gooootek Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Panowie pojechałem do kolesia w radomiu żeby mi pod kompa podpiął fure- i wyszły jakies 2 minimalne błeędy związane z mocą ale koles nastraszył mnie ze jeśli furka odpala gorzej na ciepłym silniku to na bank popma wtryskowa do wymiany a jak wiadomo to niezbyt miły wydatek. Ale czytałem o tym że przy temperaturze silnika 45 stopni beta nie podgrzewa juz swiec i dlatego gorzej pali furka jak ma natłuczone troszke kilometrów. tak mysle żeby jakos obejść ten czujnik świec i żeby podgrzewał zawsze. Miał ktoś taki problem w dieselu??? Widziałem też na aledrogo jakieś chipy z puszkami które obchodzą ten czujnik świec pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Jeśli masz problemy z odpalanie na ciepłym silniku to podjedź do jakiegoś elektromechanika żeby sprawdził bendiks. Czasami łożysko się wyrabia i nie zazębia - wtedy trzeba kilka (naście) razy kręcic żeby chwyciło. Pozdr. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 a mozesz coś więcej o tym bendiksie co to jest w ogóle?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Bendiks jest częścią rozrusznika silnika spalinowego. Bendiks to potoczna nazwa "zespołu sprzęgającego". Składa się ze sprzęgła jednokierunkowego z zębnikiem i sprężyną. Rolą bendiksu jest połączenie w rozrusznika z silnikiem spalinowym, poprzez koło zamachowe, tak aby rozrusznik mógł obracać silnik spalinowy. Kiedy silnik spalinowy rozpocznie już samodzielną pracę, bendiks uniemożliwia przeniesienie napędu z silnika na rozrusznik, co groziłoby uszkodzeniem rozrusznika. U mnie np. łożysko w bendiksie się posypało i trzeba było go wymienic. Objawy są takie, że na zimnym (mało oleju) silniku odpalał bez najmniejszego problemu na "dotyk". Jak podjechałem np na bielany i po zakupach chciałem odjechac (silnik gorący)- to musiałem kręcic kilka , a czasem i kilkanaście razy (akumulator padł po trzech tygodniach takiej jazdy) Podjechałem do elektromechanika i wymienił w ciągu 3h za chyba coś ponad 80 pln. Od tego czasu śmigam sobie bez kłopotu. <bmw_1> Pozdr. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Panowie pojechałem do kolesia w radomiu żeby mi pod kompa podpiął fure- i wyszły jakies 2 minimalne błeędy związane z mocą ale koles nastraszył mnie ze jeśli furka odpala gorzej na ciepłym silniku to na bank popma wtryskowa do wymiany a jak wiadomo to niezbyt miły wydatek. Ale czytałem o tym że przy temperaturze silnika 45 stopni beta nie podgrzewa juz swiec i dlatego gorzej pali furka jak ma natłuczone troszke kilometrów. tak mysle żeby jakos obejść ten czujnik świec i żeby podgrzewał zawsze. Miał ktoś taki problem w dieselu??? Widziałem też na aledrogo jakieś chipy z puszkami które obchodzą ten czujnik świecpozdrawiam Może też chodzić o sterownik świec żarowych. Expertem w dieslach nie jestem, ale o paleniu (a raczej ciężkim paleniu diesli jest masa wątków). Niektórzy kupują jakieś magiczne cuda do diesli, które pozwalają omijać ten problem w ten sposób, że świece grzeją za każdym razem. Poczytaj http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=53782&highlight=pali&sid=0454247268bb321ed4396f39bb4d5805 http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=53358&highlight=pali&sid=0454247268bb321ed4396f39bb4d5805 i daj znać co było naprawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 19 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 kup ten pierdzielnik allegro pomoze...po prostu swiece beda podgrzewac przy kazdym odpalaniu na goracym i na zimnym...pompa jest juz troche zurzyta ale nie dygaj po zakupie bedzie normalnie odpala mi poki co wszystko smiga najechane mam 235 tys ...pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 20 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 mam nadzieje że ten pierdzielnik z alledrogo pomoże zauważyłem jeszcze jedno że fura pali lepiej im więcej ma zalane paliwka??? :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDSerek Opublikowano 21 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 to gootek masz na bank skopana pompke paliwa w baku...albo ci sie zacina.....jak wlejesz tak zeby bylo kolo 45 litrow to powinien ci tdsik palic od reki... jak bedziesz mial kolo 30 to bedziesz musial troche krecic...kosz calej pompki w aso kosztuje 650 zl jakos a sam zamienik pompki ktory naprawde jest sensowny firmy pierburg czy jakos tak kosztuje 260 zl pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 tak tez mi się Serek zdaje podjechałem do kolesia kolejnego pod kompa tym razem prywatnie w garażu koles powiedział że żadnego błędu fura nie ma, nie ma ruszonych poduch i ma cofniety licznik ok 60000 wiec nie ma tragedii, wydaje mi sie że koleś sieprzestraszył tej pompki i ją pogonił mi. Tyle tylko że sprawdzałem tą pompke pare dni temu i dawała bez problemu paliwko, chyba że daje za małe ciśnienie tego paliwka i jak jest mniej w baku to cisnienie mniejsze. Czy moze tak sie dziać????Podobno to jedna z typowych usterek w audiolach 1,9 diesel. Dzis zauważyłem jeszcze jedno- leciałem rano na rezerwie furka odpaliła bez problemu(nie rozumiem dlaczego) i dałem mu w piec i za chwile zapaliła sie kontrolka od układu paliwa i mi zdechł postał troszke i dalej bez problem poleciałem dalej!!!!!Tak jakby niedostał cisnienia i sie zapowietrzył!!Chyba to jest ta pompka.?? Jak cos wiesz na ten temat to daj znać będe wdzięczny!!! [ Dodano: 23 Czerwiec 07, 13:10 ] ile ma zbiornik w tds 318 1,7 tak jak w benzynie 62 litry czy cos innaczej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 podjechałem do kolesia kolejnego pod kompa tym razem prywatnie w garażu koles powiedział że żadnego błędu fura nie ma, nie ma ruszonych poduch i ma cofniety licznik ok 60000 wiec nie ma tragedii, W jaki sposób można stwierdzic o ile był cofany licznik ?? pytanie_bmw Sorka za OT ale jestem bardzo ciekawy jak można tego dokonac :wink: pytanie_bmw Pozdr. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Czerwca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 jezeli to on cofal to moze powiedziec o ile Bazylfox nie napieraj ale jak to nie on to wiekszej bzdury nie slyszalem i to jeszcze okolo brawo dlatego pana uklon_bmw :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooootek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 nie mam zielonego pojęcia skąd koles bierze takie informacje, pisze tylko co mi koleś powiedział, a nie twierdze że to tak musi być zresztą to nie istotne jest za bardzo!!! raczej chodziło mi o inne kwestie [ Dodano: 24 Czerwiec 07, 16:29 ] chodzi mi o tą pompke czy da rade sprawdzić cisnienie jakie daje czu cuś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.