grzywek11 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 witam mam problem.auto bmw e30 318i (m40).odpaliłem auto i grzało sie na wolnych obrotach.po jakims czasie zaswieciła sie kontrolka oleju (akurat miałem jechać kupić olej aby dolać; było troszkę poniżej stanu min).zgaśłem silnik.odpaliłem ponownie i kontrolka nie zgasła.pojechałem kupić olej (innym autem).dolałem do odpowiedniego poziomu ale kontrolka jak nie gasła tak nie gasła.zdjąłem pokrywę zaworów i olej nie jest podawany na górę.czy to mogła polecieć pompa oleju?a może coś innego.dzięki za pomoc.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 MOgło Ci się także zdarzyć tak, że olej który akurat masz w bumie wypłukał kilka syfów i albo zapchał smoka na dole, albo któryś z kanalików olejowych. Najlepiej albo sam albo daj mechanikowi sprawdzonemu żeby przeczyścił Ci układ olejowy, odkręcił misę i wybrał wszywstkie syfy(u mnie było w misie coś w rodzaju ziemi, piasku....skąd, nie wiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zepot Opublikowano 19 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 mozliwe że smok sie zerwał i nie bierze oleju.rozbierz miske tak jak radzi kolega i to szybko.kiedys znałem typa miał cos bardzo podobnego ale on to olał i 1.6 m40 do wymiany:( [ Dodano: 19 Styczeń 07, 16:39 ] ale głowa do góry ja juz tez pół auta wymieniłem.miłośc nie zna słowa nie.beka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywek11 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 misa rozebrana.smok ok.olej czysty.a jesli to jednak pompa to mozna ja jakos zregenerowac czy trzeba zakupic nowa?jesli mozna to jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryniek100 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 sprawdz zawor przelewowy w pompie oleju,potrafi peknac sprezynka albo mogl sie zaciac i wdedy nie ma cisnienia.Mialem tak w m10b20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 20 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 ja bym sprawdził czujnik oleju czy jest sprawny,miałem kiedys taki przypadeksprzawdzałem wszystko aż wymieniłem czujnik i problem zniknoł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Czujnik sprawdź oczywiście, ale ja właśnie tylko myślałem że czujnik jest walnięty- brak był innych skutków braku smarowania, np. zbyt szybkie grzanie, przegrzewanie, niestety przypłaciłem to przytarciem silnika i ostatecznie wymianą na drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.