Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW318 is M42 Zatarty napinacz, przestawiony rozrzad!pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

zatarl mi sie napinacz rozrzadu. Lancuch byl luzny i polamal plastikowy slizgacz zamontowany miedzy kolami zebatymi(przejechalem tak ok 300 km bo bylem w trasie zagranica). Wymienilem napinacz i ten slizgacz plastikowy. Mialem problemy z ustawieniem rozrzadu. Czy ktos to juz robil? Na kolach nie ma zadnych cech do ustawienia poza malymi strzalkami. Czy strzalki maja byc ustawione na boczne obudowy? czy moze skierowane do siebie?po pomocy mechanika ustawilem rozrzad (odkrecajac kola i ustawiajac je po swojemu) zlozylem silnik z nowym napinaczem i strasznie rzezil, przejechalem kilka kilometrow i stanal calkiem. Poczulem tylko szarpniecie silnika pod pedalami. Wczesniej podczas ustawiania rozrzadu jak krecilem kluczem srube na wale lancuch przeskakiwal na zebatce na dole. Myslicie ze wyjechaly sie zeby na zebatce na wale? czy teraz

musze wymienic caly rozrzad czy tylko ta zebatke na dole? zna ktos koszty wymiany lancucha wraz z zebatkami?pomozcie prosze.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...