Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

Jak w temacie ... przyzwyczajony jestem trochę do V8 gdzie silnik raczej nisko-obrotowy i przy 100kmh to ja miałem niecałe 2tyś na blacie na 5-ce.

A tym japońskim wynalazku kurde 130kmh to mi obrotka wyskakuje za 3tyś ?? to normalne żeby tak krótki dyfer był w tym aucie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja co prawda w M50B25 z vanosem w automacie też mam 2 tyś. na piątce przy 100 km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

To raczej nie porównywalne silniki/skrzynie

Interesuje mnie wyłącznie Manual 520i M52 :drunk:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

człowieku,130km/h ,nie szalej,to powinna być już odcinkalolol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w mojej przy 110km/h mam równo 3tys obrotów e39 520i;)

Edytowane przez AM_BMW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
ja w mojej przy 110km/h mam równo 3tys obrotów e39 520i;)

Hmm dziwna sprawa .... ja mam 3tyś przy 100km/h ... zegary by aż tak przekłamywały ?? opony mam standard czyli 205/65/15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm dziwna sprawa .... ja mam 3tyś przy 100km/h ... zegary by aż tak przekłamywały ?? opony mam standard czyli 205/65/15

Mam takie same opony jak twoje no może 195 nie istotne, ale wątpie by to była wina zegarów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wskazówka obrotomierza na piątce jest w tej samej pozycji co prędkościomierz - przy 100 ok 2400-2500 rpm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
U mnie wskazówka obrotomierza na piątce jest w tej samej pozycji co prędkościomierz - przy 100 ok 2400-2500 rpm

Kozin ale o ile dobrze kojarzę to Ty miałeś aftomata ?? a mi chodzi o manuala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

Mordulec,tak jest i tego nie zmienisz,chociaż???dorzuć ze dwa cylindry z corsylolol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
Mordulec,tak jest i tego nie zmienisz,chociaż???dorzuć ze dwa cylindry z corsylolol

Hehe to co mi wyjdzie R8 ?? :4:

Dirty a u Ciebie ile jest zawrotnej prędkości 100kaemha ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

przy 100km/h??,jak tak szybko nie jeżdżekuog

hehe,przy 100 coś ok.2500 będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kozin ale o ile dobrze kojarzę to Ty miałeś aftomata ?? a mi chodzi o manuala

... mam manualakuog

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie wskazówka obrotomierza na piątce jest w tej samej pozycji co prędkościomierz
właśnie to samo miałem napisać, prawie równo się wznoszą obie wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

No to nie mam pojęcia czemu mój japończyk ma 3 tysiaki przy 100kmh , muszę jeszcze chyba na jakimś GPSie sprawdzić ile faktycznie mam na blacie jak pokazuje tą setkę :)

A możliwe żeby ktoś wsadził jakiś krótszy dyfer ? swoją droga przy 520 to chyba już krótszych nie było czy się mylę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

Mordulec,wejdź w ukryte testy,bodaj 7.1 czy gdzieś tam,jest tam prędkość faktyczna,bo każdy licznik,w każdym aucie,podaje więcej niż jedziesz,nie pytaj dlaczego,ale tak jest,u mnie jest różnica ok 5-7 km/h

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
Mordulec,wejdź w ukryte testy,bodaj 7.1 czy gdzieś tam,jest tam prędkość faktyczna,bo każdy licznik,w każdym aucie,podaje więcej niż jedziesz,nie pytaj dlaczego,ale tak jest,u mnie jest różnica ok 5 km/h

Dirty tylko u mnie problem jest odwrotny , bo bazując na tym co napisaliście i zakładając że obroty pokazuje dobrze to licznik zaniża faktyczną prędkość ?

ja przy 3tyś mam 100kmh

Wy przy 3tyś macie ze 110-120kmh ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

a bo ty masz jakieś niemieckie autololol

ale zobacz co tam pokazuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy licznik oszukuje, ale tak jak Dirty piszesz, jak jadę 100km/h to na navi zawsze pokazuje ok.94km/h. Ciężko mi powiedzieć teraz jak to dokładnie u mnie wygląda, jutro postaram sie sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, udało się rozpędzić moją starą lodówkę do 100km/h. Mam wtedy ok.2800obr. Przy 60km/h ok.1600obr, przy 80km/h ok.2200obr. Z tym, że mam za małe opony założone. 195/65/15, więc może trochę przekłamywać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










    • Przez bargolen
      Cześć, kupiłem swoją E39 2 miesiące temu i do tej pory udało mi się nią pojeździć raptem kilka dni... Cały czas rozładowuje mi akumulator (aku ma 3 miesiące) wymieniony jeż, moduł komfortu i nadal nic... pobór od 0,5A do 0,7A wyjmowałem też bezpieczniki... wszystko przerobiłem i nadal nie mogę znaleźć winowajcy  
       
      Czy jest godny polecenia i naprawdę OGARNIĘTY elektromechanik z Wrocławia lub bliskich okolic, do którego warto udać się z takim problemem? Proszę pomóżcie, bo nie mam już sił do tego auta a moja chce mnie z domu wyrzucić.
    • Przez D0_DOMEL
      Kupie przedni zderzak do BMW 5 e39 poliftowy kompletny zwykły z czujnikami listwami halogenami okrągłymi i pod spryskiwacze. Stan dobry nie połamany. Kontakt na priv lub 693527957
    • Przez ArchitektPlacowBoju
      Cześć!
      Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?
      Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?
      Dzięki za odpowiedzi!
      Pozdrawiam!

      Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.