Skocz do zawartości

Proszę o skasowanie tematu


Rekomendowane odpowiedzi

Jako iż mam f30 z n20 pod maską to troszkę się wypowiem.

 

Silniki te miały problem z wadliwym łańcuchem pompy oleju, oraz wycierającymi ślizgami napinacza łańcucha. U jednych padało to szybciej u niektórych później - na dwoje babka wróżyła, dużo zależy od tego jak często zmieniano olej, czy katowano auto na zimnym itd.

 

Rozwiązaniem jest profilaktyczna wymiana kompletnego rozrządu, napędu pompy i samej pompy olejowej na częściach po 2015r które otrzymały poprawki. Koszt z częściami w ASO jakieś 8-10 tyś, poza aso mniej niż połowe tego.

 

Poza ww. auto nie ma jakiś większych bolączek. Miałem drobne problemy z centralnym zamkiem i musialem wymienić osłony amortyzatorów i poza tym git.

 

Przy oględzinach auta zwróć uwagę czy nie dzwoni łańcuch oraz czy nie słychać pompy jak tu po 50sekundzie:


Czy też tutaj:


Na zimnym ten silnik ma bardzo brzydką kulturę pracy, na ciepłym w miare akceptowalną, dość słabo wyciszone ale poza tym bardzo fajne auto. Chwale sobie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...