krzych Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam i proszę o pomoc.brat znalazł mi auto w niemczech bmw e36 z 93r 140ps.wszystko by było dobrze ale niepokoi mnie jedna rzecz brat m·ówi że auto ma pasek rozrządu nie łańcuch,co to za silnik?czy warto coś takiego kupować?mi wydawało się że is i ti miały łańcych.proszę o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszjo5g Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Witam i proszę o pomoc.brat znalazł mi auto w niemczech bmw e36 z 93r 140ps.wszystko by było dobrze ale niepokoi mnie jedna rzecz brat m·ówi że auto ma pasek rozrządu nie łańcuch,co to za silnik?czy warto coś takiego kupować?mi wydawało się że is i ti miały łańcych.proszę o info E30 na 100% łańcuch nie wiem jak e 36 ale 140hp z 1.8 to raczej IS heeh chyba za bardzo ci nie pomogłem !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 BMW z roku 93' to na pewno E36 (jeśli mowa o serii 3) W tych latach silniki 1.6 i 1.8 czterozaworowe miały oznaczenia M40 i były na paskach, a nie na łańcuchach. Z tego co pamiętam, to łańcuchy były od września 93' i miały silniki M43. Moc 140 KM wskazuje na silnik 1.8 is 16v :wink: te silniki były już na łańcuchach rozrządu... Pozdr. <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 tak jezeli ma 140kucy to jes is czyli łańcuch! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Siemka, M40 maja 2 zawory na gar, is ma łańcuch, ti tez ma 140KM ale jak z rozrządem? Pozdro. <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 też, to jest po prostu ten sam silnik z tym że IS był naywany w coupe i sedanie, a Ti w wersji compact Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam sprawa się wyjaśniła pojechałem sam obejrzeć,faktycznie auto miało zmieniony pasek ale ten co to napędza klimę i alternator,tak to brat zna się na bmw,był to silnik 140ps i na łancyszku,poprostu nie dogadali się z niemcem :lol: auto ogólnie ładne ale przebieg mnie trochę zdziwił 93r 137 tyś kierownica aż się blyszczała siedzenie wytarte,widac niemcy też kręcą liczniki,do tedo świecłia się kontrolka abs ponoć tylko po umuciu tak twierdził właściciel,pózniej jest ok ,odpuściłem sobie to auto,szukałem sobie 320i ale pomyślałem że jak zadbane to i 318 is może być, pojechałem a tam lipa,wiec dalej szukam r6 i myślę że to będzie najlepszy wybór,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Tak to już jest z handlarzami niestety. <bmw_4> Dobrze, że sobie darowałeś <bmw_2> Zakup samochodu to decyzja poważna i nie ma co iśc na żywioł :wink: A cofanie liczników jest już powszechne wszędzie tam, gdzie są Polacy :evil: Powodzenia w szukaniu r6 <bmw_1> :mrgreen: Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.