Rekomendowane odpowiedzi

witam.okolo 2 m-ce temu kupilem w niemczech beme e60 bez ksiazki przeglodow.teraz moja zona pojechala do polski byla w ASO i chciala sprawdzic w tym aucie cala historie tzn. przebieg,co sie z tym samochodem dzialo do tej pory itd.okazalo sie ze nie istnieje zadna historia tego samochodu w serwisie bmw.dlatego mam pytanie i prosbe:co to moze oznaczac,czy mozna wykasowac cos takiego w serwisie ico ja moge w zwiazku z tym zrobic.dodam ze samochod byl kupiony z auto komisu,od nowosci byl zarejestrowany w niemczech i przede mna posiadal jednego wlasciciela.pozdrawiam i prosze o rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewy papier i bite numery nic innego mi nie przychodzi do głowy...

Ale załóż odpowiedni temat i podaj vin może koledzy pomogą bo mają dojścia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

To lewe numery bierze sie z innego auta wiec inne auto mialoby historie..?

Gosciu kupil E60 i wiecej w serwisie sie nie pojawil, to tyle w temacie :D chyba, ze twierdza, ze taki egzemplarz w ogole nie istnieje :P zapodaj koncowke numeru Vin i napisz cos o tym aucie to porownany chociaz podstawowe dane w Vin dekoderze.

Edytowane przez ChriS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tj. e60 p0 lifcie 2009 r czarny,525d,pelne skory,nawigacja profesjonal,nr.VIN C059607.gdy zona byla w serwisie to wydrokowali jej wyposazenie lecz nie bylo zadnej historji.wlasnie wraca do niemiec to zobacze co jej wydukowali i powiadomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[TABLE=width: 712]

[TR]

[TD=class: border, bgcolor: #000000][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TH=class: table, width: 30%, bgcolor: #B9B9B9]

Art.

[/TH]

[TH=class: table, width: 70%, bgcolor: #B9B9B9]

Wartość

[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Numer podwozia[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] WBANX51000C059607[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Kod typu[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] NX51[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Typ[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] 525D UL (EUR)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Typoszereg E[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] E60 (MUE)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Seria[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] 5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Rodzaj konstrukcji[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] LIM[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Układ kierowniczy[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] LL[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Drzwi[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] 4[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Silnik[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] M57/T2[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Pojemność skokowa[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] 3.00[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Moc[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] 145[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Napęd[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] HECK[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Skrzynia biegów[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] AUT[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Kolor[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Tapicerka[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Data prod.[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] 2009-01-19[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 712]

[TR]

[TD=class: border, bgcolor: #000000][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TH=class: table, width: 10%, bgcolor: #B9B9B9]

Kod

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (interfejs)

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (ETK)

[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S1CAA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Selekcja COP ważnych pojazdów[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S1CBA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] CO2 UMFANG[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Zakres CO2[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S205A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] AUTOMATIC GETRIEBE[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Automatyczna skrzynia biegów[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S302A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] ALARMANLAGE[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Instalacja alarmowa[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S320A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Brak napisu modelu[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S322A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] KOMFORTZUGANG[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Funkcja dostępu komfortowego[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S323A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Autom. miękkiego zam. drzwi[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S403A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] GLASDACH, ELEKTRISCH[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Dach przesuwno-uchylny, elektryczny[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S423A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] FUSSMATTEN IN VELOURS[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Dywaniki podłogowe Velours[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S428A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] WARNDREIECK[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Trójkąt ostrzegawczy i apteczka[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S430A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S431A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Lusterko wewn. ściemniane automatycznie[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S441A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] RAUCHERPAKET[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Pakiet dla palących[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S442A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] GETRAENKEHALTER[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Uchwyt do napojów[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S456A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Fotel komfort z pamięcią[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH=class: table, width: 10%, bgcolor: #B9B9B9]

Kod

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (interfejs)

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (ETK)

[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S465A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] DURCHLADESYSTEM[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] System załadunku[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S494A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S502A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] SCHEINWERFER-WASCHANLAGE[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Spryskiwacze reflektorów[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S508A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] PARK DISTANCE CONTROL (PDC)[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Park Distance Control (PDC)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S522A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] XENON-LICHT[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Światło ksenonowe[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S534A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] KLIMAAUTOMATIK[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Klimatyzacja automatyczna[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S544A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF.[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Regulacja prędkości z funkcją hamowania[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S609A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] System nawigacji Professional[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S612A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BMW ASSIST[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BMW Assist[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S614A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] INTERNET VORBEREITUNG[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Instalacja sieci internet[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S615A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Rozszerzona informacja BMW Online[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S616A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BMW ONLINE[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BMW Online[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S620A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] SPRACHEINGABESYSTEM[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Wejście głosowe[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S633A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Instalacja tel. kom. Business[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S698A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] AREA-CODE 2[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Area-Code 2 do DVD[/TD]

