mirek Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Szanowni Państwo, Otoz stalo sie... moje autko pierwszy raz mnie zawiodlo. Mianowicie wczoraj zaczela mi zarzyc sie kontrolka od ladowania aku (na wolnych obrotach), dzisiaj jechalem sobie spokojnie do domku w nocy, nagle zgaslo radio, zaczelo sie sciemniac, poturlalem sie jeszcze kawalek i silnik zgasl. Bateria padla zupelnie. 1) Czy to bedzie problem z regulatorem napiecia? 2) Jesli tak, to czy dostane cos takiego w niedziele? 3) Jesli tak, to czy poradze sobie z tym sam? 4) Jesli nie, to czy ktos sie takimi rzeczami zajmuje i chetnie by to zrobil w niedziele? (oczywiscie nie charytatywnie) 5) Czy moze miec to zwiazek z tym, ze cos mi nie styka w przedniej prawej lampie (czasami gasnie a jak poruszam kabelkiem to sie zapala - tez zauwazylem to dzisiaj)? Odczuwam lekki dyskomfort, poniewaz autko stoi na ulicy kawalek ode mnie, wiec bede bardzo wdzieczny za kazda pomoc uklon_bmw Pozdrawiam <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 witam! najprawdopodobnie skonczyly sie szczotki w alternatorze!- mialem to samo i takie same objawy! najlepiej jak bys podjechal do jakiegos elektryka wtedy by ci sprawdził ladowanie! do tego potrzebny jest miernik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 w niedziele to raczej nic nie zdziałasz bo nic nigdzie nie kupisz :roll: teraz to nawet na giełde jest jechac za pózno... jezeli jest to wina szczotek tak ja pisze Danich to kwestia wymiany ok 1godz. w warunkach polowych... musisz poczekac z tym do poniedziałku chyba ze na www.autogiełda.pl cos znajdziesz powodzenia <bmw_1> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ehh... dzisiaj podjechalem po autko i odpalilo na dotyk, odstawilem je w bezpieczne miejsce i znowu aku zeszlo do zera. faktycznie bede musial poczekac do jutra. moze przynajmniej kupie gdzies miernik, to bede mial pewna diagnoze problemu. a w miedzyczasie musze sie turlac oplem corsa <bmw_4> dzieki i pozdro <bmw_2> [ Dodano: 26 Sierpień 07, 16:39 ] przed chwila sprawdzilem napiecie na aku... przed odpaleniem jest 11.8V, przy kreceniu rozrusznikiem spada do 9.5V, wraca do 11.6V, a po odpaleniu swiatel mijania i drogowych napiecie ciagle spada - zgasilem silnik przy 10V. Czy to potwierdza teorie ze szczotkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 pewnie tak! skończyly sie napewno bo napiecie jest za male! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ok dzieki jeszcze raz... czyli najlepiej zmienic regulator wraz ze szczotkami? pewnie taniej wyjdzie niz przelutowywanie - bo sam raczej nie bede mial kiedy tego zrobic wiec autko pojdzie do mechanika gdy ja bede w pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ok dzieki jeszcze raz... czyli najlepiej zmienic regulator wraz ze szczotkami?pewnie taniej wyjdzie niz przelutowywanie - bo sam raczej nie bede mial kiedy tego zrobic wiec autko pojdzie do mechanika gdy ja bede w pracy Wymienia się same szczotki - to element eksploatacyjny - każdy elektryk samochodowy Ci może to zrobic w max 1h. <bmw_2> Regulatora napięcia się nie wymienia tylko szczotki w nim :wink: ' Pozdr. bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danich Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 no ja za szczotki z regulatorem dawałem ok 30zł a wymiana z wyjeciem alternatora w e34 trwala chyba ok20min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 ale to nie musi byc wcale to bo jezeli diody w alternatorze padly moze byc tak samo mi tak raz padly sam sobie szczotki wymienilem ale nie wiele pomoglo i tez mi sie kontrolka ladowania zarzyla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 problem juz rozwiazany... i faktycznie wina byla regulatora i szczotek - szczotek prawie zero a regulator sie lekko podtopil :shock: przy okazji zmiana paska tak wiec troche zlotowek znowu poszlo - ale czego sie nie robi dla naszych maleństw <bmw_1> jeszcze raz dzieki za pomoc <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 diody są w regulatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.