Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie moja bunia jet zdeka zdławiona tak mi się wydaje a czasami odcina turbinke .odpinałem agr nie pomogło odpinałem przepływkę już wogóle nie chciala jechac tylko toczyła się .podpiołem właśnie na kompa pod autocom i wykoczyły dwa błędy

65-regulacja powietrza....

0a-zawór regulacji dawki paliwa

bmka nie falują obroty odpala od tyka aaa mi się wydaje nie znam się za bardzo ale,że turbina za bardzo pompuje a póżniej ją odcina jakiś zawór bezpieczeństwa pomożcie ,aha jak w miejscu przygazuję troszkę przykopci na czarno no i nie wkreci się wyżej niż 5 tyś obrotów ,aha z autocom w tym programie jest coś takiego jak dawka żądana cisnienia powietrza i na wolnych obrotach jest ona nie mal tej wartości żadanej czyli chyba maksymalnej???

Autoi to bmw e46 320 d 99 rok 136 pk na liczniku 275 tyś

Edytowane przez ronin19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm kopci i brak mocy.... może turbo .. może wtrysk sterujący..

generalnie ciężko coś stwierdzić.

trzeba by podpiąć się pod inpe czy inny program diagnostyczny specjalnie do BMW bo programy typu Lunch , Kts bosch , czy solus to powiedzą tak ogólnikowo ale nie powiedzą dokładniej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór regulacji dawki paliwa

chodzi zapewne o regulator ciśnienia paliwa w pompie. Dyziu dobrze Ci radzi, podepnij to pod sprzęt przeznaczony do BMW i poobserwuj odczyty z czujników i będziesz wiedział dokładnie co jest grane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]


[/TD]

[/TR]

[TR]