko działało, ale po około 15-20 minutach zaczynały się przerwy w odtwarzaniu muzyki a i-drive się przycinał i zanikała łączność BT. . Na fotce

Witam od tamtej pory co pisałem to do dzisiaj niema żadnego problemu niema przerw w dzwięku i braku łączności z teleonem wszystko działa

Witam, Mam u siebie taki sam problem z przycinającą muzyką i niedziałającym bluetooth. Pomogło wypięcie modułu MULF ale dalej nie mam bluetooth. Znajomy elektronik sprawdził moduł i wychodzi że star

  • 1 rok później...

witam podłącze się do tematu w mojej e60 2004 jest podobnie radio gra jak jest zimno jak temp na zewnątrz jest wyższa niż 15 st radio przerywa dzwięk co jakis czas zawiesza się wszystko prawdo podobnie coś sie przegrzewa ale nie wiem co jeszcze błędów brak

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na 99% moduł BT siada bo się przegrzewa.

Mam swój BT wyjęty który u mnie i u kolegi na 100% nie zacina muzy tylko rozładowuje aku więc można by podłączyć i sprawdzić potwierdzając lub nie moje przypuszczenia.

Powodem jest to że jak on się zacina to przycina pętlę światłowodu i tym samym reszta nie bangla.

Takie psikusy miałem jak z M-ką na początku przygody z autem próbowałem poradzić sobie z niedziałającym BT i kilka które podpinaliśmy niestety nie działały.

W razie co dajcie znać to podepniemy mojego old BThappy_bmw

Łoli

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BT masz w bagażniku po lewej stronie za wykładziną.

musisz otworzyć tą osłonę lampy a następnie wyciągnąć dwa nity jeden od strony tej osłony lampy a drugi na górze pod półką jak je wyjmiesz zobaczysz BT przykręcony na 4 śrubki do wspornika. Od góry będzie kabel od anteny BT i może jeszcze jeden jak masz tel w podłokietniku a od spodu biała wtyczka wielopinowa i czarna od światłowodu

Oli

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam patrzyłem dziś na ten moduł BT po 20 min grania radia zaczął się delikatnie nagrzewać nie wiem czy to to nie jest normalna temp nie był bardzo gorący gdzie można dać do sprawdzenia taki moduł ewentualnie zrobić ktoś kto ma pojęcie

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Same informacje które podałeś nie wskazuja kompletnie na nic więc i ciężko wskazać kompetentny zakłąd który taka naprawę przeprowadzi.

Moduły BT w początkowych wersjach maja wady fabryczne do których BMW jak zwykle się nie przyznaje, czasami pomaga wymiana softu na najświeższy a czasami jedyną opcją jest zmiana na nowszy moduł bądź też wywalenie obecnego i dołożenie zewnętrznego , bezawaryjnego moduły typu parrot lub Bury.

Zacznij od porządnej diagnozy komputerowej, niech ktoś przeprowadzi ściężke diagnostyczna na całym zestawie modułów na MOST , być może przyczyna nie leży am gdzie myślisz

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że po podpięciu do komputera wyjdzie Ci błąd chłodzenia jednostki CCC lub ULF co jest niestety częstą usterką. Rozbierz konsole i wykręć ccc, odpal autko i zobacz cz ywentylatorek z tyłu dobrze działa. Zaopatrz się też w powietrze w sprayu i przedmuchaj co się da

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pomysłu nie mam, ale gdybyś potrzebował, to mam sprężone powietrze w spraju:)

I zaproponuje nieśmiało, ale może podjedź do CarAudio tak z ciekawości i pogadaj. Potem szukaj dalej jakby nic z tego nie wiszło. I rozumiem, że ogarniasz teraz już E60 i się nie chwalisz:)

