Rekomendowane odpowiedzi

Moja BMKA 318 pali 11 w miescie i chce ja przerobić na gaz. Co o tym myślicie? Jesli sie ktoś orientuje to niech mi powie ile kosztuje przerobienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koszt instalki to z 1500zł ja mam 316 pali 9L w miescie tez myslałem nad tym lecz zrezygnowałem gaz drozeje a autko i tak musi go wiecej spalic wiec nie wiele zyskujemy na tym kiedys moze tak ale teraz juz to przestaje sie opłacać. :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no gaz moze drozeje ale i tak zawsze bedzie tanszy ze 2 razy od bezyny.ja mam 525 na gazie i nie mam zastrzezen tylko jest chyba nie wyregolowany i duzo pali.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robie swoim 400 - 450 km za ok. 100 PLN więc mi się opłaca, instlacja zwróciła

mi się już po kilku miesiącach Tomassetto za 1850 pln , założyłem rok temu

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to w twoim przypadku ma sens Kosa nawet, ale ja sie cos boje gazu, pozatym do niektórych samochodów lpg sie nie opłaca. Np. do mnie :)

a jak za 100pln robisz 400km to szok dla mnie :) bo ja w zimie za 100 peelenów

robie jakieś 220km..... latem pod 280 rzadko 300km :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 318i po założeniu gazu na butli 60 L ( wejdzie ok. 50) robiłem 400 km

w samej trasie, po wymianie popychaczy i oleju zrobiłem max do 470 km jak jechalem na wakacje.

Teraz troche więcej pali ale to normalne, ja potrzebuje auta do jazdy i dla mnie gaz

się opłaca bo dużo jeżdże. Mimo straty w osiągach auta, ale na hamowni nie byłem i

nie wiem ile straciło. Ale i tak to co mam do jazdy mi wystarcza w zupełności.

Polecam bardzo dobry kalkulator, pokazuje bilans na 5 lat opłacalności gaz/benzyna

KALKULATOR

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak wszystko ładnie pięknie ale słyszałem że BMW kiepsko znosi gaz i dlatego się boje!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od 08.2005 (założenie) nie miałem żadnego problemu, dobre kable WN i świece i styka.

<bmw_2>

Wiadomo LPG to szambo ale czasami nie ma wyjścia

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a tak btw. niektórzy tyle gadają na zagazowane beemki a to ?? :

gazsubaru7vb8ir7io.jpg

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za to powinni mu zabrac samochód i połamać ręce, wsadzić w dupe zawór lpg i nalać do pełna :lol: :lol:

wtedy napewno by wiedział ze gaz jest do dupy :lol: :lol: :lol:

nie no żartuje :wink:

Jak kogoś stać było na Imprzeze to powinien sie liczyć ze zużyciem pliwa, a nie gazować

takie auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze primo Impreza na gaz

po drugie primo tankuje na staci "U Pana Tadka za płotem" <bmw_4>

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.ja robię ok.2000 do 3000km miesięcznie i mi się opłaca.mam 1.8m40 butla 60l wchodzi 50.w lecie jechałem nad morze spalanie wyszło niecałe 10l/100km.normalnie pali 10 w trasie i 12-13[lato-zima] na miejscu.za część zaoszczędzonej kasy[800 zeta] kupiłem silnik[1.8m40 93r.+skrzynia+sterownik].perę dni temu strzelił mi wałek i już mam z czego przełożyć tak za sam wałek musiałbym dać 300zeta +zawory :?.jak ktoś niemusi liczyć kasy to może sobie pozwolić na jazdę na benzynie.tylko nierozumiem jak ktoś ma ''tyle'' kasy a jeżdzi zwykłym e30,jak go stać niech sobie kupi e30 M3.przecież go stać!! :x nie jak nas biedaków jeżdżących na gaz.pozdro <bmw_1>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze panie bob pohamuj nerwy jego sprawa co robi z autem za własno zarobione pieniadze i nie ważne czy u pana Tadka za płotem czy gdzie kolwiek ... sam byś tam był na jego miejscu gdyby twoje ukochane auto nei chciało palić mniej niż 20 litrów

