Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się orientuje jakie byłyby koszty przekładki E46 (Cabrio, jeśli to jakieś znaczenie). Chodzi mi głównie o cenę kompletnej przekładki. Czy lampy z anglika można przerobić na EUR? Wiem, że na pewno lusterka, cała decha do wymiany itd.

Prosiłbym o jakiś link, gdzie na dolnym śląsku wykonują takie zabiegi, interesują mnie konkretne koszty. Czy jest to opłacalne czy nie, czy anglika można tymczasowo zarejestrować w PL?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładka angola na europe to koszt w granicach 5tys jeśli dużą część ogarniesz sam. Niestety jest z tym masa roboty. Oprócz deski musisz liczyć jeszcze:

1. pedały (nie chodzi mi o homoseksualistów)

2. przewód wysokiego ciśnienia do wspomagania w wersji EU

3. jeśli lampy nie są ksenonowe to niestety wymiana na EU

4. przełożenie maty i wiązki do siedzenia pasażera

5. nie wiem jak z układem kierowniczym...

6. niestety cięcie firewall'a

7. lusterka

To tak na szybko co trzeba zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem w ten sposób. Mam kolegę który robi przekładki tyle że w Kielcach. W e46 on sobie liczy 7tys i nic Cię nie interesuje. Przywozisz fure i odbierasz po jakimś czasie. Wszystko jest zobione Tip Top. Wszystkie zatrzaski, śruby itd są na miejscu. Po takiej robocie masz pewność że nic nie będzie skrzypieć i trzeszczeć. Jeśli deske montujesz sam (i o to mi chodzi), a wierz mi w e46 to nie jest prosta sprawa, koszt wynosi 5,5tys. Jeśli załatwiasz sobie graty do przekładki sam to tyle co utagujesz to Twoje. Teoretycznie możesz się zmieścić w 4tys ale ciężko będzie. Dużo roboty jest też ze ścianą przeciwogniową bo trzeba ją ciąć żeby wyprowadzić maglownice. Wiązki trzeba przełożyć z prawej na lewą stronę... To na prawdę nie są przelewki tym bardziej że tu chodzi o bezpieczeństwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Wymiana instalacji - lub jej sztukowanie

2. Wymiana konsoli

3. wymiana pedałów

4. Maglownica

6. Modernizacja ściany grodziowej

7. Servo oraz przewody hamuylcowe

8. Środkowy tunel

9. Tapicerki drzwi przednich

10 . Lampy

i parę jeszcze innych pierdółek które wychudzą podczas przekładki, przy BMW koszta są dość spore ale za to Anglika można kupić za grosze.

Teoretycznie jeśli masz miejsce to prace mrzesz wykonać samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo taniej i szybciej wychodzi przerobienie instalacji niz jej wymiana ( kupić instalacje trzeba z takiego samego auta z tego samego roku / miesiaca produkcji z tym samym wyposażeniem co jest bardzo mało prawdopodobne do dostania )

