Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich szanownych użytkowników.bmw_2

Trochę mnie tu nie było bo nie miałem bmw :) ale pozatym w historii można sprawdzić czym jeździłem trochę tego bylo.Widzę forum się unowocześniło 8) i pewnie prężnie się rozwija.

Dobra przejde do konkretów:

Mianowicie interesuje mnie Gdzie mogę sie wspiąć w wiązke od liczenia kilometrów bo zakładam taxometr i fachowiec chciał mi się wspiąć w ABS niby że tam jest też sterowanie od kilometrów.ale nie dałem mu się dotknąć bo nie jestem pewny czy wie co robi wkoncu to E61:!:

pomóżcie odwdzięczyć się fotkami auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ps.

pisze z telefonu za małe byki przepraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam temat za zamknięty! Jeśli ktoś będzie potrzebował to jest to dostępne w wtyczce od licznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez efendi
      Cześć,
       
      jako że kolega szuka sobie 520d w karoserii E61, wczoraj byliśmy obejrzeć jedną perliczkę w opolskim.
       
      Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e61-lift-automat-bezwypadkowy-aso-bixenon-polskory-lifestyle-ID6z0dHz.html
       
      Z obserwacji na miejscu (nie zabraliśmy niestety miernika grubości lakieru):
      - od środka na niektórych drzwiach przy rantach dało się znaleźć pęcherzyki "krople" lakieru które były miękkie i można je było palcem naciskać,
      - rygle zamków od niektórych drzwi na słupkach krzywo po przykręcane - nie według markerów/znaczników,
      - tylny zderzak jak właściciel pisze i mówi malowany i to dość nieudolnie ale nie mi oceniać bo ja lakiernikiem nie jestem,
      - maska źle spasowana przy reflektorach (nierówne szpary),
      - wszystko pod maską doskonale umyte więc brak wycieków :), widać nalot utleniania aluminium na aluminiowych elementach silnika,
      - wnętrze zadbane (przycisk Start-Stop jak NOWY), gałka od iDrive wydrapana do plastiku,
      - silnik na ciepłym pracuje bardzo nierówno, nie wiem jak na zimnym gdyż właściciel przywitał nas rozgrzanym silnikiem
      - diagnoza na komputerze pokazała:


       
      Błędy z ISTA, każdy niech sobie interpretuje jak chce, dla mnie za dużo tego  i wszystko z grubsza w tym samym momencie.
       
      To co zaznaczyłem na czerwono to taki rodzynek i również jego niech sobie każdy interpretuje - może zmieniony sterownik od skrzyni a może kręcony, któż to wie.
       
      Hitem, czego jeszcze nigdy nie słyszałem był tekst: że jak się nie sprzeda tutaj to wraca do Niemiec bo tam ją ktoś z rodziny chce kupić - bo auto niby z rodziny z Niemiec przyjechało tutaj ale tam Volksdojcze za nim płaczą
       
      Jest to moja osobista opinia, na temat w/w auta. Ja go nie kupiłem. Jeżeli komuś się podoba i akceptuje to co ja widziałem to niech jedzie, ogląda i bierze :D.
    • Przez StormRider
      Witam. 
       
      Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny.
       
      Ewentualne oferty poproszę na PW.
    • Przez czajuu
      Witajcie,
       
      Wczoraj auto zaczęło bardzo mocno buczeć, straciło mocy. Dzisiaj rano udałem się do mechanika na dzielnicy - jego diagnoza: pęknięty kolektor wydechowy (cena robocizny 1000zł + 2 tyg czekania w kolejce)...

      Po tych informacjach postanowiłem podzwonić po wrocławskich warsztatach, najbliższy termin jaki znalazłem to wtorek 10 kwietnia (wymiana kolektora 600zł).

      Czy ktoś może mi powiedzieć, czy to jest uczciwa cena? Może ktoś wymieniał we Wrocławiu i mógłby kogoś polecić? Dodam, że przeglądałem inne fora i wiele osób pisze, że wymieniając od spodu samochodu, to wcale nie jest tak dużo roboty.
       
      Fura: bmw 525d e61

      Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
       
    • Przez robycomp
      Temat: Rozładowywanie akumulatora.
      Przepraszam za potok słów, ale chciałem wszystko "dopowiedzieć"

