Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pojawił się problem z otwieraniem maski w E-46. Patrząc z zewnątrz, od strony kierowcy maska sie otwiera, problem jest z linką środkową pokrywy, nie działa i nie ciągnie za to co trzeba. Próbowałem jej trochę pomóc, ale to nic nie daje.

Odkręcić tej śruby się za bardzo nie da, bo nie ma dojścia na imbusy, znalazłem tutaj rozwiązanie:

Nie można otworzyć maski. • E46FORUM.PL

Ale nie mam pojęcia gdzie popchać śrubokrętem. Zdjęcie w załączeniu, póki co pchając nie tam gdzie trzeba odgiąłem tę srebrną blaszkę, ale chyba nic sie nie zmieniło:

[ATTACH=CONFIG]23583[/ATTACH]

Jest ktoś w stanie pomóc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gość obok mojego garażu miał nie dawno taki problem ale coś nie mogę go ustrzelić zeby się spytać jak sobie poradził z tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Znalazłem taki oto post:

E46Fanatics - View Single Post - Hood Won't Open!!!

Nie do końca rozumiem opis, z tego chyba wynika, że powinienem odkręcić ten bolec jak na rysunku 3 imbusem. Możecie sprawdzić w Waszych E-46 czy to się odkręca? Mnie się wydaje, że nie, ale prosiłbym o potwierdzenie. Dostęp do tego jest, ale bardzo trudny i nawet nie będę widział czy dobrze kręcę. Także prośba do kogoś o sprawdzenie na otwartej masce i podesłanie info.

K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

więc potwierdzam, że trzeba odkręcić szpilkę, żeby puścił zaczep maski. Maska otwiera się bez problemu.

Później łatwo wyciągnąć szpilkę, która trzyma maskę w zamku i wykręcić zamek. W moim przypadku zepsuł sie zamek lub linka (najprawdopodobniej obie części).

K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Asot
      Witajcie. Posiadam poliftową e46 z fabrycznymi lampami z xenonem.
      Rok temu wymieniałem odbłyśniki (jest to komplet, czyli stelaż z soczewką,
      metalowym odbłyśnikiem i mechanizmem z klapką, dzięki któremu mamy tzw. BiXenon.
      Problem w tym, że prawdopodobnie nie podłączyłem odpowiednich kabelków 
      i ta klapka się nie uruchamia. Panowie jak to ogarnąć? Czy tam aby nie potrzeba podłączyć 
      jakichś kabelków? Jak to ogarnąć, coś, ktoś?
    • Przez yapis
      Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem baterii w  kluczyku.
       
      Co 3-4 miesiące muszę wymieniać baterie w kluczyku, gdyż nie ładuje się ona podczas jazdy i kluczyk przestaje reagować na dotyk.
       
      Widać ewidentnie, że bateria się rozładowuje, bo nie zawsze udało się otworzyć drzwi z kluczyka i nasilało się to, aż w końcu całkowicie przestał reagować.
       
      Po wymianie baterii kluczyk zaczyna działać bezproblemowo i wszystko działa jak należy. Mija jakiś czas i bateria traci moc i problem powraca.
       
      Wygląda jakby moduł w kluczyku odpowiedzialny za przetworzenie i ładowanie akumulatora nie działał.
       
      Czy ktoś miał ten problem?
       
      Jak to naprawić?
       
      Będę wdzięczny za pomoc.
       
    • Przez Kłaku00
      Witam wszystkich razem z moim skromnym sedanem ?

    • Przez Seba97e46
      Witam, chciałbym podłączyć kabel AUX do takiego radyjka, niestety nie ma ono takiej możliwości. Wiem, że można próbować wpiąć się pod fale AM. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, to proszę o pomoc. Scalak to motorolla xc390239fu, nie mogę nigdzie znaleźć datasheetu. Takie dwa schematy znalazłem, pierwszy schemat nie działa, polutowałem wszystko tak jak należy, ale niestety brak dźwięku po podłączeniu telefonu. Radio gra z podłączonym i odłączonym jackiem, bez różnicy czy jest przejście w ścieżce czy też nie. Drugiego schematu nie próbowałem, ponieważ tam włączam się przed wzmacniacz i będę miał regulację głośności tylko z telefonu.. Udało się komuś w jakiś sensowny sposób dorobić kabel AUX do takiego radia bez przycisku MODE?
       


    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.