Levik Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam serdecznie! W czasie jazdy zaświeciła mi sie kontrolka od hamulców! Myslałem że mam podjechane szczęki z tyłu bo klocki niedawno wymieniałem! po rozebraniu okazało sie ze szczeki były jeszcze dobre ale juz je wymieniłem! No a kontrolka jak swieciła tak swieci! Potem sprawdziłem przewody przy klockach no jeden był urwany to go zaizolowałem! Nic nie dało! Tak sobie myśle czy czasem nie trzeba jakoś zresetować tej kontrolki (błędu)? Co o tym myslicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 tylko która ?? bo od hamulców są dwie (nawet 3 bo jeszcze ABS) jedna od okładzin i druga ta od ręcznego. jeżeli od okładzin to na pewno jest gdzieś zwarcie i dlatego świeci. jeżeli ta od ręcznego to warto sprawdzić mikro styk pod ręcznym i poziom płynu hamulcowego bo ona tez informuje gdy jest go za mało albo nawalił czujnik jest on na korku od wlewu płynu hamulcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levik Opublikowano 30 Lipca 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 na pewno ta od okładzin. no tak ale jak zlokalizowac to zwarcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Potem sprawdziłem przewody przy klockach no jeden był urwany to go zaizolowałem! Nic nie dało! na pewno ta od okładzin. no tak ale jak zlokalizowac to zwarcie Zacząłbym dokładnie od tego uszkodzonego przewodu. Prawdopodobnie zaizolowanie niewiele pomogło. U mnie kontrolka okładzin świeci się od czerwca '06 - przy wymianie klocków okazało się, że poprzedni właściciel wyrwał chamsko czujnik i trzeba kupić nowy. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 u mnie od początku jak kupiłem auto świeci się ta: http://img408.imageshack.us/my.php?image=p1060220sa3.jpg za to od ABS-u nie świci się wogóle, sprawdzałem i nie działa; sprawdzałem czujniki przy kołach i wszystko wygląda ok; w e30 też mi się paliła, ale jak grzebałem przy liczniku to po wyjęciu go i założeniu znowu zgasła hamulce na przeglądzie sprawdził i są ok, tak więc ta kontrolka może oznaczać uwalony ABS? na razie tak jeżdżę bo mam ważniejsze wydatki, ale niedługo wybiorę się na komputer i może coś pokaże... [ Dodano: 30 Lipiec 07, 18:34 ] przy okazji - czy wolne obroty u mnie nie są za niskie? auto pracuje równiutko i cicho, ale jakoś takie małe się wydają ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 chcialbym miec tylko tak nawwalone autko przewod od stanu okladzin sklada sie z dwoch malutkich w jednym i to jest twoj problem od absu i asc+t palia sie na zolto na srodku zegarow a tobie poprostu pokazuje zuzyte okladziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 30 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Obroty są OK i stan paliwa tez rzadko spotykany w tym kraju :mrgreen: <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Obroty są OK i stan paliwa tez rzadko spotykany w tym kraju :mrgreen: <bmw_1> Moze is ma inaczej ale obroty sa za niskie moim zdaniem . Powinny miec kolo 700-800 a te na fotce to prawie 500 to musi sie ruszajac ladnie dlawic albo go wkrecac musisz. ja mam takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Na tym zdjęciu obroty są ok. to jest 800obr/min super ale te paliwo tyle w zbiorniku? a temp. troszkę za duża! u mnie temp. stoi tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Na tym zdjęciu obroty są ok. to jest 800obr/min super ale te paliwo tyle w zbiorniku? a temp. troszkę za duża! u mnie temp. stoi tak: Hehe to ze mam dobze to ja wiem dalem dla przykladu aby inni widzieli a temp tez mam ok , mam wymieniony termostat na is-owy czyli temperatura otwarcia 92*C A co to zbiornika to wiesz, sie pracuje sie ma :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam dobrze mieć tyle w zbiorniczk co do kontrolki to sprawdz też pływak w zbioniczku z płynem ja kiedyś miałem podobnie szukałem wszędzie i okazało się ze pływak sie przyciął i kontrolka od hamulców się świeciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donner Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 A ja bym najpierw urwany przewód zalutował na swoje miejsce->bo zaizolowanie urwanego przewodu to nie najlepszy pomysł.Jeśli problem nadal będzie występował zajrzałbym za zegary czy nic się nie wylało...dalej