Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


układ wydechowy e46 325i


koko090681

Rekomendowane odpowiedzi

troche późno zakładam temat ale może mi coś powiecie na temat wydechu

jutro jade do szpeców w sprawie wydechu ,ja za bardzo nie znam się na tym co i jak ,a więc moje pytanie co zrobić najlepiej aby to wyglądało dobrze a zarazem dźwięk był dobry -nie chcę żeby darło ryja ale lekki basik by się zdał

katy się wywala czy nie polecane ?? jak to się ma do dzwieku i do pracy silnika ??

co polecacie zrobić aby było dobrze ???

jakiej średnicy rury itd. ???

wiem że w ecu project robią dobrą robote ale musze coś wiedzieć na ten temat :lol::lol:

chodzi mi o porady tych którzy już coś robili u siebie i co kumają coś na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co zrobić najlepiej aby to wyglądało dobrze a zarazem dźwięk był dobry -nie chcę żeby darło ryja ale lekki basik by się zdał

Jezeli chodzi tylko o to, to szukaj dedykowanej markowej poszki. Cala reszta czyli zmiana srednicy rur, wycine katow niema tu nic do rzeczy. No chyba, ze planujesz wsadzac swistaka pod maske ;) Po wycieciu katow bedzie glosniej ale mozesz uzyskac dzwiek latajacych puszek.

co polecacie zrobić aby było dobrze ???

Znajdz sobie na YT nagrane wydechy i bedziesz wiedziec czego szukac.

Kilka osob u nas juz sie skusilo na wydechy Magnaflow. Podkresla dzwiek a lba nie urywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o katalizator, puki dobry, nie zapchany i drożny nie tykać! No chyba że non-stop bedziesz jeździł w zakresie obrotów 5-7 tyś RPM. BMW wyliczyło cały układ wzorowo więc lepiej go nie tykać jeśli nie masz zapędów rajdowych. Po wycięciu zaczyna się pierdzenie warczenie i inne nieprzyjemności. Co do reszty ori brzmi najładniej i nie męczy:D Każdy tłumik końcowy w poszczególnym aucie brzmi inaczej, każdy ma inny gust, dobrać pod konkretną osobę- spore wyzwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach