Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem następującu gdy z rana odpale auto i dodam gazu do dechy strzela w kolektor ssacy, ciezko sie wkreca na obroty gdy łąpnie jakies 30 stopni w miare możliwosc jedzie juz nie strzela i wogle, gdy przeżuci na gaz to jak ręką odją, na kompie pokazuje następujące rzeczy, Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 1 (poza zakresem) Limit sterowania mieszanką paliwa Bank 2 (poza zakresem), sond na wolnych obrotach pokazuja jakies 30/40mv gdy dodam do około 3 tys obr pokazują jakies 800/500mv, wygląda to tak jakby na wolnych miał ciągle bogato Pytanie dlaczego ?, na wolnych ciepły/zimny jak stoi to czuc ze na któryms kuleje, kolejna ciekawa sprawa przy ruszaniu auto jest bardzo osłabione gdy ruszam przygasa przy zmianie biegów z 1na2 z 2na3 szarpie nie jest elastyczne tak jak powinno byc, wahą daje z tułu mocno, zmieniłem rury dolotowe bo były sparciałe, przepływke podmieniałem na 100% sprawną czujniki położenia wałka ssacego, wylotu, temp wody, temp pow, sprawdzane ze sprawnego auta, sondy wsadziłem 2 nowe dedykowane boscha, zostało mi wymienic jeszcze uszczelki kolektora ssacego ale watpie czy to to..., ciekawi mnie to ze sądy ciagle na bogato pokazują ktoś miał taką przyczyne?czytałem gdzies ze mógł sterownik sie wysrac i rózne inne rzeczy, ale ja potrzebuje konkretnych propozycji z życia wziętych a nie dziś czujnik jutro przepływka a pojutrze wszystkie cewki bo dla mnie to niepojętne zeby tak robic heh, dajcie jakies porady posprawdzamy, z góry dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komp, pomimo, że podpinałeś-zalecam INPA,DIS,Carsoft, jeśli tu nic nie wyjdzie to tylko szukanie np lewego powietrza z wężyków lub dolotów. Jeśli masz możliwość podmień cewki, być może któraś kuleje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, "gdy przeżuci na gaz to jak ręką odją" - to pewnie coś nie związanego z gazem. Jakie błędy ma sterownik??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałem ww ze wali mi ciągle sonda poza zakresem 1-3 4-6 cyl sonda pokazuje 30-40 MV dzis tak przyjzałem sie temu faktowi i tu raczej pokazuje ze mieszanka za uboga a nie bogata jesli nie mam racji poprawcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem pojawił sie nagle czy od jakiegoś czasu zaczął sie pojawiać. Do całej tej litanii dopisał bym jeszcze wtryskiwacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błędy są takie jak Sonda Lambra Bank 1 poza zakresem tak samo bank 2, zdejmowałe kolektor wymieniałem uszczelki pod nim było troche benzyny na niektórych zaworach tez myslałem o wtryskach ale musze narazie zobaczyc czy bedzie jakas poprawa po tych uszczelkach kwestia kilka dni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że zdjąłeś kolektor dolotowy, a uszczelki wymieniłeś od czego? W tej sytuacji pilnuj oleju żeby się za bardzo nie rozrzedził benzyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na twoim miejscu najtanszym kosztem i najszybszym wziol sie za wymiane swiec bo tego chyba nie napisales jako wymienione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swiece wymieniałem jakies 3 miesiace temu, do oleju nie idzie raczej waha bo ani nie przybywa ani nie widac nic podejzanego w oleju, błędy przestały wyskakiwac sond po tym jak wywalilem nowa przepływke i wsadziłem stara a nastepnie zrobiłem adaptacje sterownika... nowa była Magneti Marelli shit:), auto fajnie sie rozpedza i ogolnie jest ok, pozostał problem strzelania w kolektor na zimnym i nie da rade sie wkrecic na obroty dopuki nie lapnie 25 stopni, gdy przezuci na gaz automatycznie normalnie jedzie co moze byc?, na ciepłym na benzynie tez normalnie jedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może czujnik temp.? Zawiesił się na wysokiej temp., a głupi sterownik myśli że piec gorący daję ubogą i dzieją się cuda... A na gorącym sondy pracują? Sondy zaczynają działać jak osiągną ok300st.C. Sprawdź ten czujnik jako że miejsce upierdliwe proponuję go wykręcić i sprawdzać rezystancję w garnku z wodą - zimna, ciepła ew. wrzątek..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp w głowicy wymienilem on kilka złoty kosztował, temp pokazuje okey na kompie, na samym poczatku gdy na zimnym i na zgaszonym podepne kompa to pokazuje wszystkie temp (powietrza płynu oleju itd) na minus alejak odpale to po chwili sie zmienia, a pokazuje on tak gdy na podwórku jest jakies 10+stopnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Kłaku00
      Witam wszystkich razem z moim skromnym sedanem ?

