michal_f Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Witam, mój znajomy ma do sprzedania e28 z 84roku, tylko nie wiem jaki silnik, bo w dowodzie jest 1,8, na silniku 2.5/2.8 a na tylnej klapie 520i, jakieś sugestie, bo nie znam się na silnikach m20 czy m30? No i drugie pytanie, czy warto dać 2 tys złotych za egzemplarz w takim stanie? Ktoś próbował spawać progi, coś malować, ale jak widać na zdjęciach, dość nieudolnie. No i coś zauważyłem to progi przy nadkolach są dość pognite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek325e46 Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 jezeli za 2tys to ja bym sie pokusil, hmm jesli niemasz pewnosci co za motorownia to karnij sie najlepiej i poczujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_f Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Już wiem, to jest m30, ale czemu jest 2.5/2.8,w końcu jaka to pojemność? Ktoś zna te oznaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galone Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 silnik jak w e24 chyba m30 jest ubezpieczenie i przeglad? pan jest z wroclawia? jak wyglada auto pod spodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...