Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


żenada. jest to przykre!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli w złości będziesz chciał sprzedac bryczkę za tysiaka to ja biorę :mrgreen: :mrgreen:

A tak poważnie - VW Passat TDI ta najmocniejsza wersja ma 130 KM + ewentualne jakieś "bonusy" więc może wcale nie jest taki słaby. Najlepiej podjechac na hamownię - wtedy będziesz wiedział wszystko <bmw_2>

PS. Ja moimi 100-konikami przegrałem z berlingo 2.0 HDI (około 110 KM) o długośc auta - ale Ty masz tych koni prawie DWA razy więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW Passat TDI ta najmocniejsza wersja ma 130 KM + ewentualne jakieś "bonusy"

1.9 TDI seryjnie ma 150KM , masa passata i e39 jest

porównywalna wiec szanse powinny byc w miare wyrównane a jakie masz felgi i opony w

buni ?

Przyczyn moze byc kilka :

-za duze felgi / za szerokie opony

-nie trafiasz w moment obrotowy

-przeciagasz biegi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz moze ja sie nie znam ale moim zdaniem szanse byly wyrownane. Dodatkowo:

Passat 1.9 TDI ma max. moment 300,2Nm przy 2060obr/min.

BMW 528i ma max moment 280Nm przy 3500obr/min.

wiec nawet przy wiekszej ilosci koni Passat przyspieszal szybciej poniewaz szybciej osiagal swoj max. moment obrotowy - lepiej sie zbieral. Wiec jezeli nie trzymalej obrotow w granicach 3800 to nic dziwnego ze cie wyprzedzil.

Sciganie nie polega poprostu na deptaniu gazu do podlogi.

Mowisz ze auto masz od tygodnia.... najpierw je poznaj i "naucz" sie nim jezdzic a na pewno nastepnym razem ten Passat nie bedzie mial szans.

pozdr :) <bmw_3>

PS> KOSA: tu jest specyfikacja modeli VW http://www.godula.pl/index.php?mode=vw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter, zgadzam sie w 100procentach. Nie jeden dieselek wydyma benzyne z wieksza ilością koni,bo diesel ma ogromny moment obrotowy,a to jest baardzo ważne. TDI maja max.moment już przy 2-3tyś.obrotów,a benzyna koło 4tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Peter, zgadzam sie w 100procentach. Nie jeden dieselek wydyma benzyne z wieksza ilością koni,bo diesel ma ogromny moment obrotowy,a to jest baardzo ważne. TDI maja max.moment już przy 2-3tyś.obrotów,a benzyna koło 4tyś.

Dlatego ważne jest utrzymywanie wysokich obrotów tuż przed startem - możliwie blisko max. momentu <bmw_2> Wtedy dieselek wymięka <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem skad sie wzielo w passacie 1.9 150km jak 2.5 ma 130 i cos kolo 150 te najnowsze tdi w 2.5 maja 170 km bus t5 ma 170km najwiecej no i mozna cos jeszcze pogrzebac (dolozyc) :mrgreen: <bmw> a ja moimi 90km objechalem calibre na legnickiej i dopiero na swiatlach przy maja mnie dogonil a odcinek od tgg :mrgreen: <bmw>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem skad sie wzielo w passacie 1.9 150km jak 2.5 ma 130 i cos kolo 150 te najnowsze tdi w 2.5 maja 170 km bus t5 ma 170km najwiecej no i mozna cos jeszcze pogrzebac (dolozyc) :mrgreen: <bmw> a ja moimi 90km objechalem calibre na legnickiej i dopiero na swiatlach przy maja mnie dogonil a odcinek od tgg :mrgreen: <bmw>

Nie no Boksa - szczerze - są takie wypaśne silniki VW montowane we wszystkich autach koncernu (Audi, VW, Skoda, Seat, a teraz jeszcze Audi kupiła Lambo :shock: ) Rozróżniane są po kolorku napisu liter TDI (jak pisał mordulec)

TDI - 90 KM

TDI - 110KM

T DI - 130KM

TDI - 150KM

Pozdr. bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączyłem go pod komputer i wykazał 2 sondy lamdy do wymiany pozatym nic nie wykazał niepokojącego. on od 0 -100 jest cieniutki ,ale dostaje potężnego kopa powyżej 100 km/h napewno tak nie powinno byc!!! mam nadzieje że to przez te sądy . APROPO spróbowałem sie jeszcze raz z tym samym passatem 1.9tdi ,dostałem w dupe na począdku do 120km/h ale powyżej zrobiłem co chciałem bez kłopotu. cały czas mam pewien niedosyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co z tego ze passaat ma taki moment to pwoiedzcei dlaczego ja moementem 2.8nm wydymam a4 td i130km 309nm?

Po prostu ztreba umeic sie scigac, nawet na prostej :!:

Po prostu nei porownujcie benzyn ydo diesla bo ito nei ma sensu

jechalem 528i i Passatem 130PD, i wiem ze 528i wciaga go jak chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naucz sie poprostu auta , ja mam 2,5 w E34 a Honda Civic 1,6 V-Tec nie miał koło mnie co szukać , a niby Hondy to takie szybkie auta i wszyscy mnie straszyli żebym nie stawał bo baty dostane. Kręć wysoko, nominalnie słabsze auto powinno od ciebie odstać. W 2,5 - 2,8 powyżej 4500rpm włącza sie tryb wścieklizny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

niedawno w nocy na ostatnim groszu (przy estakadzie w strone klecińskiej) na światełkach obok mnie stanął nowy seat ibiza i mazda 323F a jakis tirowiec na CB mówi do mnie bym się im nie dał (oni się ścigali już od legnickiej) no to ok, wlącza się zielone i jedziemy, mazda została daleko w tyle ale gość ibizą robił mnie jak chciał... start miałem dobry ale po chwili gdy ibiza opanowała buksowanie kół to mi odjechala w siną dal.

dobrze że gość w seacie miał CB i go spytałem co ma pod maską. odpowiedział, bym się nie stresował bo ma ok 230KM a w modyfikacje wpakowal kilkanaście tysięcy :) uuuuffff..... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem na oczy Paska TDI 150 KM!!!Były Golfy IV ale sprzedawane w DE.Jedyny podobny diesel VW to 2,5 V6 155KM montowany również w Passacie. Jeśli miał jedną literkę czerwoną i jak mówisz Krzysztof 110 KM to nie ma fizycznej możliwości żeby ci uciekł.Chyba że masz bardzo zaorane sądy lambda i ci podają taką mieszankę paliwa, że silnik nie osiąga odpowiedniej mocy.Jeżeli jest to jednak wersja 130 KM to nie zmienia nic jeśli jest fabryczna.Ja swoją <bmw> 143KM objeżdżam bez kłopotów te silniczki...Problem się pojawia jeśli właściciel takiego diesla inwestuje niewielką sumę pieniędzy w chip-wtedy te paski mają około 180 KM i moment powyżej 400NM...Więc na starcie zawsze dostaniesz od takiego bo nie sposób coś poradzić limuzyną E39 jeszcze na automacie...to nie auto do wyścigów <bmw_3> ale fabryczne Paski musisz objeżdżać wszystkie poza 2,8 V6 i W8. <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...