po drugie gaz jest suchy w przeciwnieństwie do ropy czy benzyny która ma naturalne własciwości smarujące przez co wplywa na szybsze zużycie silnika , ku temu wymyślono oleje ktore będą przygotowane pod instalacje gazowe to co u nas jest to farmazon nie ma takiego oleju u nas a jeżeli jest to jest bardzo drogi. Przecież BMW zaleca też game oleji do samochodów swych i kogo na to stać ? jak litr kosztuje kosmiczne sumy nawet rzędu 200 zł ....

po trzecie gaz zawiera często w sobie wode i siarke i inne subst. chamiczne źle wpływające na silnik ... widzieliście kiedyś skorodowany silnik od wewnątrz ?

po czwarte instalacje gazowe nie są tak doskonałe często poza spadkiem mocy zdarzają się inne problemy np wystrzały i uszk. uszczelki pod kolektorem ssącym bądź przepływomierze etc.

po piąte gaz jest dobry w zapalniczkach !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po pierwsze panie bob pohamuj nerwy jego sprawa co robi z autem za własno zarobione pieniadze i nie ważne czy u pana Tadka za płotem czy gdzie kolwiek ... sam byś tam był na jego miejscu gdyby twoje ukochane auto nei chciało palić mniej niż 20 litrów

po pierwsze to ja sie nie denerwuje tylko wyrażam swoją opinie.

Tak masz racje to jego sprawa bo to za jego pieniądze, ale jeżeli stać go wydać

200tyś zł na samochód to na paliwo też powinno być go stać.

A jeżeli nie to co chcial sie pochwalić przed kolegami ze ma Subaru a lpg schował zeby nikt nie widział?

Kupilbym cos co mniej pali albo diesla a nie gazowal nowe auto, jeszcze z rajdowym rodowodem :?

po piąte gaz jest dobry w zapalniczkach !

z tym się zgadzam w 100% :wink:

chociaż też nie dokońca bo raz mi wybuchła :wink: :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: BoB :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: popieram , może trochę za ostro :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HEJ.

JA NA GAZ NIE NAŻEKAM.MAM E30,318 Z 88R.ZROBIŁEM NIĄ 30 TYŚ I NARAZIE BEZ ZARZUTU.CZYŚCIŁEM TYLKO RAZ ZAWÓR.PALI MI OK 10 LITRÓW,TO NIE NAJGORZEJ.

MOC PRAWIE BEZ ZMIAN.

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na temat gazu będzie tyle wypowiedzi ilu użytkowników na forum, są i zwolennicy

jak i przeciwnicy. Nie ma sensu się kłócić. Jak ktoś nie chce nie zakłada i na odwrót.

pozdro

Pis <bmw_1> Ałt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na temat gazu będzie tyle wypowiedzi ilu użytkowników na forum, są i zwolennicy

jak i przeciwnicy. Nie ma sensu się kłócić. Jak ktoś nie chce nie zakłada i na odwrót.

pozdro

Pis <bmw_1> Ałt.

popieram to temat ''bez dna''.ważne by beemą jeżdzić <bmw_2> :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wszyskich klubowiczów! mam wieelki problem z autkiem! BMW 525i 24V 141kW, a mianowicie przerywało przy 2000 obr/min, padły pierścienie olejowe, po remoncie tester diagnostyczny pokazał Brak zasilania sterownika, nie można sprawdzić wtryskiwaczy, zapłonu ani pompy paliwa. Sterownik (motronic) sprawny. Nie mam pojęcia co robić :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

po czwarte instalacje gazowe nie są tak doskonałe często poza spadkiem mocy zdarzają się inne problemy np wystrzały i uszk. uszczelki pod kolektorem ssącym bądź przepływomierze etc.

po piąte gaz jest dobry w zapalniczkach !

Hej!

Odnośnie LPG każdy oczywiście ma rację, bo każdy ma inne z nim doświadczenia.

