Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Pęknięty blok silnika w e87, czy łudzić sie i próbować kleić/ uszczelniać?


Pipin

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam.

Temat dotyczy e87 123d n47s, ale zakładam w ogólnym bo to raczej ogólna sytuacja.

Niestety jakieś 2 mieś. po zakupie auta i wymianie rozrządu, okazało się, że ucieka woda, tragedia.

Najgorsze jest to, że po sprawdzeniu głowicy ( która jest ok) niestety okazał się pęknięty blok silnika, mała ryska poprzeczna między cylindrami, woda paruje, na zewnątrz sucho, ucieka ok 200ml na 100km.

Wygląda to tak:

https://ibb.co/mh6Pf3G

https://ibb.co/T25JRRg 

Dylemat mam niesamowity, co robić. Na kupno nowego bloku i montaż chyba mnie nie stać i nie wiem czy się opłaca w ogołe to robić.  Auto jest przepiękne, i w porównaniu do tego ile za nie dałem a za ile moge sprzedać to strata boli jeszcze bardziej.  Szanowni koledzy, czy ktoś próbował kleić/ uszczelniać blok i czy to na jakiś czas zdaje egzamin? Chodzi o klejenie w taki sposób aby nie trzeba było wyciagać bloku, bo tak to chyba sensu nie ma, bo tyle zabule ze juz lepiej blok wymieniać.

Ew. ile mniej więcej kosztuje robocizna wymiany słupka samego z przełożeniem osprzętu w okolicach Wro?

:pytanie_bmw:

Edytowane przez Pipin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...