Skocz do zawartości


Problem z ABS


goryl89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Moze ktos bylby w stanie mi pomoc bo ja juz nie mam sil z tym :P

Mam pompe i sterownik abs o numerze 0 265 233 001 silnik 2.8 podwojny vanos,problem moj jest taki ze przy 95% zahamowani przy predkosci 25-20 i ponizej bije mi pedal tak jak by dzialal ABS,wszystko dziala normalnie i ABS jak jest slisko i ASC zero błedow na kompie,najpierw dalem sterownik do goscia do roboty 2 razy naprawial i dalej to samo wkoncu znalazlem niedaleko taki sam sterownik uzywany pojechalem wczoraj zalozylem i dalej to samo,gosciu mi powiedzial ze moze byc to serwo.Jak dalem sterownik do roboty i jezdzilem bez niego nie mialem abs i asc i pedal juz nie bil normalnie hamowalem.Jak kompa podlaczam zero bledow,podczas jazdy z kompem jade kawalek normalnie hamuje bez bicia po chwili zaczyna bic pedal przy zahamowaniu i zrywa polaczenie z komputerem.Czy rzeczywiscie moze byc to serwo? bo jesli odepne sterownik to mi nie bije pedal,abs nie mam i asc ale normalnie hamuje.Bylem caly czas przekonany ze to ten sterownik ale po wczorajszym to juz zglupialem :P

Edytowane przez goryl89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



×
×
  • Dodaj nową pozycję...