siwyopole Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 zatarl mi sie napinacz rozrzadu. Lancuch byl luzny i polamal plastikowy slizgacz zamontowany miedzy kolami zebatymi(przejechalem tak ok 300 km bo bylem w trasie zagranica). Wymienilem napinacz i ten slizgacz plastikowy. Mialem problemy z ustawieniem rozrzadu. Czy ktos to juz robil? Na kolach nie ma zadnych cech do ustawienia poza malymi strzalkami. Czy strzalki maja byc ustawione na boczne obudowy? czy moze skierowane do siebie?po pomocy mechanika ustawilem rozrzad (odkrecajac kola i ustawiajac je po swojemu) zlozylem silnik z nowym napinaczem i strasznie rzezil, przejechalem kilka kilometrow i stanal calkiem. Poczulem tylko szarpniecie silnika pod pedalami. Wczesniej podczas ustawiania rozrzadu jak krecilem kluczem srube na wale lancuch przeskakiwal na zebatce na dole. Myslicie ze wyjechaly sie zeby na zebatce na wale? czy teraz musze wymienic caly rozrzad czy tylko ta zebatke na dole? zna ktos koszty wymiany lancucha wraz z zebatkami?pomozcie prosze.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Naginaj do dobrego mechanika bo nic z tego nie będzie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esiue30 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 dokładnie! szkoda głowicy i tłoków jak ci silnik aż zblokowało lepiej jedź do mechaniora o ile nie jest za późno. pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.