Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Stacja multimedialna + montaż


xaryon

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

jestem właśnie na etapie wymiany oryginalnego radia w moim e46 i szukam stacji multimedialnej na Androidzie. Ponieważ jestem laikiem w kwestii montażu takiego sprzętu, szukam sklepu na terenie Wrocławia lub okolic, gdzie oprócz sprzedaży stacji, możliwe będzie zamontowanie jej przez sprzedawcę. Czy macie może namiary na taki sklep?

 

 

Edytowane przez xaryon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, xaryon napisał:

1DIN Business CD, bez żadnej navi.

 

Montaż nie jest szczególnie trudny, miałem okazję robić z 3-4 razy. Tylko panel od klimatronika trzeba przenieść niżej. Albo kupujesz oryginalny "stojak" od navi i klimatronik trzyma się normalnie, a jak zostawisz stary stojak to klimatronik trzeba jakoś umocowić po swojemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, dindon1234 napisał:

 

Montaż nie jest szczególnie trudny, miałem okazję robić z 3-4 razy. Tylko panel od klimatronika trzeba przenieść niżej. Albo kupujesz oryginalny "stojak" od navi i klimatronik trzyma się normalnie, a jak zostawisz stary stojak to klimatronik trzeba jakoś umocowić po swojemu.

Nie takie było pytanie :) Wiem tylko w teorii, jak wygląda montaż, po prostu nie chcę się tego podjąć samodzielnie. Szukam sklepu, który sprzedaje tego typu urządzenia i oferuje też usługę montażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, xaryon napisał:

Nie takie było pytanie :) Wiem tylko w teorii, jak wygląda montaż, po prostu nie chcę się tego podjąć samodzielnie. Szukam sklepu, który sprzedaje tego typu urządzenia i oferuje też usługę montażu.