Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Problem z ładowaniem :(


Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Państwo,

Otoz stalo sie... moje autko pierwszy raz mnie zawiodlo.

Mianowicie wczoraj zaczela mi zarzyc sie kontrolka od ladowania aku (na wolnych obrotach),

dzisiaj jechalem sobie spokojnie do domku w nocy, nagle zgaslo radio, zaczelo sie

sciemniac, poturlalem sie jeszcze kawalek i silnik zgasl. Bateria padla zupelnie.

1) Czy to bedzie problem z regulatorem napiecia?

2) Jesli tak, to czy dostane cos takiego w niedziele?

3) Jesli tak, to czy poradze sobie z tym sam?

4) Jesli nie, to czy ktos sie takimi rzeczami zajmuje i chetnie by to zrobil w niedziele? ;)

(oczywiscie nie charytatywnie)

5) Czy moze miec to zwiazek z tym, ze cos mi nie styka w przedniej prawej lampie

(czasami gasnie a jak poruszam kabelkiem to sie zapala - tez zauwazylem to dzisiaj)?

Odczuwam lekki dyskomfort, poniewaz autko stoi na ulicy kawalek ode mnie,

wiec bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc uklon_bmw

Pozdrawiam <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w niedziele to raczej nic nie zdziałasz bo nic nigdzie nie kupisz :roll:

teraz to nawet na giełde jest jechac za pózno...

jezeli jest to wina szczotek tak ja pisze Danich to kwestia wymiany ok 1godz.

w warunkach polowych...

musisz poczekac z tym do poniedziałku chyba ze na www.autogiełda.pl cos znajdziesz

powodzenia <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh... dzisiaj podjechalem po autko i odpalilo na dotyk, odstawilem je w bezpieczne

miejsce i znowu aku zeszlo do zera.

faktycznie bede musial poczekac do jutra. moze przynajmniej kupie gdzies miernik,

to bede mial pewna diagnoze problemu.

a w miedzyczasie musze sie turlac oplem corsa :| <bmw_4>

dzieki i pozdro <bmw_2>

[ Dodano: 26 Sierpień 07, 16:39 ]

przed chwila sprawdzilem napiecie na aku... przed odpaleniem jest 11.8V,

przy kreceniu rozrusznikiem spada do 9.5V, wraca do 11.6V, a po odpaleniu

swiatel mijania i drogowych napiecie ciagle spada - zgasilem silnik przy 10V.

Czy to potwierdza teorie ze szczotkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki jeszcze raz... czyli najlepiej zmienic regulator wraz ze szczotkami?

pewnie taniej wyjdzie niz przelutowywanie - bo sam raczej nie bede mial

kiedy tego zrobic wiec autko pojdzie do mechanika gdy ja bede w pracy ;)

Wymienia się same szczotki - to element eksploatacyjny - każdy elektryk samochodowy Ci może to zrobic w max 1h. <bmw_2>

Regulatora napięcia się nie wymienia tylko szczotki w nim :wink:

'

Pozdr. bmw_beer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem juz rozwiazany... i faktycznie wina byla regulatora i szczotek -

szczotek prawie zero a regulator sie lekko podtopil :shock:

przy okazji zmiana paska tak wiec troche zlotowek znowu poszlo - ale czego sie

nie robi dla naszych maleństw <bmw_1>

jeszcze raz dzieki za pomoc <bmw_2>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...