TDSerek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 gdzie jest w tdsie filtr odmy... bo za ....... nie wiem... jak ktos wie to niech pisze. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 standardowo nie ma filtra odmy, no bo niby jak, odma to przewód odpowietrzający komorę zaworów który idzie do kolektora ssącego - tak ogólnie oczywiście, a filtr na odmę zakłada się na w/w przewód i odpina od dolotu powietrza, robi się to po to żeby nie zaśmiecać silnika oparami olejowymi a przy okazji całego toru dolotu powietrza, po więcej info zapraszam z ........... heheheheheh wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 dolotu powietrza,po więcej info zapraszam z ........... heheheheheh wiadomo z czym? i wiem juz mniej wiecej co i jak...musze teraz zmotac gdzie to jest umiejscowione dokladnie oraz zakupic filterek... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Serek ale chcesz coś konkretnego uzyskać z tym filtrem czy jak :?: :mrgreen: a odmę znależć bardzo łatwo: odnajdujemy pokrywę zaworów ( z tym problemu nie ma ) i od niej musi odchodzić rurka która idzie do dolotu, wiem jak to w E30 jest, w dieslu pewnie trochę inaczej, ale zasada jest ta sama więc znajdziesz na pewno :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 konkretnie to chce miec filterek na odmie i tyle... reszta jest tajna hehe najlepiej jeszcze jak by byl ze zbiorniczkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 27 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 konkretnie to chce miec filterek na odmie i tyle... reszta jest tajna hehe najlepiej jeszcze jak by byl ze zbiorniczkiem no właśnie bo resztki oleju "wędrują" od pokrywy zaworów, więc nie wiem jak to działa..... ale taki filtr to chyba na długo nie starcza :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 starcza na dlugo hehe..spoko loko... wiec co mowie bo sie doinformowalem...czysci sie go co wymiane ewentualnie oleju czyli co 10 tys...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Czyli to jest po to aby olejem do dolotu nie pryskalo, tylko tyle?? Czy moze az ? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 dokladnie tak...a jak sie paluje autko i ma troche najechane to jest to mozliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 zawsze częśc oparów oleju nie jest spalana i osadza się na dolocie, po kupnie 323 jak zobaczyłem jak wygląda przepływomierz i rura przed kolektorem dolotowym to odma od razu została odłączona heheheheh mówię wam syf jak ................ szczególnie jak przepływomierz jest na drucie zrobiony ma to duże znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 gdzie jest w tdsie filtr odmy... bo za hooooja nei wiem...jak ktos wie to niech pisze. pozdrawiam JEST SIATKOWY W POKRYWIE ZAWORÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Łukasz a co sądzisz o odłączaniu odmy :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 gdzie jest w tdsie filtr odmy... bo za hooooja nei wiem...jak ktos wie to niech pisze. pozdrawiam JEST SIATKOWY W POKRYWIE ZAWORÓW czyli co filterka nie moge sobie zamontowaC?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 CIEZKI TEMAT, ALE W 3,0D JUZ MOZNA <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 CIEZKI TEMAT, ALE W 3,0D JUZ MOZNA <bmw_3> i takich informacji potrzebowalem..dzieki serdeczne pozdrawiam cie luki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 hehehehe no właśnie :evil: chcielibysmy poznać ogólne zdanie o odłaczaniu odmy nie tylko w dieslu od człowieka z branży :mrgreen: uklon_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 JA SIE TRZYMAM ORYGINALOW, CZYLI NORMALNEGO SKLADU AUTA. A JESLI CHODZI O ODME TO WG. MNIE CHODZI TYLKO O EKOLOGIE, TO SAMO SIE TYCZY ODPOWIETRZENIA ZBIORNIKA PALIWA. OPARY Z SILNIKA I ZBIORNIKA SA SPALANE W SILNIKU, MOZE SERKOWI CHODZI O SWIEZE POWIETRZE BEZ OPARÓW.ZE NIBY TO LEPIEJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 no pewnie ze lepiej bo w tym przypadku ( odma ) ekologia szkodzi silnikowi niestety :evil: :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 SEREK JAK TAK BARDZO BYS CHCIAL TO WYWAL TA WIELKA OBUDOWE ZALÓZ FILTR STOZKOWY, ODIZOLUJ PODWOJNA BLACHĄ ALUMINIOWĄ FILTR OD KOLEKTORA OD TURBINY. ZROB DOLOT ZIMNEGO POWIETRZA SPOD ZDERZAKA PROSTO NA FILTR. MOZE BY ZALOZYC WIEKSZY INTERCOOLER, A NA ODME FILTEREK ALE W JAKIMS NACZYNIU OTWARTYM ZEBY OLEJ CI NIE KAPAL NA ULICE. Proszę wyłączyć CapsLock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 spoko loko..luki... do diesli stozki to tak srednio co slyszalem dlatego jest zmotana sportowa wkladka powietrza do seryjnej obudowy...co do ic to juz byla przymiarka..ale neistety uszkodzony zderzak wstrzymal prace gdyz nie wiem jaki bede mial na lato a to jest wazne..ogolnie ic bedzie 2 razy wydajniesze od tego co jest teraz...wkoncu takie od iveco starcza do 300 km... hehe...no i ladnie bedzie sie prezentowalo w przednim zderzaczku a z odma to sie wstrzymam narazie...dzieki za info pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 29 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 kiedys zakladalem ic do m21 i stozek, auto bylo na automacie ale zaczelo tak zapier.....ac ze az milo, gosc na tym stozku jezdzi do dzis, tylko go myje i nawilza, zadowolony, zrobil juz ze 300tys bo on duzo jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.