Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


330D ślizgające się sprzęgło - po wymianie.


KubaG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich !

Miesiąc temu zaczął się ogromny problem w postaci ślizgającego się sprzęgła. Wygląda to tak jakbym jeździł automatem (posiadam manualną skrzynię) i skrzynia robiła redukcje - wchodzi na wysokie obroty dopóki nie spuszczę nogi z gazu i znowu przysłowiowo "docisnę pedał gazu".

Wymiany zaczęły się od - sprzęgła (tarcza,docisk itd.), potem wysprzęglik, pompka wysprzęglika , przewody od pompki itd. + szlifowanie tarczy dwumasy i tarczy sprzęgła + nabicie na nowo sprzęgła.

Wszystko to nie przyniosło skutku, nadal na biegu 3,4,5 sprzęgło się ślizga.
Dodam , że auto jest po chipie więc przypuszczam jeszcze parę opcji:

1) problem z komputerem ?
2) źle założona tarcza (na odwrót) - od jednego mechanika słyszałem, że ponoć czasami w niektórych autach da się tak zrobić i wtedy sprzęgło się ślizga, ale nie wierzę, że po rozebraniu sprzęgła dwa razy dwóch mechaników dwa razy źle założyło sprzęgło.

Czy ktoś posiadał takie problemy? Proszę o pomoc..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...