Znajomy tez robi przekładki anglików i mozesz jemu dac czesci albo oddajesz auto i jest na gotowo. Generalnie czesci do bmek jest masa i sadze ze problemu by nie było ale koszt sadze minimum 7-8 tys. A potem pomysl co z odsprzedaza auta ? angliki nawet po przekladne nie trzymaja cen w ogole ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożyłem kilka e46 więc się wypowiem :lol: bo jak narazie to same komentarze osób co nigdy tego nie robiły :P Najpierw różnice coupe od sedna różni się tylko licznikiem bo coupe ma szare tarcze ramką biegów , podstopnicą i prawym trójkącikiem przy progu . Potrzebne części decha kompletna to wiadomo , mocowania wzmocnienia deski do wspawania łatwe i bez komplikacji , do wycięcia 5 otworów na serwo który jest na trasowany , otwór na wężyk do pompki sprzęgła i na przejscie kolumny kierownicy operacja łatwa , do linki gazu i do linki maski ;D stare otwory z prawej strony do zaspawania albo zaklejenia . Maglownica wiadomo przewody magla mogą być angielskie też pasują . Przewody hamulcowe z pompy hamulca do abs jak nie ma dsc to pikuś dwa króciutkie , jak jest pompa dsc to zostaje z prawej strony i trzeba dorobić nowe lub zamówić w serwisie. Mechanizm wycieraczek przejścia w podszybiu tez mają przetłoczenia łatwa łatwa sprawa i do wspawania uchwyt silniczka . W środku prócz mocowań wzmocnienia deski do wspawania mocowanie pedału gazu i ogranicznik pedału jak nie jest elektryczny. Ręczny do przeniesienia na druga strone otwory sa trzeba jedynie rurki prowadzące linki przegiąć i zrobic mały spaw . To tyle ze ślusarstwa ;D , Część elektryczna jak nie jest auto bardzo bogato wyposażone to można poszukać instalacji elektrycznej podstawa to jakie są wtyczki abs przed czy poliftowe xenon czy zwykłe oświetlenie reszte można ogarnąć. Przeróbka samej instalacji nie jest skomplikowana ale troszke trzeba posiedzieć . Tarcze w liczniku raz wymieniałem i bylo ok a raz urwałem wskazówke wiec polecam wymianę licznika na europę i zmianę vinu w lcm zeby nie świeciła kropka za przebiegiem . Kwestia lamp jak xenon to wymiana soczewek na eu jak zwykłe to wymienia się wkłady , Lusterka lewe się ustawi w prawym trzeba przesunąć mocowanie silniczka . Zamki lewy albo europa albo zaślepienie prawego otworu i otwieranie tylko z pilota dobry sposób bo nikt nam zamka przy włamaniu nie ukręci . Tapicerki jak to ktos pisał wyżej się nie zmienia chyba kolega e46 nie widział, inne są tylko listwy deski i ramka . Co do kosztów części zamkną się kwotą plus minus 2tyś i robota . Auto po przekładce jest bezpieczne i nie ma z nim komplikacji , pozdro ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia lamp jak xenon to wymiana soczewek na eu jak zwykłe to wymienia się wkłady ,
Przecież w lampach xenonowych masz zapadki do przestawiania reflektrów UK<->EU. Jesteś pewien że trzeba wymieniać te soczewki?

No i jeśli już piszesz że przekładałeś kilka e46 to napisz jeszcze jaka jest cena takiej operacji.

Na temat przekładanych samochodów mam swoje subiektywne zdanie i nie jest ono pochlebne. Słodki nie bierz tego do siebie ale skoro "mechaniory" składają auta po stłuczkach i wypadkach które później na każdym dołku trzeszczą w środku, mają problemy z elektryką itd to nie wierzę w to że po przekładce takie akcje się nie dzieją i wszystko działa perfekcyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ktos robi konkretna robote to jest zrobione dobrze jesli robi jakis pizdus to wiadomo jak to bedzie zrobione

angliki maja chyba to do siebie ze sa tanie i nie sa pognite tak jak europejczyki

kupowałem kilka elementów zawieszenia z anglika i pytalem sie sprzedajacego czy to wczoraj wyjechalo z fabryki bo zero rdzy

a jak wiadomo e46 rdzewieja w ch.. :bag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież w lampach xenonowych masz zapadki do przestawiania reflektrów UK<->EU. Jesteś pewien że trzeba wymieniać te soczewki?

No i jeśli już piszesz że przekładałeś kilka e46 to napisz jeszcze jaka jest cena takiej operacji.

Na temat przekładanych samochodów mam swoje subiektywne zdanie i nie jest ono pochlebne. Słodki nie bierz tego do siebie ale skoro "mechaniory" składają auta po stłuczkach i wypadkach które później na każdym dołku trzeszczą w środku, mają problemy z elektryką itd to nie wierzę w to że po przekładce takie akcje się nie dzieją i wszystko działa perfekcyjnie.

