kulwik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Witam jestem szęśliwym posiadaczem E-34 2,5l 24V i mam taki problem: podczas przyśpieszania (najczęściej ruszania) przerywa (odcina, niewiem zapłon, paliwo czy co, poprostu sie dusi) przerywanie następuje podczas zmiany dynamiki jazdy tz. jak cały czas depcze, lub jak czały czas jede spokojnie to jest spokój, najgorzej jest jak daje w rure i wpadne gdzieś w korek- zapala sie zielone, ja jej w gaz a on mi zgas :? Jak tak przerwie to chodzi na wolnych obrotach jak dodam troche gazu to albo basnie albo albo wkręci sie tylko do 4tys ale kompletnie bez żadnej mocy (jakby zła mieszanka albo nie ten kąt zapłonu), podejrzewam podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa w magistrali tylko nie wiem gdzie go kupić bo nigdzie nie ma (gdybym znał zakresy ćiśnień, sterującego i paliwa to bym se go sprawdził). Wielkie dzięki za jakieś wskazówki Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 hej a może jakaś cewka ci broi! one czeso padają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulwik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Tez na początku myślalem o nich ale nie wszystkie na raz, jak przerwie mi przy ponad 3 tys i trzymam gaz to nawet nawet żaden cylinder nie załapie do momentu jak nie puszcze nogi z gazu i nie spadnie na wolne obroty. A zapomniłem wspomnieć ze jak go kupiłem to miał instalcje gazową lecz pierwsze co zrobiłem to posłałem ją w kosmos. zdarza sie to bardzo losowo raz przejechałem 500km i nic innego dnia jadąc z gdańska do gdyni (ok 25km) przerwie kilka razy. Dzieki za szybką odp. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 kurde jak nie cewki! Myślałem o układzie paliwa ale napewno to wykluczam, coś masz z elektyka! a on przy wiekszych obrotach nie wlancza się w jakiś tryb awaryjny i dlatego nie che ciągnąć! może jakiś komputer mu podpiąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulwik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 tez tak myślalem i zakupiłem komputer na allegro ładny fajny i taki a ze sam bawie sie elektronika to pomyślałem ze dam rade bez kłoptu a tu kicha!! komputer nie widzi żadnego modułu wiec nie przekreślając mojej bawarki sprawdziłem komputer u kupla w E-30 i to samo wiec mała przestroga dla chcących kupić komputer diagnostyczny na allegro. W ostateczności bedzie serwis, ale to za jakiś czas jeszcze sam bede sie męczył (cholerna duma ) Wiekie dzieki Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jak miał LPG to może miał strzała i przepływka dostała. Warto sprawdzić <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 ale byś musiał się podłączyć pod kompa który by sobie pogadał z twoją bunią! a ty pewnie przez kabel i laptopa!? przepływka raczej nie bo to mu się dzieje nieraz a nie zawsze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulwik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Przypływomierz sprawdzony, cewki sprawdzoneb filtry wymienione, jak nie przerywa to idzie badzo dobrze, jak przerwie to czasami potrafi strzelić w ssący (mały strzał) tak jakby miał za duzo paliwa dlatego podejrzewam regulator ciśnienia. Podłaczałem się przez "specjalny" interface i laptopa. Jak tego nie zrobie to może wymienie cały sinik (poluje na 4l V8) ale to dopiero za rok. Gdzie można kupić sam regulator najlepiej nowy, albo chociaż zdobyć dane katalogowe ciśnień?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 a jakiś czujnik mu nie piepszy? kąt zaponu? on jest na lańcuchu może żle jakaś czujka nieraz czyta? może jakieś wtyki są zaśniedziałe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulwik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 sprawdzałem czujniki oscyloskopem i przebioegi były prawidłowe ale w tedy nie przerwało bo na postoju to sie przaktycznie nie zdarza. bede szukał dalej Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoCureK Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Powinieneś "prześledzić" system podawania paliwa, powietrza i elektrykę, może pompa paliwa siada, filtry pozapychane, jakieś "luzy lub wypalenia' na linii elektrycznej, niestyka któraś kopułka, zwiesza się/ blokuje przepływka. Powoli i spokojnie dojdziesz co i jak. Może być też czujnik położenia wału (podobno robi wtedy podobne jajca" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.