Micgam8281

Czujnik Ciśnienia Paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

535d 2005. 

Witam wszystkich. 

Opisze problem od podszewki moje wtryski w tym tygodniu przeszły regenerację(powodem był błąd 4B10 na 6cylindrze korekta +5.6. Kompresja od 28-29). W miedzy czasie kiedy wtryski sie robiły przez pompę HP w obiegu otwartym przepuscilem 3 puchy LM motorspulung. 

W myjce ultradzwiekowej wylądowały

-Listwa 

- Zawór przelewowy

- Czujnik Ciśnienia 

Do tego oczywiście wymiana filtra ON. 

Poskladalem maszynę, zakodowalem strzykawy motor odpalił od strzała korekty w normie zrobilem w koło komina 100 km bez przygód .

Dzisiaj jadąc sobie spokojnie auto nagle zgasło, jako ze zawsze mam w aucie tester od razu trzepanko błąd 3f30 (czujnik ciśnienia HP). 

Maska do góry, odpialem dziada auto odpalilo i 80 km wróciłem do domu. 

Miernik w łapę i na wtyczce :

- 5 V

- 5 V

- 9 mV 

wiec wiązka wyglada dobrze. Tym bardziej ze po odpieciu czujki całkiem dorzuca błąd 3f31. 

W Live data ciśnienie na zapietym/odpietym czujniku wynosi sztywno 400bar.

I tutaj moje pytanie albo tez prośba, czy ktoś wie lub mógł by sprawdzić w M57 e60 czy po odpieciu tej czujki tez ma takie ciśnienie ?

Tak szczerze to podejrzewam ze sam ten czujnik uwaliłem w myjce ?

ale zanim kupie nowy chcialbym zasięgnąć opinii. 

Oczywiscie podmiany na jakis inny tez spróbuję ale zanim zacznę komuś furę rozbierać albo jeździć i proscic sie o użyczenie tego dziada chciałem zapytać.

Sytuacja z dzisiejszego popołudnia . 

Pozdrawiam. 

 

ROZWIĄZANO USZKODZONY CZUJNIK

 

 

 

 

Edytowane przez Micgam8281

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na tym przednim czujniku na listwie cr jak zapiety pokazuje 6bar a na odpietym 400bar. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No czujnik ciśnienia, (ten z przodu)  ten z tyłu to zawór regulacji ciśnienia. 

6 bar na zapłonie samym ? 

I co Ci się dzieje wgl. ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto kreci nie zapala. Bmw e60 3.0d 2009rok. Na plaku chodzi. Na zaplonie samym i podczas krecenia nic sie nie zmienia, dalej 6bar

20190710_132252.jpg

Edytowane przez Dawidwml
Dopisalem kilka rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jak odepne ten z przodu to pokazuje 410bar i tez nie pali. Na plaku chodzi. Przestane psiukac gasnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On zgasł podczas jazdy czy działo się takie coś wcześniej ? Opisz to konkretnie. I auto to też 535d ?

Edytowane przez Micgam8281

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dluzsza historia. Przekladalem anglika. Anglik palil wszystko ok. Dawca byl europejczyk 530d po wypadku. Przelozone wszystko w anglika i nie pali. Ja osobiscie tej europy nie  zapalalem lecz właściciel twierdzi ze palil po wypadku. Skoro tak mowi to teraz ja musze odpalic te auto po przekladce.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie wszystkie bezpieczniki przekaźniki masy itp. itd. masz do sprawdzenia. Spróbuj połączyć się z DSC, bo w DDE masz stały błąd prędkości kół. I proponuje wsadzić tam sprawdzony w pełni sprawny akumulator. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki masy przekazniki sprawdzilem. Jutro ma kolega mądrzejszy przyjechac zobaczyc lecz jak nie  da rady to czeka mnie laweta i transport do speca od bmw tylko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj jeszcze jak masz to podmienić zawór regulacji ciśnienia na listwie to jest ten drugi od podszybia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolektor do demontazu w takim razie.. Mam wszystkie z listwy i z pompy cr tez mam.  Ten z przodu podmienilem i dalej to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmien wszystko na pewne. A pompę "progową" słyszysz ? Przy każdym załączeniu zapłonu powinna dobić. (Wyraźnie ja słychać pod tylnymi lewymi drzwiami). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompke slychac ta w baku. W progu nie ma. Jest tylko filtr z podgrzewaczem. Zdejme przewod zasilajacy przy silniku to ropa leci dosc intensywnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawory podmienione i dalej lipa. Zegar podpiety i cisnienia brak. Popukalem pompe cr delikatnie mlotkiem i wskoczylo na prawie 200bar ale dalej lipa nie pali. Szukam kogoś zeby wyjac pompe. Zawioze do sprawdzenia i ewentualnie do regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.