dario55jj Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 witam czy może mi ktoś powiedzieć czy jeśli amortyzator jest suchy i wymienię same sprężyny to stukot zawieszenia zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 ale co ci da wymiana sprężyn? one nic nie mają do stukania w zawieszeniu! a masz wspomaganie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Stuki w zawieszeniu to zazwyczaj wybite sworznie wahaczy, końcówek stabilizatora, a nie sprężyn :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 tak i listwa kierownicza! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 a jezeli stuki sa w tylnim kole w e36 co to moze byc? wczoraj w nocy chyczalo mi jak trza a dzis rano zauwazylem ze obnizyl sie na jednym kole o jakies 20 - 30 cm a na dugim o tyle podwyrzszyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 a jezeli stuki sa w tylnim kole w e36 co to moze byc? wczoraj w nocy chyczalo mi jak trza a dzis rano zauwazylem ze obnizyl sie na jednym kole o jakies 20 - 30 cm a na dugim o tyle podwyrzszyl ile 20-30cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 juz wiem co to jest sami zerknijcie ja to mam pecha totalnego ostatnio http://bmw.j-l.pl/galeria.php?start=0&album=4&kategoria=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzussmen Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 może miałeś krótkie sprężyny na seryjnych amorkach, już widziałem takie rzeczy spowodowane tym ze amortyzator nie pracował na całej długości i siła przechodziła na kielich, co w 15letnim aucie daje wyrwany amortyzator z kielicha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario55jj Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 znajomy powiedział że stukot może sie pojawiać właśnie przez sprężyny stuka mi przód i tył podczas jazdy po dziurach a wspomagania nie mam a tak siedzi mi tył a przód znów wydaje mi sie że jest zbyt wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 To norma że w BMW przód jest wyżej niż tył. Ale stukanie sprężyn? Tego jeszcze nie było. Sprawdź sworznie,końcówki drążków,itd. Ja stawiam na łączniki stabilizatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulwik Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Jak amorek jest suchy to znaczy ze nie cieknie albo juz dawno wszystko z niego wyciekło. Przez spręrzyny moize stukać ale tylko wtedy gdy są pęknięte. Ja również stawiam na końcówki wahacza <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Jeśli się sam na tym nie znasz, to jedź na stacje diagnostyczną gdzie mają takie szarpaki do sprawdzania końcówek zawieszenia i układu kierowniczego i poproś żeby ci zdiagnozowali przyczyne. Zapłacisz 10-20zł i będziesz miał pewność co to jest a nie słuchaj sie znajomego, bo widze że ma takie same pojęcie jak i Ty(bez urazy oczywiście), a może i mniejsze :idea: Stukot może być spowodowany wybitymi końcówkami drążków kier. lub sworzni wahacza, albo też zużytmi łącznikami stabilizatora- to są najczęstsze objawy. Może być również uszkodzony amortyzator lub górne łożysko mcpersona.Pozdro <bmw_1> bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszjo5g Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 juz wiem co to jest sami zerknijcie ja to mam pecha totalnego ostatnio http://bmw.j-l.pl/galeria.php?start=0&album=4&kategoria=3 O Panie biedna Bunia kondolencje !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximus Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 juz wiem co to jest sami zerknijcie ja to mam pecha totalnego ostatnio http://bmw.j-l.pl/galeria.php?start=0&album=4&kategoria=3 O Panie biedna Bunia kondolencje !!! Ale biedna juz wszystko zrobilem i jest ok :)lepiej niz fabryka dala teraz amorek trzyma sie blachy grubosci 5 mm ale tak jak w standardzie 2.5 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario55jj Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 a wie ktoś jakie było by najlepsze zawieszenie do e30 bo chciał bym wymienić na sportowe ale tak aby nie szurać o każdy próg no i oczywiście ile by to mogło kosztować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donner Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Z tańszych firma Bilstein...a droższe to Koni(często regulowane)ale koszt podobno nawet koło tysiączka za szt(info od sprzedawcy),sprężyny Eibacha...a jeżeli chodzi o stukot może być wiele przyczyn w wiekowym aucie-nawet klocki hamulcowe potrafią stukać jak już zaciski są wystarczająco wyrobione. happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszjo5g Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 a wie ktoś jakie było by najlepsze zawieszenie do e30 bo chciał bym wymienić na sportowe ale tak aby nie szurać o każdy próg no i oczywiście ile by to mogło kosztowaćZdecydowanie BILSTEIN np:B4 koszta nie wielkie ok 170pln szt. Ziomek tłucze je już 2 latka i jeszcze ich nie wykończył Pasują do seryjnych sprężyn tak że polecam Sam niebawem bede zakładał POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2007 a wie ktoś jakie było by najlepsze zawieszenie do e30 bo chciał bym wymienić na sportowe ale tak aby nie szurać o każdy próg no i oczywiście ile by to mogło kosztować Chcąc zachować "komfort" i nie wydawać za dużo kasy to proponuje same sprężyny obniżające -40/-40 przy których można stosować seryjne amory :wink: Poniżej trzeba też zmienić amortyzatory na krótsze, które już nie są takie tanie Koszt sprężyn to ok 350zl, a przy takim obniżeniu autko całkiem fajnie się prezentuje :lol: choc nieraz trzeba uważac na wydech <bmw_4> Pozdro. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario55jj Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 kolego wiem że autko się fajnie prezentuje ale mi chodzi oto żeby przestało mi w końcu stukać bo jest to bardzo denerwujący stukot poczekam do 1 i jak tylko pojawi sie wypłata to zaczynam ruszać z tym tematem pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.