Rekomendowane odpowiedzi

jak powyżej. mam problem koledzy a takie,że od paru dni zauważyłem,że moje e36 m40 na benzynie chodzi ok równo i w ogóle lecz jak włączę LPG to słychać w pracy silnika jakby Bunia nie chodziła na 1 cylinder .... lecz wkręcać się na obroty wkręca ok na LPG nie przerywa ani nic ... tylko ta praca silnika mnie nie pokoi ... a czy to moze być powód,zę na 3 cyylindrze zawsze na świecy mam nagar ... a na innych tego nie ma reszta jest ładnie przepalona...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bmw nigdy nie będzie chodzić dobrze na takiej instalacji...Zawsze będzie jakiś kłopot jeśli nawet go nie ma to za chwile będzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to moze slaba masz kompresje na jednym garku albo emulator paliwa podaje paliwa na jednym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaje ze na tym jednym olej puszczają już gumki na zaworach bo jak dam w gaz to czasem puści chmurkę niebieską... spr tą świece na tym 3 garze i powiem co i jak i czy coś pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem świece z 3 cylindra i wszystko chodzi ok . Ale zapodam wam zdjęcie jak ta świeca wygląda i powiedzcie od czego to się tak dzieje ;/

679d0ef27acc757cm.jpg0cb3e0158c205fbfm.jpg3b8125a5619d3580m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na zdjęcie nr 2 w środku też jest osad , nagar w świecy przy tym trzpieniu ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zle świece masz założone. zakładaj jednoelektrodowe i ustaw przerwe na 0,65-0,7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie świece doradził mi koleś w sklepie,że takie powinny być do tego modelu tym bardziej,że mam LPG ;/ a czym przewrę spr ?? to moze być wina przerwy,że taki nagar się tu robi ??? czy od czego ? ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do gazu polecałbym platynę zwykłe świece po ok 10tyś na lpg to śmietnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przerwę ustawia się szczelinomierzem. platyny wcale takie super nie są. ja zakładam briski i po 30 wyglądają ok. Nawet w moim n62 mam je założone cena 12 zł za sztukę. a nagar to nie od świecy tylko już coś w cylindrze się dzieje. podobne miałem kiedyś w hondzie to wymiana pierścienie były do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam założyłem platynę ponieważ widziałem jak wyglądała świeca po kilku tysiącach na lpg i jestem zadowolony są jeszcze lepsze świece od moich bosch platynium są to denso japońskie ale cena była prawie dwa razy tyle co za moje :) również mam ustawioną przerwę szczelinomierzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy za uwagi będę musiał rozpatrzyć się w cenach świec i jakieś kupić :) a co do nagaru to na 3 cylindrze poprzednikowi kawałek ze świecy uszkodził zawory i lekko podrapał tłok i ja odkupiłem tą e36 za 700zł :D zrobiłem - zakupiłem drugą głowicę i założyłem a tłok tył tylko z wierzchu podrapany no i tak moja e36 śmigam. A może olej puszcza na świece z zaworów i stąd ten nagar ? bo aby na tym 3 cylindrze są takie jaja ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gładź cylindra też niestety może być uszkodzona... I wizualnie nie zawsze to widać. Chyba najlepiej jakby kompresję sprawdzić, czy jakoś bardzo nie odstaje od reszty cylindrów, bo jak wymieniłeś głowicę, to można założyć, że teoretycznie wszystko z nią ok i można wykluczyć usterki związane z głowicą. No chyba, że faktycznie gumki już puszczają olej. Długo już jeździsz na tej wymienionej głowicy?

Co do świec, to mi gazownik mówił, żeby się nie bawić w jakieś specjalne świece do LPG, albo w inne wynalazki, tylko zakładać te, co w książce piszą i że wszystko powinno być ok. To samo potwierdzili w sklepie... Że nie ma co kombinować. Ja jeżdżę na takich jak napisali w książce. Dwuelektrodowe NGK. I wydaje mi się, ze wszystko ok ;) A tak na marginesie, to czym się róźnią świece irydowe od zwykłych? Dłuższa żywotność? Lepsza iskra? Czy cewki przy stosowaniu takich świec nie są bardziej obciążone niż przy standardowych świecach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz na filmikach po niżej przeskok iskry porównanie oraz prace świec w silniku porównanie między zwykłą a irydową a platyna podobnie jak irydowa ma idealne przejście bmw_1 oczywiście zwykły szary człowiek tego nie musi wiedzieć ani może nie odczuć różnicy.

Ja tam czuję i wiem,że mieszanka jest lepiej spalana,wytrzymałość świecy jest większa mało tego na elektrodzie zbudowanej jak igła nie osadzi się tak nagar np. z lpg jak na okrągłej ale płaskiej na końcu...

A tu oglądnijcie sobie jak to się ma w praktyce.

a tu masz pracę w silniku po prawej świeca denso irydowa
myślę,że coś uświadomiłem chociaż trochę :)

Jakby ktoś chciał platynę lub irydowe denso to pisać do mnie PW dam namiar bo jest dostęp w dobrej cenie np. do siebie platyna 6sztuk ok 170 zł z przesyłką i ustawieniem szczeliny pod silnik tylko wiem że denso irydowe made in japan to koszt ok 300zł za 6szt a ja nie chciałem przepłacać ale chciałem porządne świece i jestem zadowolony.

Edytowane przez Georgii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na głwoicy jak zakupiłem używaną to nie zakładałem nowych gumek tylko mechanik przycierał głowicę i zawory a na niej śmigam od listopada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak można robić remont i podstawowych rzeczy nie wymienić jak chociaż pierścienie na nowe wymiar nominalny i uszczelniacze może jeszcze skręcone na starych uszczelkach i naciągniętych śrubach... lolol

Olej w mojej szedł w cylindy od niesprawnej odmy,a uszczelniacze też były jak kamień twarde więc olej brał aż miło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez yansvanhorn
      Witam,
      Szukam sprawnego technicznie silnka M44 (1.9L), lub ew. kompletnej głowicy.
       
    • Przez Dzonny
      Cześć,
      Jestem posiadaczem e36 Touring z okolic Świdnicy. To 3 BMW jakie jest w moim posiadaniu i zapowiada się że tym razem zostanie na dłużej i będę przy nim coś działał więc postanowiłem się wbić w forum.
       
      Aktualne fotki:
       

       

       
      Do zobaczenia na spocie ;D
    • Przez Wesolowski86
      Wiele radości sprawia mi te auto ..moje pierwsze bmw ..pozdrawiam wszystkich uzytkownikow

    • Przez Kosa
      Nazwa rachunku : eKONTO Numer rachunku : 39 1140 2004 0000 3102 5311 9560
      Numer rachunku IBAN : PL39 1140 2004 0000 3102 5311 9560
      Numer BIC : BREXPLPWMBK
      Oprocentowanie: eKONTO 0,00% 0,00%
      Posiadacz rachunku :
      KRZYSZTOF KOSELSKI
      ul. Słowiańska 11b/13
      58-210 Łagiewniki
      Saldo na dzień 15.01.2019: pozostało:   4650,70 PLN       
      WAŻNE: w tytule wpłaty proszę dopisywać: Wpłata na Dom Dziecka (ewentualnie nick + klub)
      Oczywiście zapraszamy do wpłacania dla Domu Dziecka. 
       
       
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.