[/TR]

[TR]

[TH=class: table, width: 10%, bgcolor: #B9B9B9]

Kod

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (interfejs)

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (ETK)

[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S6AAA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BMW TELESERVICES[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BMW Teleservices[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S6ABA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] STEUERUNG TELESERVICES[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Sterowanie teleserwisem[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]P7RPA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] ADVANTAGE PAKET[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Pakiet Advantage[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]P7RSA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] COMFORT PAKET[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Pakiet Comfort[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S7SPA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]L801A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Wersja krajowa Niemcy[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S863A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Spis dealerów, Europa[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S879A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] DEUTSCH / BORDLITERATUR[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Literatura pokładowa, niemiecki[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S8S8A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC)[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Country-specific navigation control[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S8SAA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S8SCA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH.[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Aktywacja syst. telem. char. dla kraju[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S8SPA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] COP STEUERUNG[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Sterowanie COP[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE=width: 712]

[TR]

[TD=class: border, bgcolor: #000000][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TH=class: table, width: 10%, bgcolor: #B9B9B9]

Kod

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (interfejs)

[/TH]

[TH=class: table, width: 45%, bgcolor: #B9B9B9]

Nazwa (ETK)

[/TH]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S2SBA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] LM RAEDER STERNSPEICHE 242[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] BMW LA wheel, start spoke 242[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S346A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] CHROME LINE EXTERIEUR[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Wyp. zewnętrzne Chrome-Line[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S4BXA[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] INTERIEURLEISTEN GRAU HOCHGLAENZEND[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Listwy wewn., wysoki połysk, szare[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S548A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] KILOMETERTACHO[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Licznik kilometrów[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: center]S851A[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] SPRACHVERSION DEUTSCH[/TD]

[TD=class: table, bgcolor: #FFFFFF, align: left] Wersja językowa, niemiecki[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Czyli auto istnieje, poczytaj czy wyposażenie zgadza się z obecnym.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Silnik i rok produkcji sie zgadza, ale jesli chodzi o przeszczep to mogli znalezc odpowiedni VIN. Ale kurcze nawet jakby przeszczep byl to przeciez przeszczepiony bylby np. serwisowany tylko wtedy bylyby wpisy z innych miast co moglobybyc podejrzane wiec moze ktos ma takie dojscia, ze moze do bazy dodac calkiem nowy VIN? Watpie, wyczyscic historii rowniez sie nie da bo jak ASO wbija historie to ona leci na serwery BMW gdzies w Niemczech bo pytalem w ASO. Szukanie teorii spiskowych :D ciesz sie autem bo jak kradzione to policja zabierze i Ci nikt kasy nie odda :) znajomy znajomego tak mial.. Potem sady itp.

Edytowane przez ChriS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no jedyna normalna opcja to ze po prostu auto nie bylo serwisowane.

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się wierzyć, że Niemiec nie serwisował nowego E60, chyba że owy Niemiec ma wpisane w dowodzie Ali Kebab.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prosta i już Ci tłumaczę. Auto mógł kupić nowe, po czym szybko zostało rozbite, naprawione i użytkowane a, że po rozbiciu gwarancja nie bedzie aktualna serwisowali je poza ASO. Druga prawdopodobnosc na którą daję 95% szans bo raczej rozbitych mocniej tam nie naprawiaja a jak naprawiają to z OC sprawcy lub z AC bo na nowe auto watpliwe by ktos nie brał AC to to, że auto bylo kupione w mniejszym salonie BMW lub po prostu bylo w takim mniejszym ASO serwisowane na gwarancji, które nie wysyłało lub nie miało podpięcia do serwera BMW. Więc szanuj autko i dbaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Kevin pisze, właśnie do firmy kupiłem Peugeota 508 w pełnym wypasie, auto 2012 rok, kupilem lekko uszkodzony od dilera z francji wymieniłem tylko tylną pokrywe oraz zderzak, nic nie naciągane nie prostowane, tylko szkoda parkingowa bo auto demo. W PL w ASO sztukowski w topoli auto w ogóle nie istniało w serwisie, powód ---> brak nawet pierwszego przeglądu, a autko kupiłem z przebiegiem 11 tys km, odrazu pojechałem i wymieniłem olej po dotarciu, teraz już mam książke serwisową. To wszystko zmierza do tego, że ciesz się furą i nie ma sensu się martwić :), a ja nadal szukam konkretnej e60 :( to taki off od siebie :D pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko sie zgadza oprucz "regulacja predkosci z funkcja hamowania",chyba ze nie rozumiem co to znaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko sie zgadza oprucz "regulacja predkosci z funkcja hamowania",chyba ze nie rozumiem co to znaczy.

aktywny tempomat wer.1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a dokladnie,co to znaczy?i jak sie to uruchamia?

