ajlb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ktos wie gdzie moge zasiegnac informacji o tych dwoch silnikach? Wiem ze tak sama wygladaja, moc rozni sie 115 i 143, jakies inne cechy charakterystyczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek_JST Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 no nie do końca tak samo wyglądają... od około pół roku śledzę ogłoszenia modeli z tym silnikiem... po podniesieniu machy łatwo poznać co siedzi w środu... przy samym grillu dochodzi rura do kolektora, jeżeli z kolektora wychodzi w dół, to jest to TDS, a jeżeli lśni przechodząc tuż przy grillu górą, to jest to wersja TD... w pierwszym przypadku rura ta idzie do intercoolera... to tylko moje spostrzeżenia... z "wywiadów" z użytkownikami wiem, że palą mniej więcej tyle samo, trzeba dbać jak o każdego turbo diesla (powolne rozgrzewanie i studzenie przed zgaszeniem)... słyszałem też z różnych źródeł, że jeżeli samochód był prawidłowo eksploatowany, to przebieg rzędu 600tyś jest do wykonania... a nawet i więcej... to tyle z mojej strony... jak mi się coś przypomni to napiszę... Pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajlb Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 "TDS ma Intercooler a TD go nie ma" jak wyglada ten intercooler ?? btw dzieki, juz mam jakis trop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 przy dobrze użytkowanym dieslu 2,5 td lub tds 600 000 km to do wykonania bez zadnej przesady. Osobiście widziałem 525 td z przebiegiem okolo <bmw> 850 000 <bmw> i dalej sobie jezdziła. <bmw_3> happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Intercooler to taka dodatkowa chłodniczka do schłodzenia powietrza zasysanego przez silnik. Niestety z tego powodu tdsy są bardziej naszprycowane elektroniką. W samej pompie jest kilka czujników. No ale coś za coś: różnica 115 do 143 KM mowi sama za siebie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajlb Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 o to dwie fotografie: http://ajsunshine.fm.interia.pl/s1.jpg http://ajsunshine.fm.interia.pl/s2.jpg czy na ich podstawie mozna stwierdzic ktory to silnik 525TDS czy 525TD, czy to wlasnie ten intercooler ? Z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 tds z e34, ale widac kółko od klimy a sprezarki niema, tak jakby ktos silnik wzial z innej bumy ktora byla z klimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajlb Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 trafne spostrzezenie, dlatego pytam wlasnie o silnik, bo jest wielka niewiadoma..Udalo mi sie odczytac nr silnika, chcialem zapytac jak moge po numerze stwierdzic czy to 525tds czy 525td ? Jest jakas www co sie podaje numer i pokazuje jaki model BMW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 http://www.realoem.com/bmw/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek_JST Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 ajlb na pierwszej fotografii, którą wkleiłeś widać lśniącą rurę idącą do intercoolera... intercooler wygląda tak : http://www.allegro.pl/item163381921_bmw_e34_tds_525_intercooler.html http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=CC31&mospid=47446&hg=17&fg=05 Charge-air cooling to właśnie intercooler... tutaj jest ogłoszenie e36 wersja TD (w opisie aukcji jest pomyłka) - zobacz zdjęcie silnika http://moto.allegro.pl/item160393896_bmw_325_tds_2_5_diesel.html a tutaj TDS - proszę zauważyć, że rura przychodząca do kolektora wychodzi z dołu (z intercoolera właśnie): http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2101290 to tak na pierwszy rzut oka widać - jeżeli chodzi o te modele... nie wiem jak to w późniejszych, no ale rozważamy te roczniki przecież... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajlb Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Wielkie dzieki "Jarek_JST" Rocznik calego wozu jest z 92 roku, a silnik nie wiadomo z którego, bo moze byc z 95, zwlaszcza jak bylem u mechanika to powiedzial mi ze klocki mam z E34 z 95roku, z innych rzeczy to mam szersza maske i grilla(tzn nie z 92 tylko z 94/95 wtedy co byly szersze - dokldanie nie wiadomo Dlatego jest silnik jest np z 95 to moze byc cos innego, ale chyba raczej nie, bo z tego co mi wiadomo silniki typu 525 tds produkowano od 91 do 95 roku, czyli sa takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.