Rallyfun Opublikowano 25 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) Moi Drodzy W moim F30 N47T 183KM już dwukrotnie po włączeniu zapłonu pojawił się komunikat - "zbyt niskie ciśnienie oleju". Komunikat pojawił się i znikł ale i tak niezwłocznie wyłączyłem silnik. Po ponownym włączeniu stacyjki i odpaleniu silnika komunikatu brak. Oczywiście poziom oleju jest o.k. ale martwi mnie komunikat bo przyczyn może być bardzo duża (już naczytałem się w necie). Pytanie do Was 1. Czy ktoś z Was miał podobną sytuacje i czy przejmować się tym jeśli 2 razy wystąpił i zaraz zgasł? 3. Od czego powinienem ewentualnie rozpocząć szukanie przyczyny? 4. Gdzie szukać przyczyn tzn. gdzie diagnostyka, wymiana/naprawa we Wrocławiu? Chciałbym uniknąć sytuacji, że w jednym miejscu coś mi diagnozują, w drugim miejscu coś wymieniają np. czujnik, a finalnie okazuje się że to nie to itd. itd. Zależy mi na warsztacie, który nie będzie tak drogi jak ASO ale jednocześnie pełny profesjonalizm, bez stodoły i bez naciągania. Edytowane 25 Marca 2018 przez Rallyfun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxmax Opublikowano 21 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Rallyfun Czy udało Ci się rozwiązać problem ciśnienia oleju? Co było przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.