BMWE Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 witam <bmw_1> powiedzcie mi co szlak trafiło...a moze dopiero trafia :mrgreen: prędkościomierz raz działa raz nie.. tj: jade 70km na godzinę.. cisza... zwalniam i prędkosciomierz odrazu wskakuje z pozycji 0 np. na 60 km... czasem jadąc z jakąś prędkością pokazuje mi i za chwile jak by go rozłączało i spada na zero... czasem ładnie pracuje przez 100km drogi a czasem w ogóle nie chce do mnie gadać.. co jest?????? a tak odbiegajac od tematu... jak nie działa prędkosciomierz to również ekonomizer pokazuje max. spalanie. ale to tylko wskazanie bo pali chyba tak samo... (pewnie sa w jakis sposób połączone) prędkośc obrotowa silnika + prędkośc auta = ekonomizer? tak jest? dobrze rozumuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks77 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 w osie masz kostkę od prędkościomierza wyczyść w niej styki to powinno pomuc ja miałem to samo i wyczyszczenie styków pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scraby81 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 czesc. Ja tez tak mialem. Nie dzialal a po paru kilometrach zaczał dzialac jak sie rozgrzal. u mnie jednak okazalo sie ze ktos dlubal przy liczniku i wymienilem sam predkosciomiez na inny i pomoglo. potem dzialal jak nalezy. :):):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 w osie masz kostkę od prędkościomierza przepraszam ale nie rozumiem.. co to jest "osie"???? [ Dodano: 30 Styczeń 07, 19:24 ] a powiedzcie mi jeszcze jak sie wyciąga ten licznik... Jakieś wkręty tam sa , śrubki.. czy to wszystko na wcisk.. nie wiem z ktorej strony mam się do tego zabrac żebym czegos nie połamał w czym jestem najlepszy :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek75 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 na tylnim moscie masz czujnik predkosci i tam jest ta kostka <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 .Jakieś wkręty tam sa , śrubki.. czy to wszystko na wcisk..nie wiem z ktorej strony mam się do tego zabrac żebym czegos nie połamał w czym jestem najlepszy :lol: to może w pktach: 1. zdejmujesz osłone pod kolumna kierownicy - dwie śruby po lewej i prawej stronie kiety 2. zdejmujesz osłone nad kolumna kierownicy, zaraz nad nia - dwie nakrętki od strony kabli ( wew) też po obu stronach kiery, z lewą nie będzie problemu, z prawą trzeba sie pomęczyć , musisz na macanego ją wyczuć 3. pod osłoną z pkt 2 są śruby 2 albo 3 i zdejmujesz ramke zegarów 4. 2 śruby z przodu i chyba 2 od góry trzymające zegary 5. odchyl;ając zegary wypinasz z tyłu kostki 2 lub 3 ( w zależności od wersji silnika) 6. manewrując wyciągasz zegary do siebie - bez zdejmowania kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWE Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 dzięki!!!! <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.