Rekomendowane odpowiedzi

problem nasepujacy ,

po weekendzie postoju (zrobione tylko w sobote 2-3 rundki po 200 m) w poniedzialek na odpalonym wczesniej 10 min webasto mialem problem z odpaleniem (padniety aku), w ostatnich tygodniach rowniez z rana po odlpaleniu zasygnalizpowal mi niski stan napiecie (?) krotkim sygnalem dzwiekowym w kabinie (bip)

jakies dane:

E39 530d 2000.10

ładowanie w trasie 14.00-14.2 V

aku: zakup 2011-12-28 przebieg 251 709 km model BOSCH 12V 90Ah 720A

po godzinnej jezdzie napiecie, 12.8V, po kilku godzinach spada do 12.4 V, po nocy przed odpaleniem z rana 12.2 V

czy to moze byc wina padającego aku, w weekend postaram sie zrobić test na pobór prądu na postoju

wentylacja, klima działa normalnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dmuchawa działa normalnie, jeszcze sprawdze to inpą

moge jeszcze wyjąć bezpiecznik od nawiewu tylko ktory to ?

Edytowane przez Kosa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dmuchawa będzie działać ale po zamknięciu auta Jeż pobiera prąd stąd aku pada. Co do bezpiecznika to nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok poszukam bezpiecznika lub wyjme wtyczkę z jeza, ale wydaje mi sie ze przez weekend wyładowałby aku, a tak jezdze normalnie tylko ostatnio chłodniej sie zrobilo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

Miernik w bagaznik i zamknij auto ( z otwartym bagajerem ). Bedzie duzy pobor pradu, po 7-10 minutach spadnie do 1,4v, po kolejnych 5-8 minutach ( lacznie 15 minut ) powinno spasc do 0,3v i tak pozostac, az do otwarcia, jak po tam 20 minutach bedzie brac wiecej niz 0,3 to jest cos nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ładowanie byłoby na poziomie 14.2 V ?

dla testu wyjme bezp nr9 od całego klimatronika,a moze nawet wypne wtyczke od jeza

btw. czy aku nie jest za duzy ? 90 Ah, bmwfans podaje 70-80

Edytowane przez Kosa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

No wlasnie ampery, jaki masz alternator? 90 czy 120? Ja mam 150 i ciagnie 110aku. Ogarnia bez problemow. Poki co nie wyciagaj bezpiecznikow tylko sprawdz prad, jak po 20 minutach bedzie 0,3A normalnie to jest wszystko sprawne. Wtedy przyczyna pewnie aku skoro sam altek laduje dobrze. Ile lat ma aku? Ja mialem takie same objawy, co jakis czas padal, swiatlo przygasalo przy odpalaniu itp itd, alternator pokazywal 14,2 pod obciazeniem, aku sprawdzany w serwisie i mowili, ze dobry ( 3 letni ), bawilem sie bezpiecznikami i uciekaniem pradu, ale wszystko sprawne.. I po jakims czasie aku padl calkiem wiec wcale nie byl dobry, a mial trzy lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaki masz alternator? 90 czy 120?

bmwfans podaje 120 lub 150 musze sprawdzic po numerze

zakup aku 2011-12-28, wiec jeszcze mam gwarancje, nie chce mi sie odpinac klemy zeby nie stracic ustawien, chyba ze jest sposob zeby to zrobic nie tracac w/w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ChriS.

A u mnie w realoem 120 140 150, 90 znalazlem na jakims forum bmw, ale nie wiem czy taki maly byl, zreszta dziwna rozbieznosc 90, a 140 tylko dlatego, ze ktos ma ksenon dsp i grzane taborety? :) wepnij sie w bagazniku tylko wcisnij blokade srubokretem zeby myslal, ze zamkniety i obczaj po 20 minutach pobor pradu jak auto "usnie". Swoja droga 120A wedlug mnie uciagnie aku 90ah.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź jeszcze ładowanie podczas odpalania. u mojej Pani było właśnie tak, że ładowanie było oki ale podczas rozruchu napięcie spadało do 8V. aku po prostu nie trzymało już prądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak pobór bynajmniej w benzynie bez webasto po ponad 15minutach jest 0.03 ampera więc na dobrym aku po miesiącu stania bez problemu powinno auto odpalić oczywiście chyba,że auto często długo nie używane to aku się zasiarczy i nie trzyma.

Taki pobór mam na seryjnym alarmie jeśli ma ktoś dokładany pobór będzie dużo większy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kosa ja bym zaczął od podpiecia amperomierza w szereg odczekania 20 minut i sprawdził jaki jest pobór, w Pb jest tak jak Georgii napisał 0,03A podejżewam ze w D jest tak samo, wtedy bedziesz miał pewność czy nigdzie Ci prąd nie spier****ziela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie to wyjalem bezpiecznik nr 9 zobaczymy ile pokaze rano

Wysłane z mojego GT-N7000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W grę wchodzi też rozrusznik lub alternator. Ten drugi sam doświadczyłem na skórze. O rozruszniku też kiedyś było na forum. Najlepiej to zamknąć auto i miernikiem sprawdzić pobór prądu. Spróbuj też, o ile pomiary nic nie wskażą odpiąć plusowy kabel od rozrusznika i zabezpiecz go, by gdzieś się nie zwarł, zamknij auto i poczekaj do rana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mimo odpiecia całego klimatronika (bezpiecznik nr 9) rano pokazło 12,3V czyli to samo

mogę jeszcze podmienić jeża na sprawnego, a dzisiaj sobie zrobię próbę prądową :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosa bez pomiaru czy wogóle masz złodzieja prądu to ni jak nie ruszymy dalej.

Czasem jak aku był często dojony poniżej 10V i ładowany tylko z instalacji to siadała pojemność akumulatora.

