JohnDi

Jak dobrać długość paska wielorowkowego?

Rekomendowane odpowiedzi

Chce wymienić pasek wielorowkowy w mojej e39 523i m52. W Internecie znajduje paski o różnych długościach. 906mm, 890, 813 a nawet 1500! Dlaczego są różne wymiary i jak mam dobrać prawidłowy? Pozdrawiam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ściągnąć stary i zmierzyć, ewentualnie próbować odczytać może jeszcze się da ze starego

  • Dziękuje 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez JohnDi
      Proszę serdecznie o pomoc. Odkąd kupiłem 5 borykam się z problemem znikającego płynu chłodniczego. Wycieków sam nie zaobserwowałem ale ostatnio pojechałem w tej sprawie do mechanika i wymienił mi przewody wodne od LPG stwierdzając, że to jest przyczyna. Wcześniej wymieniłem jeszcze korek od zbiorniczka na nowy Febi, poprzedni właściciel wymienił chłodnice a płyn znika dalej losciach średnio 300-500ml jak nie więcej na ok 300-400km.
      Nie kopci na biało, nie ma masła pod korkiem.. Pompa? Termostat? Czy coś innego? Pomocy!  
      523i LPG 2000r. Sedan
    • Przez Broder
      Sprzedam zawor DISA M52TU , pochodzi z B28 ale pasuje takze do B20 i B25 
      Zawor w idealnym stanie, zero luzu na klapce, membrana trzyma idealnie
      Cena 220 pln 
       
      Sprzedam przepustnice ASC rowniez z silnika M52TUB28 i tak samo pasuje do B20 i B25 
      Oczywiscie 100% sprawna
      Cena 350 PLN 
       
      Posiadam rowniez silnik slupek M52TUB28 , 100% sprawny, po ustawieniu rozrzadu i regeneracji Vanosa, nowa uszczelka pokrywy zaworow. Silnik z anglika bodajze 160tys. mil, nie dymil, pracowal rowno. Brak osprzetu
      Cena 2000 pln 
       












       
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.