PawełWilk Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Witam. Na wstepie dziekuje za pomoc w czujniku temperatury. Okazalo sie ze nie spadl zaden przewod tylko caly czujnik zgnil i robilo sie zwarcie. Ale co do mojego problemu. Beemka zaczela mi strzelac na gazie wiec pojechalem do kolegi ktory robi gaz i kazal mi wymienic swieczki, ale niestety po ich wymianie nic sie nie poprawilo. Auto dosc dziwnie sie zachowuje. Gdyz jak go zapale to kilkunastu sekundach gasnie i nie moge go spowrotem zapalic i tak na benzynie jak i na gazie. Jezeli nawet uda mi sie zapalic to chodzi jakby konczylo mu sie paliwo czy cost takiego( strasznie sie dlawi). Kolega mi powiedzial ze to moze byc ktorac cewka. Co Wy koledzy na to? jak moge to sprawdzic czy to zeczywiscie cewka? i jezeli tak to ktora? Pomocy jestem juz tydzien bez Buni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 jeżeli strzela na gazie to najprawdopodobniej któraś cewka skoro świece już wymienione. To ze gaśnie to może być krokówka bo ona jest odpowiedzialna za wolne obroty. A to że nie możesz go później odpalić to normalne bo gaz w układzie nie został do końca spalony i leci paliwo i gaz do układu trzeba odczekać aż gaz odparuje i dopiero palić. jeżeli nie buja ci na wszystkie gary to nie ma problemu ze sprawdzeniem wystarczy wyciągać po kolei i ta przy której nie będzie żadnej różnicy po wyjęciu będzie padnięta. gorzej jak silnik działa na wszystkich garach. aha a co gaśnięcia silnika może już zaliczyłeś tyle strzałów ze przepływka dostała po d... najlepiej założyć na próbę z innej <bmw> z tym samym motorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełWilk Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 tak tylko ze ona jak zapali to ladnie pracuje. Tak jak mialem ostatnio zapalilem i chodzila sobie jakies 60s i nagle zgasla. Wiec to chyba raczej nie silniczek krokowy. To juz wiem dlaczego odpalilem ja bez problemu na drugi dzien. Mowiac o przeplywce chodzi Ci o przeplywomierz? Dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 tak chodzi o przepływomierz przy strzałach przeważnie on obrywa i to może być przyczyna gaśnięcia silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.