Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy, jak w temacie. Kierownica trzy dni temu zaczęła mi ciężej chodzić. Miałem już tak około miesiąca temu, ale tylko z jeden dzień i potem chodziła normalnie. Nie chodzi tak ciężko jak np na zgaszonym silniku, ale jest źle. Podczas jazdy gdy skręce nią to zostaje ona w takim położeniu w jakim ją skręciłem... nie odbija. Tak jak skręce tak zostaje. Nie słychać zgrzytów jak to jest przy braku płynu ani nic. Na postoju gdy nią ruszam, minimalnie spadają obroty silnika. Płyn jest. Co to może być? Pompa chyba jak by padła to bym miał znacznie ciężej z tą kierownica chyba nie? Czy może w maglu coś poszłopytanie_bmw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze zobacz maglownice a może pompa siada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem u siebie tak samo 2 razy zaczęła chodzić trochę ciężej ale tylko przez ok 2-3 dni i znowu jest dobrze. też sie zastanawiałem co to może być dolałem może z 100 ml płynu i jest ok. może sie tylko coś przytkało.. ? nie wiem narazie jest ok wiec nic nie robie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek wymień olej w układzie, być może jest już mocno wyeksplatowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn nie jest stary, jakiś czas temu wlewałem nowy. Zastanawia mnie to tylko czemu tak dziwnie chodzi. Na przykład podczas skrętu gdy nie odkręce kierownicy to tak zostanie... Tak jak ją zostawie tak jest i to jest denerwujące bo podczas większych prędkości się źle jedzie. Gdy jest normalnie to na bieżąco można delikatnie korygować ruch pojazdu po prostej a tu lipa macha nim bo przecież tak dziwnie chodzi że trzeba dwoma rękoma kierować i korygować. Nie wiem jak wam to opisać no... Może wypompuje cały płyn ze zbiorniczka i zobaczę czy zacznie zgrzytać podczas kręcenia? I wtedy wleje nowego?? Zrobię tak. Może ktoś z was będzie znał przyczyne bo jeśli nie to czeka mnie mechanik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podnieś przód i odkręć przewód zasilający przy przekładni i kręć kierą- tak spuścisz płyn.

Zalej świeży i sprawdź czy pomogło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, następnego dnia kiera zaczęła już normalnie chodzić.... Niestety od wczoraj znów to samo... Czy tak czy tak to postaram się w tym tygodniu zrobić jak CZAKU pisze i wtedy zobaczę. Dzięki za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego samego dnia gdy miałem wyciągnąć ten płyn który tam jest kiera znów zaczęła chodzić git więc postanowiłem zostawić to i zrobić od razu gdy ponownie mi się tak zdarzy, ale do dziś jest dobrze więc na razie nie ruszam. Dzięki za zainteresowanie tematembmw_1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Kierownica znow ciezko chodzila wiec przetoczyłem płyn :) ale nic to nie dalo. Po paru dniach znow si zluźniła i jest git do dziś. Chyba dwiedze mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak przeglądałem posty i dociągnę ten do końca. Problemem okazała się być maglownica, zaczęła wydawać dziwne dźwięki itp... Wymieniłem na drugą i jest ok. Tamta tak jakby się przycinała czy coś takiego lecz wycieków nie miała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez yansvanhorn
      Witam,
      Szukam sprawnego technicznie silnka M44 (1.9L), lub ew. kompletnej głowicy.
       
    • Przez Dzonny
      Cześć,
      Jestem posiadaczem e36 Touring z okolic Świdnicy. To 3 BMW jakie jest w moim posiadaniu i zapowiada się że tym razem zostanie na dłużej i będę przy nim coś działał więc postanowiłem się wbić w forum.
       
      Aktualne fotki:
       

       

       
      Do zobaczenia na spocie ;D
    • Przez Wesolowski86
      Wiele radości sprawia mi te auto ..moje pierwsze bmw ..pozdrawiam wszystkich uzytkownikow

    • Przez Kosa
      Nazwa rachunku : eKONTO Numer rachunku : 39 1140 2004 0000 3102 5311 9560
      Numer rachunku IBAN : PL39 1140 2004 0000 3102 5311 9560
      Numer BIC : BREXPLPWMBK
      Oprocentowanie: eKONTO 0,00% 0,00%
      Posiadacz rachunku :
      KRZYSZTOF KOSELSKI
      ul. Słowiańska 11b/13
      58-210 Łagiewniki
      Saldo na dzień 15.01.2019: pozostało:   4650,70 PLN       
      WAŻNE: w tytule wpłaty proszę dopisywać: Wpłata na Dom Dziecka (ewentualnie nick + klub)
      Oczywiście zapraszamy do wpłacania dla Domu Dziecka. 
       
       
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.