Zapadki w soczewkach służą tak jak piszesz do przestawienia reflektorów z uk na eu i odwrotnie ale żeby nie razić nadjeżdżających z przeciwka po przestawieniu nie ma granicy załamania światla soczewy świecą jak wersja usa ;D przeglądu nie przejdzie . Koszt przełożenia to około 2tyś za mniej to nie wiem czy komuś by się chciało poświecić swój czas . Elektryka jest prosta w e46 i nie ma mowy o jakis później kłopotach. Wszystkie angliki co miałem były bezwypadkowe i serwisowane do końca a z niemiec cięzko takie przywieść i druga sprawa że przeważnie były grubo wyposażone :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli można powiedzieć że za 4tys można zrobić przekładkę. Niezła cena, wręcz można powiedzieć TANIOSZKA. Ale jakoś dalej jestem sceptyczny co do przerobionych angoli... Fakt nie jeździłem nigdy takim dłużej niż 2 dni a jak nawet jeździłem to jeszcze Audi więc się nie wypowiem co do awaryjności BMW. Słodki, mam jeszcze jedno pytanie. Czy Ty jako osoba która robi przekładki, wiedząc jak się je robi, kupił byś sobie taką furkę na własność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słodki, mam jeszcze jedno pytanie. Czy Ty jako osoba która robi przekładki, wiedząc jak się je robi, kupił byś sobie taką furkę na własność?

Hehe, właśnie. Też widziałem sporo angoli przełożonych w taki sposób: tu się zaklei, tam się spawnie, lusterek nie zmieniać, mimo że w wielu autach lewe jest innego rozmiaru niż prawe i jedno oddala, a drugie przybliża itd. Ja gdybym sobie sam przełożył to mógłbym jeździć, ale po czyjejś robocie to nie wiem.

Edytowane przez E34-Patryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...
  • 1 rok później...
W dniu 13.12.2012 o 00:35, 5oul napisał:

Powiem w ten sposób. Mam kolegę który robi przekładki tyle że w Kielcach. W e46 on sobie liczy 7tys i nic Cię nie interesuje. Przywozisz fure i odbierasz po jakimś czasie. Wszystko jest zobione Tip Top. Wszystkie zatrzaski, śruby itd są na miejscu. Po takiej robocie masz pewność że nic nie będzie skrzypieć i trzeszczeć. Jeśli deske montujesz sam (i o to mi chodzi), a wierz mi w e46 to nie jest prosta sprawa, koszt wynosi 5,5tys. Jeśli załatwiasz sobie graty do przekładki sam to tyle co utagujesz to Twoje. Teoretycznie możesz się zmieścić w 4tys ale ciężko będzie. Dużo roboty jest też ze ścianą przeciwogniową bo trzeba ją ciąć żeby wyprowadzić maglownice. Wiązki trzeba przełożyć z prawej na lewą stronę... To na prawdę nie są przelewki tym bardziej że tu chodzi o bezpieczeństwo...

 

W dniu 13.12.2012 o 00:35, 5oul napisał:

Powiem w ten sposób. Mam kolegę który robi przekładki tyle że w Kielcach. W e46 on sobie liczy 7tys i nic Cię nie interesuje. Przywozisz fure i odbierasz po jakimś czasie. Wszystko jest zobione Tip Top. Wszystkie zatrzaski, śruby itd są na miejscu. Po takiej robocie masz pewność że nic nie będzie skrzypieć i trzeszczeć. Jeśli deske montujesz sam (i o to mi chodzi), a wierz mi w e46 to nie jest prosta sprawa, koszt wynosi 5,5tys. Jeśli załatwiasz sobie graty do przekładki sam to tyle co utagujesz to Twoje. Teoretycznie możesz się zmieścić w 4tys ale ciężko będzie. Dużo roboty jest też ze ścianą przeciwogniową bo trzeba ją ciąć żeby wyprowadzić maglownice. Wiązki trzeba przełożyć z prawej na lewą stronę... To na prawdę nie są przelewki tym bardziej że tu chodzi o bezpieczeństwo...

Czy mógłbym prosi numer do tego kolegi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...