Rekomendowane odpowiedzi

pacjent to m54 2.5 auto strasznie muli sie od dołu posprawdzaliśmy troszkę i trop zaprowadził nas do przepustnicy porozbieraliśmy i obserwowaliśmy jej prace.... wydaje sie ze jej sterowanie niedomaga i działa z opóźnieniem przez co silnik dławi sie przez chwile nim wejdzie na obroty przy powolnym dodawaniu gazu drży tylko ale sie nie otwiera nawet przy 4 tys... jak wcisne gaz nadle to otwozy sie na maxa ale z opóźnieniem i przez moment tak jak by silnik dusił sie a ovroty najpierw spadaja do 500 cos podobnego jak na tych filmikach na kompie badów zero w internecie jest pełno takich przypadków ale nikt nie pisze czy udało im sie z tym uporac czy kazde m54 tak ma?Moze aktualizacja sterownika silnika by cos pomogła?

watch?v=_nxczzvPqzs&feature=youtu.be[video=youtube;_nxczzvPqzs]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Jak w ten sposob niedomaga to chyba wymiana na nowa by sie przydala.. A jest to spora kwota bodajze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ja mam takie coś -po puszczeniu go z obrotu faluje

to jest na biegu jałowym ale przy ruszaniu dzieje mi się to samo i te falowanie jest większe ,spada właśnie do 500 i skacze do 1500

może byc to samo????chyba podobne objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chris jezeli wymiana by pomogła to ok ale jest tego troszke w internecie i wymiana nie pomagała

koko obroty nie faluja spadaja tylko na chwilke jak szybko wcisne gaz do konca tak jak na filmiku w okolicach 11 sekundy tak sie dzieje jak nagle wcisne gaz do konca

Edytowane przez qolar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to co innego bo ja jak wcisnę do końca to się uspakaja i idzie jako tako :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie zaczęły też falować obroty, naszukaliśmy się i nic nie znaleźliśmy, do czasu jak wracałem z łikędu majowego i szlag trafił mi przepustnice DISA wykręć ją i sprawdź czy nie masz luzu na oście z przysłoną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

disa sprawdzona

jeszcze jeden filik znalazłem od 2:10

i tutaj około 2:00 powolne dodawanie gazu nie otwiera przepustnicy pewnie jak bu chwilke potrzymał obroty doszły bu do wyższych a przepustnica nadal by sie nie otworzyła

Edytowane przez qolar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Ja mam te same objawy od roku, wymienilem w sumie wszystko oprocz vanosow i przepustnicy, moze objawy nie sa, az tak nasilone jak u Ciebie, ale sa. Znajdz kogos na podmiane przepustnicy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a do czego jest ta wtyczka po jej odpieciu przepustnica otwiera sie gdy powoli wciskam gaz ale po nagłym wcisnieciu silnik całkiem sie dławi [ATTACH=CONFIG]25635[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

To nie jest wlasnie od sterowania przepustnica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie moze byc bo przepustnica działała,chciałem dzis inpa skasować adaptacje tylko nie wiem czy dobrze sie za to zabrałem :bag: zrobiłem to na właczonym silniku wywaliło bład dde eml i zapaliła sie kontrolka trakcji(auto nie reagowało na pedał gazu),w inpie pokazało błąd adaptacji,jak zrobiłem to na wyłaczonym silniku to nuby sie zrobiło ale nie zauwazyłem zadnej roznicy w pracy silnika

Edytowane przez qolar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość dirty.73
a do czego jest ta wtyczka po jej odpieciu przepustnica otwiera sie gdy powoli wciskam gaz ale po nagłym wcisnieciu silnik całkiem sie dławi [ATTACH=CONFIG]25635[/ATTACH]

odepnij,i sprawdź w inpie błędy,powinna powiedzieć co to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta wtyczka jest od silnika krokowego.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie takie same objawy miałem w m54b30, od dołu słabo ciągła a na wyższych obrotach szła normalnie, na luzie falowała. po wymianie disy wszystko wróciło do normy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto stoi u mechanika drugi tydzień napisze czy udało się zdiagnozować problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dobrałem się do mojej przepustnicy w m54 2,5 objaw mam taki że strzerzla w dolot rano na zimnym silniku gdy dodam gazu na wolnych pracuje idealnie.

Ja mam taki przypadek:

Po odpaleniu silnika i delikatnego dodawaniu gazu do ponad 4 tyś przepustnica się nie otwiera a powietrze idzie przez silnik krokowy. (Gdy jest zimny i w ten sam sposób dodaje gazu to nie strzela).

a gdy wcisne pedał gazu do końca przepustnica lekko się uchyli i przymknie się z powrotem ale powietrze cały czas ciągnie przez silnik krokowy tak powinno być?? krokowy ponoć służy tylko do wolnych obrotów w m52 2,8 było na lince i każe dodanie gazu odtwierało przepustnice.

Nie powinna chodzić tak jak na tym linku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym przypadku brak mocy był spowodowany filtrem i popką paliwa koszt nie mały ale autko odzyskało moc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam tak samo jak ty arbuzz, rano zachodze odpale samochod i jak wcisne pedał gazu w podłoge to strzela prycha cuda niewidy, puszcze gaz trzyma tam jakies 800obr i równiutko nawet nie podskoczy, jak powoli dodaje gazu to PRAWIE ze normalnie sie wkreca,gdy wyjdzie za niebieskie pole temp to normalnie juz sie kreci a jak rusze odrazu to szarpie ciaga samochodem... wymienilem czujnik położenia wałka wału i vanosy robiłem, zalałem paliwa 98 ostatnio znacznie sie poprawiło napewno, ale jeszcze coś go boli myslałem ze katy może przypchane nie wiem co jeszcze posprawdzac, kolejna rzecz jaka mnie drażni to to że gdy ruszam samochodem to strasznie obroty spadaja i czesto gaśnie jezdzilem innym 2.0i i zupełnie innaczej było ktos przerabiał to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja mam dosłownie to samo podczas ruszania obroty spadają i gaśnie.

Sprubuj delikatnie dać gaz na 2 tyś obrotów i potem mocno depnąć gaz już nie powinien strzelić u mnie tylko na wolnych po dodaniu gazu strzela.

Czyli gdyby od początku nie schodził poniżęj 2- 1,5 to by problemu nie było wcale

Edytowane przez arbuz229

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Carl_Geko
      Witam. Wiem, że jest troche tego na forum,, ogólnie łatwy temat,, bynajmniej ,, nie jest to nigdzie opisane szczegółowo.
      Np. Jakimi kluczami.,,, numery kluczy.. od czego zacząć jak się przygotować,,. 
      Np. Skrzynia jest cieżka ,, to jak się ją odkręca to zapewne trzeba jakimś podnośnikiem se pomagać,,,, jakie części pozdejmować,, od czego zacząć,,
      Ale najważniejsze jaki trzeba mieć sprzęt (klucze, podnośniki ,, kanał),,..
       
      Bo mi sie wydaje,, ze.to na lewarku tĄ skrzynie się opuszcza..
       
      I takie tego typu rzeczy ,, jak dla laika,, co troche zna sie na silnikach,, ale pierwszy raz bedzie wymieniał sprzegło.
       
      Pozdrawiam,, carlo
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie zderzak tylni mpakiet do e46 coupe.  Najlepiej topasblau.  Moze tez byc do malowania i bez dyfuzora. Byle nie polamany i nie klejony. W sumie im taniej tym lepiej (oczywiście z głową) Pozdrawiam !
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie 4 dystanse wraz ze śrubami do e46 . Najlepiej 25 mm. Pozdro !
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.