Gość nibiru Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Dziś przytrafiła mi się przykra przygoda, ogólnie trochę przytarłem podwozie i na nieszczęście wyrosła mi dziurka w baku od spodu. Pytanie jest proste: czy możliwe jest załatanie tej dziurki (jeśli tak to jak, gdzie), czy bardziej opłaca się skombinować nowy baczek ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 wiem ze jest mozliwe ale caly baczek z tego co wiem musi byc wymontowany nie wiem niestety gdzie cos takiego robia ps a duza ta dziura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Dziura raczej mała-nie da się wcisnąć baterii aaa, myślałem, żeby zatkać to kawałkiem gumy i pogłówkować z zaizolowaniem tego (aby guma nie odleciała). Wiem, że do wypadu do Hradca nie znajde innego baku, więc musze zrobić coś tymczasowo (nie chce męczyć lpg-iem mojej <bmw> przy zimnym silniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bilii Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 najlepszy sposob na takie male dziury jest szpachla samochodowa sam nie raz to robilem w benzynie czy dislu napewno dziala tylko sosc benzyne i wyczysc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 a poxylina czy cos takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Jutro wyczaruję coś z tą poxyliną lub szpachlą , będzie kolejne doświadczenie w życiu. Jak się uda to śmigam do Osówki happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Najpier musisz wokół dizury to dobrze wyczyścić i żeby paliwko nie leciało, to oczywiste... Kiedyś jak zrobiłem dziurę w parowniku w zamrażce to dziurę zalepiłem w następujący sposób: potrzebne poxipol i kartka A4, wycinacz z kartki A4 taki kawałek żeby zakrywał dizurę i żeby po bokach sporo mijsca zostało, smarujesz ten kawałek kartki poxipolem dosyć grubo, przyklejasz, gładzisz żeby jak najlepiej przyległo. Następnie wyciąłem jeszcze z 4 karteczki, każda następna większa od poprzedniej, tak żeby po przyklejeniu wysatawała conajmniej 0,5cm poza poprzednią kartkę. Z tymi następnymi 4 robisz tak samo jak z pierwszą. Ja robiłem to w ten sposób że nic nie czekałem tylko tak jak się wycieło i wymieszało poxipol to przyklejałem. Lodóweczka po nabiciu śmigała przynjmniej do czasu jak się wyprowadzałem z akademika, czyli jakieś 5 lat Kombinuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 tylko wymiana czy są sposoby ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Załatanie dziury poszło bardzo sprawnie, ale pojawił się następny problem: auto nie chce zapalić na bajurze, tzn: po wycieku paliwa przejechałem ok. 120km na lpg (żeby dojechać do domu), teraz wogóle nie reaguje na pedał gazu (oczywiście przy odpalaniu na paliwie, z lpg nie ma problemu). Pytanie: pompa paliwa padła, zadławiła się glonami z baku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 moze filtr jakies brudy zlapal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Tak bardzo głupio spytam: gdzie w M40 jest filtr, pompę zlokalizowałem (przy okazji wymiana bezpiecznika nr 11, teraz lekko łapie i od razu zdycha, wciskanie pedału gazu daje nic) :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 moze byc pod lewym progiem i moze byc w komozrze silnika jak bys spojrzal miedzy kolektor dolotowy a zbiorniczek na plyn hamulcowy zobaczysz puche umieszczona pionowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 ja w m40 mam u siebie pod spodem auta zaraz przy baku ale filtr to raczej nie bedzie a jesli jezdzieles na totalnie pustym baku bez benzynki to pamietaj ze pompa pracowala na sucho i napewno padla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SILVER Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Widzę że już załatałeś ale na przyszłość są leprze sposoby niż szpachla czy poxipol . kupujesz taką plastelinę w 2 kawałkach mieszasz razem czyścisz przyklejasz a z tego robi sie stal. 15 zł w krakowie. Mogłeś zapchać pompę to co piszą może być niestety prawdą . Ok 400 zł nie wiem jak u ciebie.POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Ja zakleiłem to poxiliną (mieszanie dwóch składników, potem robi się twarde jak stal). Dziś wyjąłem pompę i podłączyłem na zewnątrz-zero reakcji, gumowy wąż za pompą suchutki. Jednak wymieniam pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Współczucia nibiru bmw_beer No ale jak się jedzie 120 km bez paliwka, a pompa pracuje, to niestety ... Następny kamień ominiesz szerokim łukiem :wink: (albo kupisz X5 8) ) Pozdr. <bmw_3> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 hmm omijać a jak już sie nie uda i zejdzie paliwo to bezpiecznik 11 - 15A w e30 odpowiada za pompę paliwa, zasilająca, czyli jak sie wyjmie ów bezp. to pompa sie wyłącza i jedziemy na lpg dobrze godom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nibiru Opublikowano 18 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 hmm omijać a jak już sie nie uda i zejdzie paliwo to bezpiecznik 11 - 15A w e30 odpowiada za pompę paliwa, zasilająca, czyli jak sie wyjmie ów bezp. to pompa sie wyłącza i jedziemy na lpg dobrze godom ? Mądry człek po szkodzie...dobrze godosz Kosa, teraz 11 mi wywala jak zakręcam kluczykiem na bajurze. Ale pompa+filter zamówione Dziś jak zdjąłem pompę to spotkała mnie niespodzianka: w środku bak jest po prostu czysty, to samo tyczy się pompy i pływaka :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.