Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do znawców,mechaników : czy popychacze hydrauliczne(szklanki) są te same dla silnika m52 2.0 a 2,5 na jednym vanosie czy różnią się ?czy są takie same ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To potwierdziłem to co mnie zastanawiało.

A czy wymiana dwóch uszczelek w pojedynczym vanosie jest prosta ? jeśli będzie robiony silnik ? Czy nie sensu ruszać jeśli nie ma jakiś tam objawów ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wymienić masz w temacie o czyszczeniu vanosa,bo szukałam i znalazłam.

a czy wymieniać jak jest ok? po co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A skąd np. wiadomo,że jest okej ? lub nie ? jak się objawia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"przy niesprawnym vanosie masz słaby "dół",auto dostaje kopa po 3500 obr"

widzę Tomi był szybszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój temacik śledziłem cały czas...

Bromba a te dwie uszczelki przy śrubie od vanosa dostanę bez problemu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musiałabym sprawdzić,bo na chwilę obecną nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze a więc daj znać w poniedziałek.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

przy pojedyńczym vanosie-blokady rozrządu panie,nie ma lekko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma lekko

nawet jak masz wsio na wierzchu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No szkoda,że tyle z tym zabawy bo można by było wymienić gumki przy okazji rozbierania silnika...Chyba,że ktoś by miał pożyczyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy pojedyńczym vanosie-blokady rozrządu panie,nie ma lekko

polemizowałbym ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

teraz doczytałem,że będziesz robił silnik,jak wszystko będzie rozebrane,to po co blokady,mój błąd,niedoczytałem.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem,że dobrze by było zrobić te uszczelki vanosa i będzie git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

myśle że przy okazji tak,ale poczytaj tamten temat,zwłaszcza,jeśli chodzi o materiał,z jakiego są wykonane,bo ori są ze słabego ,ale idzie dostać lepsze(jak ja:p,nawet o tym nie wiedząc)i oczywiście nie pamiętam tych nazw,ale tam chyba są opisane

http://www.maxbimmer.pl/f28/uszczelnienia-vanos-18435/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, skoro będzie silnik na wierzchu, więc warto powymieniać w nim parę elementów, tak na przyszłośćhappy_bmw A części polecam firmy Beisan Systems, mam je wrzucone w swoim vanosie. Na razie po 40 tys. nic nie szwankuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już namierzyłem te uszczelki i zamawiam spoko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia w składaniu, ja z koleżką spędziłem pół dnia, ale efekt w niebo wziętybmw_1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73

znalazłem,Georgii,ja akurat sie nie znam na tych materiałach,ale właśnie są opinie w necie,że te Beisana są z tego co ori,czyli z Buny,która właśnie siada,podobno o niebo lepsze są z Vitonu,tu coś wie 5oul,może sie wypowie

masz linka

BMW Twin Double Dual VANOS seals repair / upgrade kit - M52TU M54 M56 Viton PTFE | eBay

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










    • Przez bargolen
      Cześć, kupiłem swoją E39 2 miesiące temu i do tej pory udało mi się nią pojeździć raptem kilka dni... Cały czas rozładowuje mi akumulator (aku ma 3 miesiące) wymieniony jeż, moduł komfortu i nadal nic... pobór od 0,5A do 0,7A wyjmowałem też bezpieczniki... wszystko przerobiłem i nadal nie mogę znaleźć winowajcy  
       
      Czy jest godny polecenia i naprawdę OGARNIĘTY elektromechanik z Wrocławia lub bliskich okolic, do którego warto udać się z takim problemem? Proszę pomóżcie, bo nie mam już sił do tego auta a moja chce mnie z domu wyrzucić.
    • Przez D0_DOMEL
      Kupie przedni zderzak do BMW 5 e39 poliftowy kompletny zwykły z czujnikami listwami halogenami okrągłymi i pod spryskiwacze. Stan dobry nie połamany. Kontakt na priv lub 693527957
    • Przez ArchitektPlacowBoju
      Cześć!
      Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?
      Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?
      Dzięki za odpowiedzi!
      Pozdrawiam!

      Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.