Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


316 rocznik 91 - 92 jakie ewentualnie problemy techniczne?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W niedalekiej przyszłości planuję zakup bmw 316 z roczników około 1992 i w związku z tym mam do Was pytanko, czy samochodzik ten jest bardzo problemowy, czy często psuje się itp sprawy, bo szczerze mówiąć troszkę się boję, czy nie bede musiał biegać do mechaników po zakupie....

więc jak jest z tym autkiem?? liczę na Wasze doświadczenie ;)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja ostatnio kupiłem BMW 520, Jestem z niej zadowolony. Sprawdź stan blachy, zawieszenie, silnik bo jak wiadomo wszystko zależy od byłego właściciela jak o niego dbał. a najlepiej jechać do zaufanego mechanika na kanał żeby sprawdził ją zanim dokonasz zakupu.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie już sama marka BMW już coś znaczy <bmw_1>

Ale wiadomo - jeśli kupisz trupa od nastolatka, który na dzień dobry palił gumę to niespodziewaj się długiej żywotności...

Najczęsciej jazda próbna mówi wszystko o aucie. Oczywiście nawet super utrzymane <bmw> czasem "niedomaga". Głównie są to naprawy eksploatacyjne - moje 316i przejechało pod moją ręką 23 tys. km od czerwca tego roku (a więc dość dużo jeżdżę) i silnik nigdy mnie nie zawiódł.

Jedyne co musiałem wymienić to sworznie wachaczy, łączniki stabilzatora (polskie drogi) - wkrótce pasek rozrządu.

Auto NIGDY nie zatrzymało się na trasie lub nie chciało odpalić. Jak będziesz o nią dbał, to ona też będzie o Ciebie <bmw_2>

Dokładnie przejrzyj (nawet na kanał) auto, które chcesz kupić - to się po później opłaca bmw_beer

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już koledzy wspomnieli nie ma żadnych typowych niedomagań jeśli chodzi o to auto. Bardzo wiele zależy od tego, kto i jak tym autem jeździł wcześniej i jak o nie dbał.

Zastanowiłbym się jednak, czy nie lepiej 318 zamias 316, bo miałem 316 i wydaje mi się, że jest troszkę za słaby na tą budę.

Zwróć też uwagę na silnik a konkretnie na rozrząd. Niestety roczniki o których piszesz są napędzane silnikami M40 na pasku rozrządu, który co jakiś czas trzeba wymienić. Od 1993 roku weszły silniki M43 na łańcuszku, którego się nie wymienia.

Jeśli już zdecydujesz się na konkretne auto, to zanim je kupisz jedź do stacji diagnostycznej na przegląd. Za około 30 zł sprawdzisz sobie dokładnie zawieszenie i wszystkie inne duperele (oczywiście bez pieczątki do dowodu).

Jeżeli dobrze trafisz, to nawet z silnikiem 1.6, takie autko sprawi ci wiele frajdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...