Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


podłączenie poduszki dwunabojowej


Stifler

Rekomendowane odpowiedzi

siema z racji tego że zmieniłem zdanie i zmieniam kierownice na multifunkcje mam problem z poduszką.

w kierownicy która posiadam mam poduszke jednonabojowa a w tej nowej sa dwa naboje . jak to podłaczyć? kostki wszystko pasuje i czy to bedzie działać?

i do tego chcę podłączyc tempomat mam silnik m52 i czy wystarczy pociagnąc wszystkie kable do komputera itd. czy coś musze do kupic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożyć instalacje do drugiego naboju i dokodować, lub zrobić druciarstwo i podłączyć tylko jeden nabój :wstyd:

W m52 jeśli dobrze pamiętam to trzeba dołożyć przepustnice

Wysłane z mojego LG-D405 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam kilka razy wrzucałem kiere z okrągłym jaskiem i podłanczałem jeden nabój i w razie czego na pewno spełni swoje działanie a zeby było jak w oryginale trzeba by zmienić sterownik i pociagnac do niego wiązke wiec mysle ze to spoey kłopot , co do tempomatu w 6 cylindrowych e46 to kwestia kwadransu i działa prosta sprawa opisane jest wszystko na necie trzy przewody do podpięcia , więc spokojnie dasz rady :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...