nocond Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam, mam problem z silnikiem jak w temacie. Jakiś czas temu przy odpalaniu pojawił się dziwny klekot(głównie na zimnym silniku), niestety żaden z odwiedzonych przezemnie mechaników nie potrafił nic poradzić, ani stwierdzić przyczyny. Dałbym sobie spokuj gdyby nie to że zaczyna się on pojawiać na ciepłym silniku, także w trakcie jazdy. W załączonym filmiku próbka. Z góry dzięki za pomoc, i przepraszam, jeżeli piszę w złym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Podpinałeś pod kompa? Jakieś błędy. Zobacz na korekcje. Jak wtrysk zaczął lać to będzie tak chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocond Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 podłączany był do kompa... niestety błędów brak, wtryski były sprawdzane i wyszło że są dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek669 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 (edytowane) Który masz rocznik tego X3 ? N47 to fajny i dynamiczny silnik, bardzo elastyczny, ale z początku produkcji ( i nie tylko ) był problem z rozrządem, który zaczynał hałasować, stukać i pukać, a w konsekwencji się urywał. Widziałem, już kilkanaście ogłoszeń gdzie samochód z tym silnikiem miał urwany rozrząd. Edytowane 7 Sierpnia 2014 przez Krzysiek669 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocond Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 rocznik 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 N47D20A sprawdź czy na tabliczce znamionowej masz taki model silnika po filmiku ciężko być w 100% pewnym ale wydaje mi się że to tłoki stukają po zaworach innymi słowy masz do wymiany rozrząd razem z kółkami napinaczami i łyzwami, druga opcja to pęknięta górna łyżwa rozrządu naprawa jak wyżej przerobiłem tych silników już sporo i jest to niestety ich wada do której bmw nie chce się przyznać w x3 rekordzista miął 110000 tys przebiegu jak strzelił mu łańcuch temat jest dość zawiły bo wymieniając części na czas można uniknąc poważnej awarii w której to zwykle pęka wałek rozrządu i rozpada się łożysko igiełkowe w koniku po czym igiełki a jest ich na prawdę sporo wędrują sobie po całym silniku i uszkadzają dosłownie wszystko. Wtedy taki silnik raczej nadaje się na dawce tłoków i wału (tylko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocond Opublikowano 9 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Dzięki za pomoc, problem rozwiązany. Problemem był rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.