Rekomendowane odpowiedzi

witam mam maly problem a mianowicie zaświeciła mi się kontrolka ladowania no i rzeczywiście małe 13,8 a po włączeniu swiatel nawet 12,2 a co więcej skrzynia wskoczyla w tryb awaryjny (Getriebenotprogramm) i tu pytanie czy to może mieć związek z ladowaniem ? silnik m52b28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jest w BMW ale wujas w Audi miał taki właśnie problem przy zbyt słabym aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Przy slabym aku nie mialby kontrolki ladowania, ale jak jest cos nie tak z ladowaniem czy aku to racja - moze cale auto wariowac, ogarnij alternator, pojedz na sprawdzenie ladowania i stanu akumulatora (20zl z wydrukiem) i jak bedziesz mial juz ladowanie spowrotem >14 z obciazeniem, a stan aku bedzie dobry i skrzynia nie zacznie dzialac prawidlowo to sie odezwij.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś rano sprawdzałem ladowanie i było 12.2 wiec wydlubalem regulator szczotki miały po 5mm slabizna jak wsadze nowy to się okaze mam nadzieje ze na tym się skończy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomi pojedz na Koskowicką i zrobi ci porządnie na dobrym nowym łożysku i potem sprawdzi na maszynie czy jest okej.

Po znajomości zapłaciłem 100 zł oczywiście regulator wcześniej wymieniłem ale sam regulator to nie wszystko jest komutator i łożysko więc polecam udaj się :) bo komutator pewnie masz już zjechany a łożysko nawet jak jeszcze hula to nie długo będą luzy i będzie wymiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec regulator wymieniony ladowanie 14-14,2 a kontrolka nadal swieci i skrzynia w trybie awaryjnym jest tylko "D" no i zmienia biegi trochę dziwne prędzej było "R"-"D"tylko bieg 3 a przy wbijaniu mocne szarpniecia blad z inpy to 106 Stalling speed co jest grane ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka ladowania jak swiecila tak swieci doszedłem tylko do jednego po przekręceniu zapłonu pali bezpiecznik nr 15 oco kaman ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze jedno pytanko czy mogę odlaczyc sterownik silnika aby sprawdzić czy to on robi zwarcie ? czy po ponownym podłączeniu będzie potrzebna ingerencja w sterownik podkresle ze silnik pracuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik 15 masz od złącza diagnostycznego, sterowania silnikiem oraz zabezpieczenia przed kradzieżą. Kiedyś na forum był podobny temat i winny był czujnik poziomu oleju w misce olejowej. Wiem, ktoś powie co ma piernik do wiatraka, ale jednak. Spróbuj wypiąć kostkę z czujnika , wrzuć nowy bezpiecznik, bodajże 7,5 A tam siedzi i sprawdź. Będzie to, masz odpowiedź. Sprawdź o ile to będzie wina tego czujnika, może kable gdzieś się zwierają.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze nie spodziewał bym się ze to może być czujnik poziomu oleju wtyczka wypięta wszystko wróciło do normy tomasso12 dzięki wielkie za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










    • Przez bargolen
      Cześć, kupiłem swoją E39 2 miesiące temu i do tej pory udało mi się nią pojeździć raptem kilka dni... Cały czas rozładowuje mi akumulator (aku ma 3 miesiące) wymieniony jeż, moduł komfortu i nadal nic... pobór od 0,5A do 0,7A wyjmowałem też bezpieczniki... wszystko przerobiłem i nadal nie mogę znaleźć winowajcy  
       
      Czy jest godny polecenia i naprawdę OGARNIĘTY elektromechanik z Wrocławia lub bliskich okolic, do którego warto udać się z takim problemem? Proszę pomóżcie, bo nie mam już sił do tego auta a moja chce mnie z domu wyrzucić.
    • Przez D0_DOMEL
      Kupie przedni zderzak do BMW 5 e39 poliftowy kompletny zwykły z czujnikami listwami halogenami okrągłymi i pod spryskiwacze. Stan dobry nie połamany. Kontakt na priv lub 693527957
    • Przez ArchitektPlacowBoju
      Cześć!
      Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?
      Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?
      Dzięki za odpowiedzi!
      Pozdrawiam!

      Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.