Ja swoją bawarkę kupiłem w sierpniu i bardzo poważnie zastanawiałem się nad zagazowaniem jej,ale......

Ale na szczęście kumpel miał E30stke 318is zagazowaną, miał ją około pół roku. Ciągle coś się pier.......ło ,ale to ciągle ,to kable wymieniał,to świece,filtry ciągle strzelał,aż mu tak strzelił że beta się zapaliła!!!!I po tym jakże miłym zdarzeniu powiedziałem GAZ-NIGDY W ŻYCIU!!!!

Ostatecznie koszt 100km wyszedł go więcej niż mnie na benzynie i w dodatku non stop mnóstwo stresu.

Instalacja zwraca się szybko jeśli robi się duże przebiegi i działa bezproblemowo,a tak jak napisał NICOS wcale to nie jest tak do końca że lejesz i jedziesz.Czasami jest mnóstwo problemów i do tego momentami ogromny stres.

Acha,koledze nic na szczęście się nie stało,bawarze też,ale to tylko dlatego że akurat stała u kumpla w garażu i wokół było kilka osób,strach pomyśleć gdyby to się stało np. na skrzyżowaniu.

Także aby założyć gaz trzeba to najpierw dobrze przeliczyć i dobrze się zastanowić czy warto montować samozapalacz za 2000zł.Pewnie zostanę przez niektóych zjechany za takie podejście do gazu,ale właśnie takie mam z nim doświadczenie.

Jedyna akceptowalna instalka to sekwencja,ale w aucie wartości ok. 4000zł to lekki bezsens

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiele zalezy od montażu, u taty w lanosie było to kijowo zrobiony, i też ciągle się coś działo, po kilku regulacjach, załozeniu stożkowego filtra(strzeliło gazem i rozwaliło zeryjną puszke filtra) działa już poprawnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chej ja mam bmw e30 320 i mam gaz

samochud jest slabszy

pali w miescie 10 w miescie bezyny a gazu 11,5

Jesli ktos ms rozregulowany gaz np tak jak ja mialem to moze palic nawet do 18 wiec w tedy sie nie oplaca

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na szczęście ja mam tylko 1.6 , przewidzieli ja na benzynę więc niech na niej jezdzi , tak duzo nie pali , szkoda mi przerabiac ja na gaz , a poza tym przy moich przebiegach nie wiem kiedy by mi sie to zwróciło , zalezy mi przede wszystkim na aucie jak najbardziej oryginalnym i w nienagannym stanie. Mialem Golfa na gaz , nic złego nie powiem , moze demon prędkości to nie był , ale chodził dobrze i był oszczędny. To tyle ile osób tyle różnych wypowiedzi

Pozdro <bmw_3>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Carl_Geko
      Witam. Wiem, że jest troche tego na forum,, ogólnie łatwy temat,, bynajmniej ,, nie jest to nigdzie opisane szczegółowo.
      Np. Jakimi kluczami.,,, numery kluczy.. od czego zacząć jak się przygotować,,. 
      Np. Skrzynia jest cieżka ,, to jak się ją odkręca to zapewne trzeba jakimś podnośnikiem se pomagać,,,, jakie części pozdejmować,, od czego zacząć,,
      Ale najważniejsze jaki trzeba mieć sprzęt (klucze, podnośniki ,, kanał),,..
       
      Bo mi sie wydaje,, ze.to na lewarku tĄ skrzynie się opuszcza..
       
      I takie tego typu rzeczy ,, jak dla laika,, co troche zna sie na silnikach,, ale pierwszy raz bedzie wymieniał sprzegło.
       
      Pozdrawiam,, carlo
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie zderzak tylni mpakiet do e46 coupe.  Najlepiej topasblau.  Moze tez byc do malowania i bez dyfuzora. Byle nie polamany i nie klejony. W sumie im taniej tym lepiej (oczywiście z głową) Pozdrawiam !
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie 4 dystanse wraz ze śrubami do e46 . Najlepiej 25 mm. Pozdro !
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.