Sebekbmw

E36 m52b20v nie trzyma wolnych obrotow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Problem dotyczy mojego silnika którym jest m52b20 vanos, posiada LPG. Chodzi mi o o że nie chce trzymać niskich obrotów, gdy jest zimny na benzynie potrafi nawet zgasnac, gdy się rozgrzeje chodzi troszkę lepiej, kupiłem nową świece, lekko się poprawiło Ale to nie to, w ostatnim czasie podmienialismy części żeby sprawdzić która to, wymieniłem odme, silnik krokowy, czujnik wałka rozrządu, cewki, postanowiliśmy nawet zmienić świece na stare, nadal nic, na kompie wychodzi że to błąd sondy lambda, lecz kolega powiedział że bez sondy powinno normalnie jeździć, dodam że silnik w moim aucie to swap, w poprzedniej budzie chodził idealnie, po swapie zaczął kulec, sprawdzałem węże wszystko tak jakby dobrze, powoli rozkładam ręce, proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jest na Pb i LPG ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem że na lpg jest trochę lepiej, na benzynie gorzej, falują te obroty, zmieniłem pompke paliwa nadal nic 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brzmi jak typowe lewe powietrze, jeżeli sprawdziłeś wszystkie gumowe elementy dolotu to obejrzał bym kolektor ssący czy nie pękł przy podłączeniu gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o dziwo psikalem plakiem tam w okolicach krokowego podnoszą się obroty, ale jak sprawdziliśmy szczelność wychodzi że szczelny, jeszcze dziś bardzo się zdziwiłem, bo odlaczylem filtr powietrza stożek, i polowicznie zakrylem ręka, obroty również się podniosły i zaczął pracować równiej, czy to może byc wina stożka? W poprzednim aucie ten silnik na nim pracował idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro psikales plakiem i obroty sie podniosly to jak moze byc szczelny ? 

Sprawdz rurke wpinana w kolektor od krokowca, bardzo czesto lamie sie tam zabezpieczenie i lubi wypadac szczegolnie przy instalacji gazowej gdy kichnie w kolektor. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wyczytałem u kogoś podobny post, wyszło niby przez filtr węglowy, bo nie był podłączony, i może byc to i u mnie, faktycznie jeden wężyk u mnie sobie dynda A on ponoć gdzieś wchodzi w kolektor i to może to, u tego gościa niby się poprawiło, tylko rzecz w tym że nie za bardzo wiem gdzie go podpiac i żadnego kroćca tam nie widac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz tą złączke o której pisze @Broder. Ona jest na środku kolektora ssącego od steony silnika. Dochodzą do niej dwa węże - gruby od krokowca i cieńki od krućca z pokrywy zaworów. Jakby co to mam taką nową złączke originalną do sprzedania jakbyś miał połamaną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, nie był podłączony jeden wąż od filtra węglowego w kolektor, już chodzi normalnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.