Można powiedzieć, że są 3 rodzaje tempomatów w E60/E61:

1. zwykły,

2. aktywny - przed LCI (utrzymuje zadaną prędkość, ale koryguje też odległość między autami, a w razie nagłego zmniejszenia się odległości między pojazdami należy hamować samemu)

3. aktywny w wersji LCI (czyli w e60/e61 po lifcie tj po 2007r) z funkcją stop&go (potrafi to co ten poprzedni, a także pozwala na silniejsze działanie hamulca - wyhamowuje aż do 0 i potrafi sam ruszać - jak np. ruszy pojazd z przodu).

Potem były jeszcze kamery i asystent pasa ruchu - co ponoć na naszych drogach średnio działa :mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No średnio działa bo pasów nie malują złodzieje :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a nawet jeśli auto nie ma historii w naszym ASO nie znaczy przecież, że w niemieckim nie ma. Tam warto sprawdzić. Przecież to wykorzystują handlarze do "legalizacji" nowych przebiegów w sciągniętych samochodach. Jakby była ogólno-europejska baza danych o samochodach i ich przeglądach/serwisach w ASO to nie daliby rady np. w ASO BMW strzelić na nową książkę 2-3 napraw na nowym przebiegu i gitara już historia jest na nowy przekręcony przebieg. A tak wpada handlarz mówi że książkę posiał w pizdziet a chce kupić nową i od razu klocki zmienić czy coś. Serwisant patrzy w baze danych tam łyso nic nie ma to w książkę wbija przebieg z blatu i tak uwiarygadnia się kręcone przebiegi. Ja swoje e38 jak sprawdzałem w inchcape we Wro przy okazji kupowania jakiś gratów do samochodu też nic na samochód nie mają bazie danych. A książkę mam pokaźną i wiarygodną bo poprzedni właściciel(prywatna osoba nie handlarz) sam sciągał dla siebie auto z Włoch i kupował od prywatnej osoby, która miała 7er od nowości i serwisowała tylko w ASO. A po Vin-ie wpisy zgadzają się z salonem w którym była sprzedana. Ja bym dbał i się nie przejmował

Ło matko ale się rozpisałem hahahhappy_bmw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak są wpisy w niemieckim ASO to są na 100% w polskim[auto z niemiec sprowadzone do nas sprawdzisz np.w Inchcape bez problemu jezeli w niemczech było serwisowane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak Przemo robią te przewały z przebiegami? Skoro większość myślę rozsądnie podskoczyłaby sobie do ASO sprawdzić co tam słychać po Vin-ie to odrazu kręcone liczniki by wychodziły. A nawet nie trzeba jechać przez telefon da się pogadać żeby odczytali czy są dane w kompie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to jak Przemo robią te przewały z przebiegami? Skoro większość myślę rozsądnie podskoczyłaby sobie do ASO sprawdzić co tam słychać po Vin-ie to odrazu kręcone liczniki by wychodziły. A nawet nie trzeba jechać przez telefon da się pogadać żeby odczytali czy są dane w kompie.

pamiętaj ,że w aso pracują ludzie ,a za kasę to i ksiądz sie pomodli...;)

w bazie aso nic nie było o twoim aucie ,bo było z Włoch;z tego co wiem mają u nas info tylko o autach z niemiec,belgii i holandii[takie info kiedyś mi się obiło o uszy]- mogę się mylić ,ale przy najbliższej okazji zapytam kolegi z inchcape jak to jest naprawdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez efendi
      Cześć,
       
      jako że kolega szuka sobie 520d w karoserii E61, wczoraj byliśmy obejrzeć jedną perliczkę w opolskim.
       
      Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e61-lift-automat-bezwypadkowy-aso-bixenon-polskory-lifestyle-ID6z0dHz.html
       
      Z obserwacji na miejscu (nie zabraliśmy niestety miernika grubości lakieru):
      - od środka na niektórych drzwiach przy rantach dało się znaleźć pęcherzyki "krople" lakieru które były miękkie i można je było palcem naciskać,
      - rygle zamków od niektórych drzwi na słupkach krzywo po przykręcane - nie według markerów/znaczników,
      - tylny zderzak jak właściciel pisze i mówi malowany i to dość nieudolnie ale nie mi oceniać bo ja lakiernikiem nie jestem,
      - maska źle spasowana przy reflektorach (nierówne szpary),
      - wszystko pod maską doskonale umyte więc brak wycieków :), widać nalot utleniania aluminium na aluminiowych elementach silnika,
      - wnętrze zadbane (przycisk Start-Stop jak NOWY), gałka od iDrive wydrapana do plastiku,
      - silnik na ciepłym pracuje bardzo nierówno, nie wiem jak na zimnym gdyż właściciel przywitał nas rozgrzanym silnikiem
      - diagnoza na komputerze pokazała:


       
      Błędy z ISTA, każdy niech sobie interpretuje jak chce, dla mnie za dużo tego  i wszystko z grubsza w tym samym momencie.
       