tak jak Dzussmen napisał->czujnik poziomu płynu hamulcowego(przed odkręceniem koreczka dokładnie wyczyść wszystko wkoło żeby brud się nie dostał).Jeśli poziom jest ok sprawdź czy płyn nie jest przepracowany(czy nie pływają męty i czy nie ma ciemnego zabarwienia). happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam dobrze mieć tyle w zbiorniczk co do kontrolki to sprawdz też pływak w zbioniczku z płynem ja kiedyś miałem podobnie szukałem wszędzie i okazało się ze pływak sie przyciął i kontrolka od hamulców się świeciła Sory ale chyba sa 3 kontrolki od hamulcow i jest to ogolna ostrzegawcza od klockow i od recznego jak sie pali od klockow to nie ma nic wspolnego ze stanem w zbiorniczku bo od tego jest kontrolka ogolna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 hehehe to ja wam dopiero powiem... Kontrolek od hamulców jest 4 ;p 1. ta ze zdjęcia - zuzycie okładzin 2. taka jak ze zdjęcia z pionową kreską w kółku - za małe ciśnienie w układzie hamulcowym 3. ABS 4. ręczny Ktoś tu pisał że ten kabelek od czujnika jest jakiś podwójny i coś tam trochę skomplikowanego, więc myslę że tak jak zaizolowanie nie dało nic, tak nie da nic lutowanie, chyba że to rozebrac na części pierwsze i sie pobawić konkretnie. U mnie , jak na złość na urlopie zapaliła się własnie kontrolka nr1, na szczęście dojechałem do domu i nie słychać żeby już metal o metal tarł co do obrotów, to u mnie są dokładnie takie same, może w 6-cio garowcach moga być niższe. I nic mi nie szarpie przy ruszaniu(znaczy trochę czasami szarpnie, ale to sprzęgiełko powoli się domaga ) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 heheheto ja wam dopiero powiem... Kontrolek od hamulców jest 4 ;p 1. ta ze zdjęcia - zuzycie okładzin 2. taka jak ze zdjęcia z pionową kreską w kółku - za małe ciśnienie w układzie hamulcowym 3. ABS 4. ręczny Ktoś tu pisał że ten kabelek od czujnika jest jakiś podwójny i coś tam trochę skomplikowanego, więc myslę że tak jak zaizolowanie nie dało nic, tak nie da nic lutowanie, chyba że to rozebrac na części pierwsze i sie pobawić konkretnie. U mnie , jak na złość na urlopie zapaliła się własnie kontrolka nr1, na szczęście dojechałem do domu i nie słychać żeby już metal o metal tarł co do obrotów, to u mnie są dokładnie takie same, może w 6-cio garowcach moga być niższe. I nic mi nie szarpie przy ruszaniu(znaczy trochę czasami szarpnie, ale to sprzęgiełko powoli się domaga ) Pozdrawiam Wiesz ja abs-u nie liczylem bo jest innego koloru i jest to inny uklad jak np. wspomaganie wiec to pomijamy a co do obrotow to twoja wypowiedz jest bez uzyteczna jesli nie zaznaczysz o ktore zdjecie Ci chodzi <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Wiesz ja abs-u nie liczylem bo jest innego koloru i jest to inny uklad jak np. wspomaganie wiec to pomijamy a co do obrotow to twoja wypowiedz jest bez uzyteczna jesli nie zaznaczysz o ktore zdjecie Ci chodzi <bmw_2> Hmmm.... Gdybyś odrobinę uważniej poczytał i dodatkowo spojrzał na to co mam pod avatarem i w podpisie to wiedziałbyś o które zdjęcie chodzi :> A żebyś nie miał więcej wątpliwości, to pisząc o 6cio garowcach(bo aktualnie tylko w tym temacie mogę się wypowiadać) i patrząc w moje podpisy(e36 323 170KM) miałem na myśli zdjęcie maćka(chyba nie pomyliłem ) że u mnie obroty są tak samo niskie, czyli wg skali obrotomierza ok.600obr/min. Mam nadzieję że teraz moja wypowiedź jest dla Ciebie bardziej użyteczna.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Wiesz ja abs-u nie liczylem bo jest innego koloru i jest to inny uklad jak np. wspomaganie wiec to pomijamy a co do obrotow to twoja wypowiedz jest bez uzyteczna jesli nie zaznaczysz o ktore zdjecie Ci chodzi <bmw_2> Hmmm.... Gdybyś odrobinę uważniej poczytał i dodatkowo spojrzał na to co mam pod avatarem i w podpisie to wiedziałbyś o które zdjęcie chodzi :> A żebyś nie miał więcej wątpliwości, to pisząc o 6cio garowcach(bo aktualnie tylko w tym temacie mogę się wypowiadać) i patrząc w moje podpisy(e36 323 170KM) miałem na myśli zdjęcie maćka(chyba nie pomyliłem ) że u mnie obroty są tak samo niskie, czyli wg skali obrotomierza ok.600obr/min. Mam nadzieję że teraz moja wypowiedź jest dla Ciebie bardziej użyteczna.... Oki Doki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.