Zimne dni weryfikują właśnie pojemność akumulatora(przy zero st.C chyba o 50%.

Możliwe,że pobór prądu będzie ok to wtedy wyjmij aku i daj mu szanse-podepnij pod stacjonarny prostownik(najlepiej z regulacją prądu) i ładuj małym prądem ze dwa dni.

Obserwuj ile czasu ładuje się akumulator.

W tych automatycznych prostownikach też naładowanie powinno zająć sporo czasu.

Jeżeli naładuje się szybko to znaczy,że zmniejszyła się pojemność i szybko odda energię przy pierwszym odpalaniu.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez 2 lata nie miałem z nim problemu, codziennie ładowany z instalacji po 2h (dom-robota-dom)

dziś okolice 0 stopni w nocy i nie zszedł rano ponizej tego co zawyczaj, postaram się sprawdzić jaki ma pobór , nie chce zakładac nowego (choc juz czeka) az nie sprawdze czego to wina

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam miałem też problem z prądem winna była tylna wycieraczka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mam problem z dzialaniem tylniej wycieraczki. Jal ruszy a ostatnio nie ma sily to nie chce wracac. myslalem ze po wyjeciu kluczyka prad tam jest odcinany.

Wysłane z mojego GT-N7000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjalem bezpiecznik nr 55 20A w bagazniku zobaczymy czy cos sie zmieni. Sprawa moze miec sens no w wakacje auto stalo 2 tyg i nie bulo problemu. Teraz jak wycieraczka i spryskiwacz nie dziala zaczely sie problemy z aku....

Wysłane z mojego GT-N7000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyną może być również webasto,latem jest ok. bo ciepło ale teraz może załączać i wył. jeśli w sterowniku jest wilgoć(słynne zimne luty po latach ulegają utlenieniu) i kicha.U mnie każde otwarcie drzwi,bagażnika i w ogóle uruchomienie czegokolwiek załączało ,,piecyk'' i nie raz rano w garażu było nadymione więc w nocy musiał się sam włączyć , tak załatwiłem jeden akumulator.Wyjąłem bezpiecznik od tego luxusu i spokój.Kiedyś to pewnie naprawię ale nigdy latem nie ma czasu a teraz już zimno a to trzeba wyciągnąć odesłać kolesiowi koleś zmienia sterownik lub poprawia te nieszczęsne luty i tak ….Moze ktoś zna w okolicach Legnica , Bolesławiec,Zgorzelec dobrego ,,piecykarza'' - będę wdzieczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik po wujecia napiecie rano bez zmian. Webasto nie pracuje nie slychac jeszcze za cieplo chyba. Podmieniam jeza.

Moze ktos sprawdzić na sprawnym aku jakie napiecie ma z rana przed odpaleniem (test 9) ja mam 12.5-12.3 V

I jeszcze jedno czy po zgaszeniu auta 8 zamknieciu lampka sygnalozujaca bieg powinna tak dlugo sie swiecic - kilka lub kilkanascie minut.

Wysłane z mojego GT-N7000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










    • Przez bargolen
      Cześć, kupiłem swoją E39 2 miesiące temu i do tej pory udało mi się nią pojeździć raptem kilka dni... Cały czas rozładowuje mi akumulator (aku ma 3 miesiące) wymieniony jeż, moduł komfortu i nadal nic... pobór od 0,5A do 0,7A wyjmowałem też bezpieczniki... wszystko przerobiłem i nadal nie mogę znaleźć winowajcy  
       
      Czy jest godny polecenia i naprawdę OGARNIĘTY elektromechanik z Wrocławia lub bliskich okolic, do którego warto udać się z takim problemem? Proszę pomóżcie, bo nie mam już sił do tego auta a moja chce mnie z domu wyrzucić.
    • Przez D0_DOMEL
      Kupie przedni zderzak do BMW 5 e39 poliftowy kompletny zwykły z czujnikami listwami halogenami okrągłymi i pod spryskiwacze. Stan dobry nie połamany. Kontakt na priv lub 693527957
    • Przez ArchitektPlacowBoju
      Cześć!
      Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?
      Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?
      Dzięki za odpowiedzi!
      Pozdrawiam!

      Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
    • Przez rmb
      Witam wszystkich,
      Sprzedam swoje BMW e39 2.8L z LPG.
      Zdjęcia są ze stanu obecnego.
       
      Cena: 11 000 PLN.
       
      Pierwsza rejestracja 1996. Przebieg 294 000. 
      Instalacja LPG zakładana rok temu 10.2016 - STAG 300 + wtryski HANA - gwarancja 2 lata.
      Dodany jest emulator zmieniarki CD - karta SD w schowku.
      Wymienione wszystkie płyny + tarcze z klockami przód.
      Wymienione uszczelki w szybach - nowe oryginalne z serwisu BMW.
      Lampy tylne i kierunkowskazy wymienione na przyciemniane - BMW.
       
      a teraz co do mankamentów :
      - auto posiada kilka wgniotek po gradobiciu ( koszt wyciągnięcia ich około 400 - 500 PLN ).
      - lusterko od strony kierowcy nie składa się elektrycznie - silniczek do wymiany.
      - teleskopy w tylnej klapie do wymiany, nie zawsze utrzymują otwartą klapę.
      - autem miałem stłuczkę od strony pasażera przód ( klapa pomalowana + błotnik wymieniony pomalowany, oraz lampy wróciły bez ori ) 
       
      Do auta dodaje komplet kół zima - felgi stalowe.
      Lampy ori - jedna do wymiany ( po stłuczce ) z kompletem przetwornic ksenon oraz żarówkami . 
       
      Więcej informacji udzielę telefonicznie 888 111 571







  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.