      Albo zbieg okoliczności albo coś się stało. 
      W zeszły poniedziałek wieczorem byłem na myjni, a we wtorek rano auto nie odpaliło - wyładowane ako.  
      Kilkugodzinne ładowanie przez punkty w silniku średnio zdało egzamin, dlatego podpiąłem prostownik bezpośniednio pod ako w bagażniku. 
      Auto odpaliło, w międzyczasie co odpalenie silnika to komunikat o nadmiernym poborze energii. Chwile pojeździłem, po czym przez kilka godzin ładowałem ako. 
      W piątek byłem jeszcze autem w pracy, po pracy trochę ładowania a późnym popołudniem w piątek wyjechałem z rodzinką zostawiając auto do niedzieli. 
      W niedziele po powrocie, patrzę a w aucie nawet nie mruga dioda alarmu, ako tak wyładowane że auto musiałem otworzyć kluczykiem. 
      Żeby wykluczyć padnięte ako, Kolega poratował mnie zastępczym a mojego wzięto na przegląd - diagnoza - wstępne zasiarczenie. 
      Kilka faktów:
      - Problem nadmiernego wyładowywania miałem jakoś z początkiem roku wówczas przyczyną okazał się przycisk tylnej szyby w klapie, stara uszczelka = wilgoć = ciągłe wybudzanie auta. Całość osuszyłem i złożyłem na sylikon. 
      - Po około 3 miesiącach pojawiły się kolejne komunikaty, w miedzy czasie zaobserwowałem zbyt długie pompowanie nivo, później doszły błędy związane z samym nivo. Okazało się ze kompresor nie dawał ciśnienia. Kompresor wymieniony i przez jakiś czas spokój. 
      - Mniej więcej w tym samym czasie zauważyłem że czasami światło w kabinie delikatnie mruga - ignorowałem.
      - Po jakimś czasie pojawił się komunikat o nadmiernym rozłądowywaniu, auto odpalało normalnie. Wypiałem kabelek od IBS. Komunikaty się skończyły i tym samym skonczyły się problemy na ok 2-3 miesiące do ostatniego wtorku odkąd problem powrócił. 
      - Bez IBS ładowanie było 13,4 po podpięciu IBS ładowanie jest na poziomie 14,5-15 często w okolicach 14,7v
      - Wczoraj sprawdzałem usypianie auta i pobór pradu po zamknięciu auta (miernik w szeregu z odpieta + klema aka). Przed zamknięciem auta miernik wskazywał 3-5A poboru, po zamknięciu 2 a później spadek do 1,3A. 1,3A utrzymywało się przez ok 12 min (czekałem na uśpienie) zamiast uśpienia auto się wybudziło (zapalił się przycisk start/stop i pobór podskoczył do 3,x i po chwili spadł do 1,3A. Dalej już nie czekałem. 

      Zakupiłem regulator - pamiętam w e39 przy podobnym przebiegu mając podobny problem w końcu straciłem ładowanie, okazało się ze szczotki lapały zaledwie skrawkiem, napięcie było ok ale domyslam się ze prad prez te ledwo stykające szczotki był zbyt niski. Dlatego teraz zakupilem regulator, który planuje na dniach wymienić. 
      Pytania:
      - Domyślam się ze padający regulator może wskazywac właściwe napiecie ladowania ale nie koniecznie daje wlasciwy prad - prawda?
      - Czy kończący się regulator może mieć jakikolwiek wpływ na wyładowywanie akumulatora?
      - Ostatnio slysze ze dmuchawa na chwile zwalnia, pomyślałem że to jeż (przypadlosc e39), ale po wlaczeniu turbo dmuchawy na szybe wentylator się bez problemu rozpedza. Co sadzicie, czy pada jez czy po prostu z racji slabego aka/ładowania ograniczane sa obroty? Gdzie znajdę jeza w e60/61?
      - Czytałem że wybudzanie auta powodują też jakieś czujniki w drzwiach (np.: comfort access sensor on front passenger door) - czy ktos wie o czym tu mowa i gdzie te czujniki znaleźć?
      - Ma ktos jeszcze pomysł na to co może wybudzać auto i w efekcie wyładowywać ako?
    • Przez Seba97e46
      Witam, od 2 miesięcy jeżdżę ze świecącymi się kontrolkami DSC, ABS, ręczny. Na 99% padł sterownik pompy, ponieważ w Inpie pokazuje błąd pompy ABS (5DF0). Dzisiaj przyszła mi taka sama pompa, o takich samych numerach, podłączyłem, złożyłem, układ odpowietrzony. Kontrolki nadal świecą, w inpie błędu nie da się usunąć.. jak włączam zapłon to zgasną na sekundę i znowu się zapalają i w tym momencie błąd powraca. Próbowałem jakoś kodować w NCS Expercie jednak nic to nie daje, w Inpie również próbowałem zakodować numer vin DSC z czujnikiem skrętu (jakoś tak). Dodam, że za pierwszym razem sprawdziłem błędy to pokazało się ich aż 5, usunąłem, zostały 2, wtedy zakodowałem ten czujnik skrętu z DSC to został tylko jeden błąd, i to właśnie ten nieszczęsny błąd pompy ABS. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Ktoś wie co to może być? Może coś źle robię, albo to co kupiłem jest również zepsute? Dodam jeszcze, że podczas próby usuwania błędu lub kodowania sterownika kontrolka od ręcznego zmienia swój kolor na czerwony i zaraz z powrotem jest żółta. Problem ten powstał przez mój błąd bo zrobiłem chwilowe zwarcie na kabelkach od podświetlania nóg (wtedy też przez jakieś 30 min nie działało podświetlenie w suficie itp. ale wróciło do normy). Pomocy bo już nie mam głowy do tego
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.