Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


BMW e46 318i n42 143km - Uszczelniacze


Gregu82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich chciał bym zapytać doświadczonych użytkowników o radę. Mianowicie oddałem auto do mechanika aby zrobił uszczelniacze zaworowe, brało litr oleju na 800-1000km.  Wcześniej myślałem że winny był wyciek z miski, ale zostało to zrobione, a olej dalej ubywał w takim tempie.  Byłem w kilku serwisach i wszędzie mówili aby zrobić uszczelniacze.Dodam, że po kupnie auta wymieniałem olej na 10w40 za namową serwisanta. To mój pierwszy kontakt z marką stąd też nie mam doświadczenia co z czym się je. Sporo naczytałem się że te silniki za dobre nie są, ale to już pomińmy, mam więc niech działa jak najdłużej, na forach prawie wszędzie poleca się lać minimum 5w40 a w serwisach mówią aby lać 10w40 i jak człowiek nie jest obeznany to po prostu głupieje. Pytanko czy po tej robocie zrobić płukankę i zalać go 5w40, czy zrobić płukankę i zalać 10w40 ?? Z góry dziękuję za opinie w tej  sprawie. 

 

Pozdro 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miskę uszczelniłem, więcej wycieków nie widzieli, ale przy wymianie uszczelniaczy ponoc jeszcze były drobne wycieki, w każdym bądź razie uszczelniacze zrobione wymienione też oringi, uszczelka klawiatury filtr oleju i zalane olejem 5w40 na próbę poszedł total quartz po 2000tyś jak będzie wszystko ok znów płukanka i zalane zostanie Liqui Moly 4100  5w40. Na razie zrobiłem 400km i jak full był na bagnecie tak jest i mam nadzieje że tak już zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze i moje m52tu uzdrowi wymiana uszczelniaczy. Bo wczorajszy wypad na Bielany i z powrotem w 3 osoby przez aow nie oszczedzajac pedalu gazu i zniķło przynajmniej 100-200ml bo przed wyjazdem byla 1/3 bagnetu, dzisiaj rano juz minimum :)

TAPNIĘTE Z MOJEGO GALAXY NOTE 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach