bmw316i Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Podczas pracy silnika spod maski wydobywa się dziwny szmer jakby jakiś pasek sie slizgał, jest dość głośny, po wyłączeniu silnika jest jeszcze przez jakieś 0.5 sekundy. Co to może być? I drugi problemik, jak przejadę wystarczy 3 km to coś sie w tym aucie tak nagrzewa że potem strzela i pyka sobie przez godzine, ten dźwięk dochodzi chyba z podwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IeS Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 A kiedy były wymieniane paski klinowe/ pasek rozrządu? Warto się tym zainteresować. Co do cykania od spodu to nie ma się czym martwić bo wynika to z rozgrzania układu wydechowego, który tak sobie chłonie. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 2 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 a konkretnie cykania z podwozia to katalizator który najdłużej stygnie z takimi trzaskami, a szum, mówisz ze po wyłączeniu jeszcze jakiś czas słychać więc to nie rozrząd, jedyne co sie chyba kręci po zgaszeniu to wisko...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 nie wymieniałem rozrządu od kiedy ją kupiłem, ani oleju też bo tyle cieknie że sie dolewa na bierząco. Ile może kosztować wymiana rozrządu w tym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Podczas pracy silnika spod maski wydobywa się dziwny szmer jakby jakiś pasek sie slizgał, jest dość głośny, po wyłączeniu silnika jest jeszcze przez jakieś 0.5 sekundy. Co to może być?I drugi problemik, jak przejadę wystarczy 3 km to coś sie w tym aucie tak nagrzewa że potem strzela i pyka sobie przez godzine, ten dźwięk dochodzi chyba z podwozia. jedz do dobrego mechaniora zanim cos sie spieprzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekfl Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Siemka Tak to napisałeś że cieżko cokolwiek odpowiedziec co to może być za dźwięk Potrafisz rozpoznać luzu piszczącego paska jest dośc charakterystyczny od np. bendiksa który też może wydawać taki "chrobot". Musisz to bardziej sprecyzować. A co do tego skwierczenia z podowozia to ty też byś skwierczał jak bys się tak rozgrzął do kilkuset stopni , to napewno stygnący układ wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmw316i Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ale bez jaj z tym rozgrzewaniem, mam jeszcze drugie auto seata cordobe i żeby sie jeszcze nigdy sie tak nie rozgrzał a okazji było wiele przez 200 000 km :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekfl Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 ale bez jaj z tym rozgrzewaniem, mam jeszcze drugie auto seata cordobe i żeby sie jeszcze nigdy sie tak nie rozgrzał a okazji było wiele przez 200 000 km hehe ja też miałem inne auta i tak nie skwierczały :-D ale nie musisz sie tego obawiac to jest normalne zjawisko, choć nie wiem czemu nie wszystkie auta tak maja. Raczej bym się bardziej przyjrzał silnikowi i tym dzwiękom z pod maski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.