static86 Opublikowano 29 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Witam, mam problem. Od kilku dni gotuje mi się woda w chłodnicy;/ Nie mam zbiornika wyrównawczego. Wcześniej było wszystko ok, ostatnio jednak dolałem płynu (PRESTONE) bo troche brakowało i gotuje się teraz. Wskaźnik nie zawsze mi działa:) raz tak raz nie ale widze po chłodnicy poprostu już wyrzuca przez korek nawet. wisco sprawne, wentylator chodzi... Co się dzieje??? Pomóżcie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio 735 Opublikowano 29 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Czesc , sprawdz moze chodnica brudem zabita jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 29 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Jestes perwnien ze visco jest ok??? Najlepiej zejdz do auta z rana po nocy kiedy auto bedziesz odpal 1 raz (jest totalnie zimne) podnies maske i wtedy odpal silnik. Jak tylko odpalisz szybko podbiegnij do silnika i spojrz na wiatrak jak sie kreci. Przez okolo 30 sekund od startu wiatrak powinien zasuwac jak szalony i to oznacza sprawne visco, bynajmniej dziki mi tak kiedys sugerowal i zeczywiscie mialem problem. polecam sprawdz u siebie. Visco to najczestrza przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 29 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 A moze sie zapowietrzyl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 29 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Wisco jest ok, przypuszczam że może jest zapowietrzony układ ale też nie jestem tego pewien. Przeczytałem w którymś poście, że jak się otworzy korek zaraz po zgaszeniu silnika (na ciepłym) to może dojść do zapowietrzenia ale to było wcześniej, a problem mam od kilku dni. Nie mam pojęcia co za przyczyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 29 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Wiatam! a tego płynu może dolełes na gorącym silniku? może głowica poszła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 29 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Wlasnie sprawdz cz ywode nie wymieszala sie z olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Nie dolewałem płynu na ciepłym silniku. Wiem tylko, że płyn jednak się nie grzeje (wskaźnik jest idealnie pionowo) Wyrzuca tylko płyn, dodam że nie mam zb. wyrównawczego. Jak zaglądam do chłodnicy to widać, że szczeliny są lekko wynurzone, a jaki wogóle powinien być poziom płynu w chłodnicy:)? po sam korek? sprawdzę jeszcze czy do oleju się nie dostaje płyn. Jak głowice poszła, to chyba się pożegnam z autem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 ale zaraz to ci wyrzuca w czasie jazdy czy jak zaglądasz? bo jak gasisz auto i odkręcasz korek to jest największe ciśnienie i wtedy ''bucha'' bo jest największe ciśnienie bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Napisales ze wyrzyca ci przez korek a przez cos jeszcze ci wyrzuca?? Przyjrzyj sie i napisz pstram sie najlepiej pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Jest tak... Podczas jazdy wyrzuca przez korek (ta uszczelka na korku już nie istnieje, musiałem ją wyrzucić) i kapie też przez wężyk odprowadzający przy chłodnicy. Tzn. to jest trochę dziwne, wczoraj dojechałem do pracy i było wszędzie sucho, a płynu i tak ubyło;/ Dodam jeszcze, że nie odkręcam korka zaraz po jeździe, sadzi poprostu spod niego. Obawiam się, że to chyba głowica:( muszę jeszcze zobaczyć jak olej wygląda. Co sugerujecie? [ Dodano: 30 Lipiec 07, 15:28 ] Właśnie byłem u mechanika... stwierdził, że prawdopodobnie uszczelka pod głowicą (wymiana 350zł + komplet uszczelek) więc chyba dam sobie spokój:( Myślicie, że to jest to, czy może coś mniej kosztowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 poziom płynu powinien być chybo ok 2 cm poniżej korka, mogą byc dwie rzeczy: - masz korek do wymiany i wszystko jest ok , tylko korek nie trzyma ciśnienia - pisałeś że nie masz uszczelki gumowej a to już kwalifikuje korek do wymiany, - albo - jak mówi mechanik - uszczelka pod głowicą, wali ciśnieniem w ukł. chłodniczy i wywala przez korek, niestety czasem tak bywa że w takim przypadku nie będzie oleju w wodzie ani na odwrót, teoretycznie na zamkniętym korku i na ciepłym silniku powinny być twarde węże w ukł. chłodzenia, ale skoro nie masz uszczelki pod korkiem to i tak nie sprawdzisz tego bo wcześniej będzie przez korek waliło, proponuję kupić najpierw korek ( ok. 20 zł firmy Gates ) bo i tak masz do wymiany a później sprawdzić twardość węży, a jak mech. doszedł że to uszczelka......... mówił coś, sprawdził ciśnienie w cylindrach :?: znajomy mech. czy chce Cię naciągnąć :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 a może porostu masz LPG i poleciała ci membrana na reduktorze i gaz dostaje sie do układu chłodzenia i wywala płyn. jeżeli masz LPG to warto pojeździć na benzynie i sie przekonać . Ale skoro masz rozwalony korek to może po prostu przez to sie zapowietrzył układ. Proponuje jak kolega wyżej wymienić korek i odpowietrzyć cały układ. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
static86 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam, okazało się że winowajcą był korek. Uszczelka nie trzymała i stąd ten wyciek. Teraz od czasu do czasu siknie sobie parę kropelek z wężyka ale tak było zawsze:) Dzięki za podpowiedzi, Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.