Edytowane przez Kondziu
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez carek1995carek
      Cześć, 
      Na co zwrócić uwagę przy kupnie e60, 4.8l 2009r. Skrzynia automat-lopatki. Auto po zmianie oleju w skrzyni. Do popraw lakierniczo blacharskich. Cena dość atrakcyjna. Na polskich blachach. 
    • Przez carek1995carek
      Cześć jestem tu nowy,
      Od tygodnia mam e60 z silnikiem diesla 2l, 163km(przed lift). Chcę żeby ktoś mi doradził co trzeba naprawić, a mianowicie poci się w miejscu gdzie znajdują się wtryskiwacze. Najbardziej przy 1 i 2. Jak dam dużo gazu to czuć ropę w samochodzie. Czy wymiana uszczelniaczy coś pomoże? (Podkładki miedziane i oring). Ktoś miał taki problem? Dodam, że przewody od wtryskiwaczy są w miarę suche.



    • Przez efendi
      Cześć,
       
      jako że kolega szuka sobie 520d w karoserii E61, wczoraj byliśmy obejrzeć jedną perliczkę w opolskim.
       
      Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e61-lift-automat-bezwypadkowy-aso-bixenon-polskory-lifestyle-ID6z0dHz.html
       
      Z obserwacji na miejscu (nie zabraliśmy niestety miernika grubości lakieru):
      - od środka na niektórych drzwiach przy rantach dało się znaleźć pęcherzyki "krople" lakieru które były miękkie i można je było palcem naciskać,
      - rygle zamków od niektórych drzwi na słupkach krzywo po przykręcane - nie według markerów/znaczników,
      - tylny zderzak jak właściciel pisze i mówi malowany i to dość nieudolnie ale nie mi oceniać bo ja lakiernikiem nie jestem,
      - maska źle spasowana przy reflektorach (nierówne szpary),
      - wszystko pod maską doskonale umyte więc brak wycieków :), widać nalot utleniania aluminium na aluminiowych elementach silnika,
      - wnętrze zadbane (przycisk Start-Stop jak NOWY), gałka od iDrive wydrapana do plastiku,
      - silnik na ciepłym pracuje bardzo nierówno, nie wiem jak na zimnym gdyż właściciel przywitał nas rozgrzanym silnikiem
      - diagnoza na komputerze pokazała:


       
      Błędy z ISTA, każdy niech sobie interpretuje jak chce, dla mnie za dużo tego  i wszystko z grubsza w tym samym momencie.
       
      To co zaznaczyłem na czerwono to taki rodzynek i również jego niech sobie każdy interpretuje - może zmieniony sterownik od skrzyni a może kręcony, któż to wie.
       
      Hitem, czego jeszcze nigdy nie słyszałem był tekst: że jak się nie sprzeda tutaj to wraca do Niemiec bo tam ją ktoś z rodziny chce kupić - bo auto niby z rodziny z Niemiec przyjechało tutaj ale tam Volksdojcze za nim płaczą
       
      Jest to moja osobista opinia, na temat w/w auta. Ja go nie kupiłem. Jeżeli komuś się podoba i akceptuje to co ja widziałem to niech jedzie, ogląda i bierze :D.
    • Przez StormRider
      Witam. 
       
      Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny.
       
      Ewentualne oferty poproszę na PW.
    • Przez Chexer
      Witajcie. Od jakiegoś czasu szukam piąteczki.
       
      Samochód: E60 M57, konkretniej: 530d 218, 530d 231 lub 535d 272
      Budżet: Mile widziane egzemplarze do 40 000
      Wyposażenie: Koniecznie w M-Pakiecie zewnętrznym i wewnętrznym.
      Stan: Bez wycieków, bez szpachli, nie składana z kilku. Akceptuję 2 warstwę lakieru na niektórych elementach, wymienianą szybę przednią lub odpryski i podobne, normalne rzeczy. Rozumiem, że jest to używane auto.
       
      Oczywiście ze względu na ograniczony budżet biorę pod uwagę przedliftowe egzemplarze.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...