Skocz do zawartości

Hamulec reczny


Rekomendowane odpowiedzi

Problem z hamulcem recznym, a w sumie jego brak, Przy wymianie lozyska tylnego zmuszony bylem zdemontowac szczeki hamulca recznego. Niestety po ponownym jego zamontowniu nie banglają.

Linka zaczepiona poprawnie, regulacja nie przyniosła także efektów. Gdzie szukac problemu?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wajcha ma opór przy zaciąganiu ? Może gdzieś puściło...Wygląda na to jakby może rozpierak był źle złożony...A przy wymianie nie wkładałeś nowego kompletu sprężynek i bolców ? To warto zrobić jak się rozbiera...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walczylem dzis z tematem, dostalem sie do wajchy gdzie sa wpiete linki i tam jest duzy luz na nich. Wajcha nie daje oporu.NIestety w e60 nie ma regulacji naciagu linki w tym miejscu. najprawdopodobniej gdzies pekly.

Nowe juz zamowione, zobaczymy jak bedzie po wymianie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łe tam,przecież to e60 -pewnie trzeba było zrobić "aktiv" potem adaptacje hamulca z prawą ręką,a na koniec poprosić żeby już był aktywny ten hamulec:p

jeżeli nie ma wogóle oporu to pewnie pękły w pancerzach ale żeby tak oba na raz?

Czyżby od od mocowania przy dźwigni szła jedna linka a gdzieś głębiej było rozwidlenie na obie strony?

Jeśli faktycznie tak jest to nie trąci to dobrym pomysłem w stanie awarii głównych hamulców.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łe tam,przecież to e60 -pewnie trzeba było zrobić "aktiv" potem adaptacje hamulca z prawą ręką,a na koniec poprosić żeby już był aktywny ten hamulec

jeżeli nie ma wogóle oporu to pewnie pękły w pancerzach ale żeby tak oba na raz?

Czyżby od od mocowania przy dźwigni szła jedna linka a gdzieś głębiej było rozwidlenie na obie strony?

Jeśli faktycznie tak jest to nie trąci to dobrym pomysłem w stanie awarii głównych hamulców.

Hehe, probowalem ale nie chcial sie aktywowac

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany. Okazalo sie ze przy dzwignie sprezyna ktora sie tam znajduje byla wscisnieta do stanu serwisowego (do wymiany linek). Wystarczylo odblokowac zapadke, 30sek roboty

Mb9drd5.jpg

Ale przynajmniej mam nowe linki.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobrze,że taka błachostka.Bo w e39 ręczny jest tak ciulowy,że jak działa to nie wolno go zaciągać jak auto jeszcze się toczy czy jedzie bo puszcza i ponowna regulacja.Sprawdzone :) Poza tym w niektórych puszcza sam z siebie z czasem o tak sobie :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez carek1995carek
      Cześć, 
      Na co zwrócić uwagę przy kupnie e60, 4.8l 2009r. Skrzynia automat-lopatki. Auto po zmianie oleju w skrzyni. Do popraw lakierniczo blacharskich. Cena dość atrakcyjna. Na polskich blachach. 
    • Przez carek1995carek
      Cześć jestem tu nowy,
      Od tygodnia mam e60 z silnikiem diesla 2l, 163km(przed lift). Chcę żeby ktoś mi doradził co trzeba naprawić, a mianowicie poci się w miejscu gdzie znajdują się wtryskiwacze. Najbardziej przy 1 i 2. Jak dam dużo gazu to czuć ropę w samochodzie. Czy wymiana uszczelniaczy coś pomoże? (Podkładki miedziane i oring). Ktoś miał taki problem? Dodam, że przewody od wtryskiwaczy są w miarę suche.



    • Przez efendi
      Cześć,
       
      jako że kolega szuka sobie 520d w karoserii E61, wczoraj byliśmy obejrzeć jedną perliczkę w opolskim.
       
      Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-520d-e61-lift-automat-bezwypadkowy-aso-bixenon-polskory-lifestyle-ID6z0dHz.html
       
      Z obserwacji na miejscu (nie zabraliśmy niestety miernika grubości lakieru):
      - od środka na niektórych drzwiach przy rantach dało się znaleźć pęcherzyki "krople" lakieru które były miękkie i można je było palcem naciskać,
      - rygle zamków od niektórych drzwi na słupkach krzywo po przykręcane - nie według markerów/znaczników,
      - tylny zderzak jak właściciel pisze i mówi malowany i to dość nieudolnie ale nie mi oceniać bo ja lakiernikiem nie jestem,
      - maska źle spasowana przy reflektorach (nierówne szpary),
      - wszystko pod maską doskonale umyte więc brak wycieków :), widać nalot utleniania aluminium na aluminiowych elementach silnika,
      - wnętrze zadbane (przycisk Start-Stop jak NOWY), gałka od iDrive wydrapana do plastiku,
      - silnik na ciepłym pracuje bardzo nierówno, nie wiem jak na zimnym gdyż właściciel przywitał nas rozgrzanym silnikiem
      - diagnoza na komputerze pokazała:


       
      Błędy z ISTA, każdy niech sobie interpretuje jak chce, dla mnie za dużo tego  i wszystko z grubsza w tym samym momencie.
       
      To co zaznaczyłem na czerwono to taki rodzynek i również jego niech sobie każdy interpretuje - może zmieniony sterownik od skrzyni a może kręcony, któż to wie.
       
      Hitem, czego jeszcze nigdy nie słyszałem był tekst: że jak się nie sprzeda tutaj to wraca do Niemiec bo tam ją ktoś z rodziny chce kupić - bo auto niby z rodziny z Niemiec przyjechało tutaj ale tam Volksdojcze za nim płaczą
       
      Jest to moja osobista opinia, na temat w/w auta. Ja go nie kupiłem. Jeżeli komuś się podoba i akceptuje to co ja widziałem to niech jedzie, ogląda i bierze :D.
    • Przez StormRider
      Witam. 
       
      Szukam dla znajomego E60 lub E61 z M54B25 lub M54B30 pod maską. Z wyposażenia to xenony, fotele z pamięcią i chętnie navi pro. Kolor obojętny.
       
      Ewentualne oferty poproszę na PW.
    • Przez Chexer
      Witajcie. Od jakiegoś czasu szukam piąteczki.
       
      Samochód: E60 M57, konkretniej: 530d 218, 530d 231 lub 535d 272
      Budżet: Mile widziane egzemplarze do 40 000
      Wyposażenie: Koniecznie w M-Pakiecie zewnętrznym i wewnętrznym.
      Stan: Bez wycieków, bez szpachli, nie składana z kilku. Akceptuję 2 warstwę lakieru na niektórych elementach, wymienianą szybę przednią lub odpryski i podobne, normalne rzeczy. Rozumiem, że jest to używane auto.
       
      Oczywiście ze względu na ograniczony budżet biorę pod uwagę przedliftowe egzemplarze.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...