    • Przez Seba97e46
      Witam, chciałbym podłączyć kabel AUX do takiego radyjka, niestety nie ma ono takiej możliwości. Wiem, że można próbować wpiąć się pod fale AM. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, to proszę o pomoc. Scalak to motorolla xc390239fu, nie mogę nigdzie znaleźć datasheetu. Takie dwa schematy znalazłem, pierwszy schemat nie działa, polutowałem wszystko tak jak należy, ale niestety brak dźwięku po podłączeniu telefonu. Radio gra z podłączonym i odłączonym jackiem, bez różnicy czy jest przejście w ścieżce czy też nie. Drugiego schematu nie próbowałem, ponieważ tam włączam się przed wzmacniacz i będę miał regulację głośności tylko z telefonu.. Udało się komuś w jakiś sensowny sposób dorobić kabel AUX do takiego radia bez przycisku MODE?
       


    • Przez Krzysiek
      Zasady dodawania ogłoszeń:
      - Minimalna ilość postów wymagana do dodawania ogłoszeń  w tym forum to 10.
      - Ogłoszenie będzie widoczne przez 30dni, aby nieaktualne oferty nie zaśmiecały giełdy. Wszystkich, którzy sprzedali !! kupili proszę o informacje do admina/moderatora !!
      Powinny one wyglądać tak:
      1. Najpierw tworzymy nowy temat, w którego nazwie wpisujemy sprzedawany samochód.
      Sam temat ma już precyzyjnie określać co chcemy sprzedać/kupić.
      2. W treści posta podajemy: opis (opis to coś więcej niż dwa słowa i link do serwisu ogłoszeniowego), model auta , min. 1 zdjęcie, przedział cenowy, wszelkie uwagi i metodę kontaktu: e-mail lub telefon (nie wszyscy użytkownicy forum posiadają komunikatory takie jak ICQ lub GG). Posty zawierające linki do innych serwisów ogłoszeniowych nie będą dodawane.
      3. Jeżeli samochód został sprzedany i ogłoszenie nie jest już przydatne użytkownikowi, należy je skasować.
      4. Ogłoszenia nie mogą się dublować
      5. Ogłaszający powinien być osobą prywatną. W przypadku firmy możliwa jest prezentacja tylko jednostkowych elementów które nie występują w zwykłej ofercie. Sprzedajemy tylko elementy pojedyncze a nie znajdujące się w stałej ofercie firmy lub osoby prywatnej.
      6. Ogłoszenia nie spełniające tych wymagań będą kasowane. Osoby nie respektujące tego regulaminu będą upominane, a następnie banowane
      7. Sztuczne podbijanie pozycji ogłoszenia poprzez jego kosmetyczną modyfikację jest surowo zabronione
      8. Pisanie postów wyrażających opinię o sprzedawcy lub przedmiocie sprzedaży są surowo zabronione.
      Niestosowanie się grozi banem !
    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.