      To co zaznaczyłem na czerwono to taki rodzynek i również jego niech sobie każdy interpretuje - może zmieniony sterownik od skrzyni a może kręcony, któż to wie.
       
      Hitem, czego jeszcze nigdy nie słyszałem był tekst: że jak się nie sprzeda tutaj to wraca do Niemiec bo tam ją ktoś z rodziny chce kupić - bo auto niby z rodziny z Niemiec przyjechało tutaj ale tam Volksdojcze za nim płaczą
       
      Jest to moja osobista opinia, na temat w/w auta. Ja go nie kupiłem. Jeżeli komuś się podoba i akceptuje to co ja widziałem to niech jedzie, ogląda i bierze :D.
    • Przez StormRider
      Witam. 
       
      Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny.
       
      Ewentualne oferty poproszę na PW.
    • Przez Chexer
      Witajcie. Od jakiegoś czasu szukam piąteczki.
       
      Samochód: E60 M57, konkretniej: 530d 218, 530d 231 lub 535d 272
      Budżet: Mile widziane egzemplarze do 40 000
      Wyposażenie: Koniecznie w M-Pakiecie zewnętrznym i wewnętrznym.
      Stan: Bez wycieków, bez szpachli, nie składana z kilku. Akceptuję 2 warstwę lakieru na niektórych elementach, wymienianą szybę przednią lub odpryski i podobne, normalne rzeczy. Rozumiem, że jest to używane auto.
       
      Oczywiście ze względu na ograniczony budżet biorę pod uwagę przedliftowe egzemplarze.
    • Przez Chexer
      http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7115788264
       
      BMW 535d, 200kW (272KM) VIN: WBANC91010B757877
      Start gwarancji: 3 grudnia 2004
       
      Historia:
      16.08.2006 31264mm
      - Przegląd pojadzu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Wymian okresowa płynu hamulcowego
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Pielęgnacja pojazdu
      - Kontrola składu spalin
      - Kpl. piór wycieraczek
       
      25.10.2006 33612km
      - Demontaż i montaż przednich i tylnych kół
       
      30.11.2006 35063km
      - Przegląd pojadzu
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
       
      01.02.2007 37121km
      - Przegląd
      - Wymiana filtrów
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Uszczelnienie drzwi przednich prawych
      - Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych
      - Listwa zewnętrzna szyby drzwi przednich prawych
       
      26.04.2007 40758km
      - Demontaż i montaż przednich i tylnych kół
      - Inicjacja czunika wskażnika spadku ciśnienia w oponach
       
      08.05.2008 58692km
      - Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      18.07.2008 60642km
      - Przegląd czasokresowy
      - Wymian okresowa płynu hamulcowego
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      26.11.2008 68231km
      - Przegląd - zakres podstawowy
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      11.01.2011 101243km
      - Przegląd - zakres podstawowy
      - Wymiana mikrofiltra(ów)
      - Mikrofiltr z węglem aktywnym
       
      24.05.2011 111040km
      - Przegląd - kompleksowa kontrola pojazdu
      - Serwis olejowy silnika
      - Wymiana filtrów
      - Pielęgnacja pojazdu
       
      Opis:
      Wszytkie słupki w szpachli (do 800-1500 mikronów). Na dole przy łączeniu schodzi do 600-400. Lewa strona druga warstwa lakieru (drzwi przednie i tylne). Ćwiartki 200-800 mikronów. Odpada szpachla wewnątrz (pod drzwiami) WSZYSTKICH słupków i na łączeniu z dachem + po prawej stronie na tylnym słupku NA ZEWNĄTRZ. Na dachu kupę szpachli. 
       
      Szkoda mi trochę sprzedającego, fajny facet i widać było, że jest nie do końca świadomy co kupił i co teraz sprzedaje.
       
      Oprócz tego wszystko git. Silnik bardzo zdrowy, ale delikatnie się poci. Bardzo żwawy. Nie kopci, nie dymi. Skrzynia w idealnym stanie, olej świeżo wymieniony, świetnie zmienia biegi. Zaczep prawej lampy wyłamany i zderzak ma odpryski.
       
      Miernik którego używałem to: Blue Technology MGR-11-S-FE.
       
      Ewidentnie była to wersja cabrio
       
      Filmik, na którym widać pęknięcia szpachli i grubą warstwę: 
       




      20180307_180339.mp4
    • Przez Micgam8281
      Witam, wszystkich jak w temacie kupie Styling 166, tylko i wylacznie w komplecie i ORYGINALNE. 
      No i listwy progowe z M paczki tez bym przytulil. 
      E60 05r. 
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.