Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat

E28 opinie

michal_f

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój znajomy ma do sprzedania e28 z 84roku, tylko nie wiem jaki silnik, bo w dowodzie jest 1,8, na silniku 2.5/2.8 a na tylnej klapie 520i, jakieś sugestie, bo nie znam się na silnikach m20 czy m30?

No i drugie pytanie, czy warto dać 2 tys złotych za egzemplarz w takim stanie? Ktoś próbował spawać progi, coś malować, ale jak widać na zdjęciach, dość nieudolnie. No i coś zauważyłem to progi przy nadkolach są dość pognite.

7azyquvu.jpg

u6ajy9yb.jpg

uhu7utap.jpg

yvareva6.jpg

apujure4.jpg

e3ypade3.jpg

y3e2ygu5.jpg

6e7erapu.jpg

a7etupuz.jpg

une8emar.jpg

udytube4.jpg

dyja9ygy.jpg

ta3unahe.jpg

4yqury5y.jpg

4yjeveve.jpg

8a5aquhu.jpg

y6use9e9.jpg

silnik jak w e24 chyba m30

jest ubezpieczenie i przeglad? pan jest z wroclawia?

jak wyglada auto pod spodem?

Nie jest ani ubezpieczone, ani nie ma przeglądu, stalo ponad dwa lata w garażu, przynajmniej o tylu wiem, bo od tego czasu znam tego pana. Auto stoi w tej chwili w Kędzierzynie Koźlu, w garażu mojej dziewczyny :D jedyne co to udało mi się na szybko obejrzeć progi, napewno są do roboty, nie wiem jak dalej, nie miałem czasu na głębsze oględziny, jak będę następny raz widział auto to dopiero zajrzę dokładnie pod samochód.

Jak to będzie durszlak spod dołu - to bym odpuszczał. Z piecem zawsze można pokombinować.

A nawiasem magiczna baza pod długoletni projekt bądź przy zakresie dłuuuugiego czasu - kilku miesięczny. Ja bym się pokusił i w wolnych chwilach dłubał, działał, przywracał do życia. :bag: Kosztuje grosze, ale czy będzie sens wykładać kolejną kasę na renowacje?

Mi w oczy rzuciła się ta fajna Pani w spódniczce :D i wnioskuję, że twoja dziewczyna :P to pogratulować heheheh.

Ja pytam o opinie o samochodzie, a nie o dziewczynie :D ale dzięki, tak to moja dziewczyna ;)

Jak to będzie durszlak spod dołu - to bym odpuszczał. Z piecem zawsze można pokombinować.