Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z temperaturą


Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie... w tekście o układzie chłodzenia wyczytałem, że wskazówka temp. ma stać na środku i tyle... Przy jeździe w korku faktycznie tak jest. Ewentualnie minimalnie wychyla się na prawo.

Problem zaczyna się robić gdy wyjeżdzam na drogę i zaczynam jechać a nie stać. Wtedy temperatura utrzymuje się pomiędzy pierwszą a środkową kreską, co oznaczałoby , że auto jeździ niedogrzene.

Dodam jeszcze, że jadąc nawet po niezatłoczonym mieście musze przejechać z 10km (jak nie więcej) przy obecnych temperaturach 6-10 stopni żeby auto się w miare rozgrzało i weszło powyżej 1/4 skali. Jak wpadne w korek rozgrzewa się dużo szybciej i dochodzi do połowy.

Podczas jazdy jest dużo gożej.

Co sprawdzić? Termostat? Visco?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak mam, cały czas temperatura stoi mi po środku między środkową kreską i tą po lewo. Nie wiem jak jest z dokładnością wskazań zegarka. Trzeba by było zmierzyć jakoś temperaturę płynu w układzie dokładniejszym termometrem i wtedy wiadomo co oszukuje albo nie domaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... w tekście o układzie chłodzenia wyczytałem, że wskazówka temp. ma stać na środku i tyle... Przy jeździe w korku faktycznie tak jest. Ewentualnie minimalnie wychyla się na prawo.

Problem zaczyna się robić gdy wyjeżdzam na drogę i zaczynam jechać a nie stać. Wtedy temperatura utrzymuje się pomiędzy pierwszą a środkową kreską, co oznaczałoby , że auto jeździ niedogrzene.

Dodam jeszcze, że jadąc nawet po niezatłoczonym mieście musze przejechać z 10km (jak nie więcej) przy obecnych temperaturach 6-10 stopni żeby auto się w miare rozgrzało i weszło powyżej 1/4 skali. Jak wpadne w korek rozgrzewa się dużo szybciej i dochodzi do połowy.

Podczas jazdy jest dużo gożej.

Co sprawdzić? Termostat? Visco?

termostat i juz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli to autko masz od niedawna i od samego początku po kupnie masz ten problem z niedogrzewaniem to sprawdz czy ktoś czasem nie zblokował tobie visca z wałkiem.

jesli niedawno pojawił sie ten problem to zwyczajnie wymien termostat(zwróc uwage na temperatury otwarcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to będzie zblokowane visco. Mam ten sam problem.Auto mam od niedawna, najpierw temp. dochodziła tylko do końca niebieskiego pola. Poprostu ktoś zapomniał zamontować termostat.Założyłem nowy i temp. jak u ciebie, visco śmiga jak szalone. :)

proszę nie tworzyć nowych teorii,

termostat na 100% wisko może byc zblokowane ale to termostat otwiera mały i duży obieg,

jak nie otworzy dużego to ZAWSZE temp. będzie dobra i będzie szybko się zagrzewał do temp. roboczej,

jeżeli jest wychłodzony to ZAWSZE jest to wina termostatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to będzie zblokowane visco. Mam ten sam problem.Auto mam od niedawna, najpierw temp. dochodziła tylko do końca niebieskiego pola. Poprostu ktoś zapomniał zamontować termostat.Założyłem nowy i temp. jak u ciebie, visco śmiga jak szalone. :)

buehhe sie usmialem :mrgreen: :mrgreen:

Prawda jest taka jak piotr mowi ! <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...