Rekomendowane odpowiedzi

A wiec problem polega na tym że jak otwieram auto to nic się nie dzieje totalna cisza za to jak zamykam to słysze jak przekaźnik "cyka" ale się nie ryglują zamki,dodam że jest to oryginalny centralny. bezpieczniki są ok,wypinałem kości drzwi-słupki czyściłem kontaktsprayem i nic dalej to samo! czy to oznacza że centralka się spaliła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź wtyczke od drzwi kierowcy, lubi na nią woda nalecieć i wtedy się zacina. Miałem ten sam problem ale wyciągnięcie oczyszczenie i pryśnięcie środkiem do złączy pomogło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Adrian_E30
      Witam
       W związku z tym ze obróciła mi się panewka i przytarł się wałek rozrządu w moim m20b25 przymierzam się do kupna drugiej głowicy lub zregeneruje swoją o ile się da cos z niej jeszcze zrobic.
      Wiadomo ze jezeli by się dało to lepiej zregenerowac i miec ,,nówkę'' ale jezeli koszta będą zbyt duze to wole kupic drugą w dobrym stanie.
      Teraz pytania: 
      1. Posiada ktoś z forum taką głowice na sprzedaż ?
      2. Jakie są koszta regeneracji takiej głowicy i czy ewentualnie znacie firmy które się tym zajmują i są godne polecenia ?
      3. Na pewno nie jeden z was robił kapitalny remont w m20b25, wiec jezeli ktos by mógł doradzic na co zwrócić uwage przy takim remoncie , jakich producentów wkładać części (panewki, pierscienie itp.) to był bym bardzo wdzięczny,  Już wgłębiałem się trochę w temat i przeglądałem różne fora, ale wiadomo ze kazda dobra rada będzie dla mnie pomocna.
       
      Z góry wielkie dzięki.
       
       
       
    • Przez Adrian_E30
      Witam, posiadam E30 w której siedzi motor m20b25 a skrzynia jest z b20, aktualny dyferek to S3.91 , ale jest zdecydowanie za krótki ponieważ mam odcinkę przy 180km/h i podwyzszone obroty na kazdym biegu.  Kilka pytań:
      1. Jakie jest oryginalnie przełożenie w 325 m20b25 ? (wydaje mi się ze właśnie 3.91) ?
      2. Może ktoś ma taką kombinacje jak ja lub po prostu wie jaki dyfer będzię optymalny do tej skrzyni ? (chce zeby V-max był około 220km/h , ale zeby tez się dobrze odpychała - silnik jest w remoncie wiec podejrzewam ze po dotarciu rozwinie taką prędkość )
      3. Jak wspomniałem wyzej silnik jest na zewnątrz więc moze po prostu zmienić skrzynie na tą z m20b25 ?
       
      Za wszystkie dobre podpowiedzi i informacje z góry bardzo dziękuje.  
    • Przez bedi
      Cześć, potrzebuję kupić lewą listwę dachową do e30 szeroka lampa chrom a do tego śrubkę kopułki do silnika m40. Kupiłem auto z pękniętą kopułką i nie było już nawet śladu po śrubie... 
    • Przez bemka
      Witam wszystkich forumowiczów
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.